Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] ..Drżenie kierownicy


Gość MIECZ81

Rekomendowane odpowiedzi

ja miałem drżenie samochodu i co jakiś czas problemy z odpalaniem, po wymianie oringów na pompowtryskiwaczach już jest ok, nie odczuwam żadnego dyskomfortu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

183000 tys. przejechane bardzo delikatne drgania na biegu jałowym odczuwalne tylko po dotknięciu lewarka :) Grzechu76 moze co gorsza jest po jakimś bummmm :gwizdanie: :gwizdanie: luks000 mam nadzieje że zbieżność ustawiłeś po tym zdarzeniu ???

co ma zbieżność do drżenia?! :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli raczej jeszcze nikt tego problemu nie rozwiązał. To jest już moje piąte audi, w drugim mam to samo, NIGDY więcej tej marki, drogie części co na dodatek badziewne.

drogie części :shocked: chyba nigdy nie kupowałeś nic do "francuza" :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autorze postu - pojedź na spota, wsiądź do auta pozbawionego "problemu", o którym mówisz i wtedy będziesz wiedział, czy masz rację. auto to nie statek - silnik drży, w dodatku masz diesel'a. Skoro poduszki są sprawne, to ja bym sprawdził, czy nie ma żadnych naprężeń na nich. Nic innego nie przychodzi mi do głowy, ale, z całym szacunkiem - jeśli przeszkadza Ci ów "mrowienie" i stwierdzisz, że w bliźniaczym aucie jest tak samo, to kup sobie benzynę, albo jakieś V8 tdi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie poduszek też może buda drżeć jeśli trafią się jakieś za twarde :confused4: u mnie też są odczuwalne drżenia ale tylko na lewarku, no może czasami na kierownicy ale na pewno nie na fotelach- to już chyba na sztywno musiałby być silnik :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka

Ostatnio wymieniałem sprzęgło z dwumasa na jednomas + wzmocnienie u Radzika. Przy okazji wymieniłem wszystkie poduszki skrzyni i silnika i po złożeniu wszystkiego do kupy auto strasznie drży na jałowym, podobnie przy jeździe na niskich obrotach (do 2000). Jak wrzucę bieg poniżej 1500obr to w aucie robi się strasznie głośno i się trzęsie. Plecionkę też wymieniłem ale dalej to samo.

Macie może jakieś pomysły?

Czy to sprzęgło może powodować takie mrowienie na całym aucie?

właśnie po to jest dwumas żeby eliminować drgania :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby wada jednomasa jest to ze slabo tlumi wibracje,zaleta-dluzsza trwalosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio się zastanawiałem, czy te słynne HIDy (niby xenony) bo takie mam zamontowane nie są odpowiedzialne za jakieś zakłócenia w kompie, niby są one drogą radiową ale kto wie? wczoraj je wywaliłem i założyłem zwykłe żarówki muszę jeszcze dziś odłączyć na chwilę akumulator aby zresetować, zobaczę czy coś pomoże. :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio się zastanawiałem, czy te słynne HIDy (niby xenony) bo takie mam zamontowane nie są odpowiedzialne za jakieś zakłócenia w kompie, niby są one drogą radiową ale kto wie? wczoraj je wywaliłem i założyłem zwykłe żarówki muszę jeszcze dziś odłączyć na chwilę akumulator aby zresetować, zobaczę czy coś pomoże. :no:

Wszystko możliwe, przetwornica daje wysokie napięcie więc mogą się pojawić jakieś zakłócenia. Bawiłem się trochę wysokimi napięciami i jak umieścisz łuk elektryczny blisko monitora albo tv to świruje a można nawet uszkodzić :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...