sebastian66 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Problem polega na tym,że auto nie wchodzi na obroty max 4tys. obr jazda do 120km dalej nie chce iść... vag nie pokazuje żadnego błędu. śprawdziłem przepływke N75 i dv wszystko gra... co może być przyczyną???co moge jeszcze sprawdzić podejżewam coś z mieszanka...???
Dev Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 w jaki sposb sprawdzałes te podzespoły ?
sebastian66 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 Wymieniałem je jakiś czas temu n75 i dv a suszarke wyciągnełem...na początku był co raz to słabszy az pewnego dnia po odpaleniu był już stan krytyczny na drugi dzień jeszcze po ujechaniu 100km odżyl do momentu zgaszenia...od tamtej pory pali mi 7litry gazu jak palil12,13..na jałowym wcisne mu buta dochodzi tylko do 4tys i po puszczeniu gazu zgasnie. Tak pracuje równo tylko tak jak by nie miał odpowiedniej dawki na większych obrotach. może z mapą coś..???
Konrad.jpg Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Ale problem jest tylko na gazie czy na benzynie też?
Dev Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 jezdzisz na gazie moze to sa wtryski, moze pompa jakiego masz junkersa w aucie ?
sebastian66 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 tez myślałem że to wtryski ale gaz czy benzyna nie ma różnicy...coś sprawia że nie ma wysokich obrtów. Na biegu max 3tys obr i dalej nic tak jak by zapłon odcinał...??? gruszka od west gate trzyma tylko jak byłem z turbina w zakładzie to otwierała sie przy 0,3bara mowie czy nie za szybko ze przy 0.7 powinna ,a on na to ze n75 tym steruje.
Buba Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 tez myślałem że to wtryski ale gaz czy benzyna nie ma różnicy...coś sprawia że nie ma wysokich obrtów. Na biegu max 3tys obr i dalej nic tak jak by zapłon odcinał...??? gruszka od west gate trzyma tylko jak byłem z turbina w zakładzie to otwierała sie przy 0,3bara mowie czy nie za szybko ze przy 0.7 powinna ,a on na to ze n75 tym steruje. steruje ale jak n75 powie otworz sie a gruszka bedzie skrecona to nie ruszy
KYLOMC Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 turbina się sama nie otwiera to WG się porusza na tym ciśnieniu(0.3) . Z kompa idzie sygnał do n75 ze ma pościć ciśnienie do WG i wtedy turbina nie pompuje dalej .... podłącz wskaźnik miedzy DV a kolektorem ssącym ...a co do obrotów to może zaadoptuj przepustnice i wyczyść bo może być syf z tego gazu
grzes1150 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 syf sie z gazu nie zbiera Cały ten temat to chyba jak by jakaś prowokacja bo 1 kwiecień to dziś nie jest. Oddaj lepiej auto to dobrego mechanika.
sebastian66 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 żadna prowokacja... chce tylko uniknąć niepotrzebnych kosztów na których mechanicy się bogacą. Pracuje we Wrocku a tam mechanicy nie są tani i jeden już z kompem na kolanach stwierdził ze turbo nie dmucha i nie daje tyle powietrza co trzeba do kolektora ssacego ....turbo zawiozłem do regeneracji i tam mi powiedzieli że jest sprawne. nie chce brnąć dalej w niepotrzebne koszta,a mój przypadek jest cieżki więc proszę o wypowiedzi tych co się znają bądz mieli podobny przypadek bo ja sabotażu nie robie jak byś kolego nie zauważył....
domjenick Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 a ja standardowo-zloguj przepływkę i sprawdz ciśnienie doładowania,a z tematem BTW-to z tymi 60-oma koniami-to chyba z miejsca byś nie ruszył
grzes1150 Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Tylko bo w ciemno koni nie znajdziesz.
sylwiasty Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Witam! Ja bym w pierwszej kolejności sprawdził, czy wydech drożny. Po objawach wygląda mi na zatkany katalizator. Jak kat będzie niedrożny to turbina się nie rozpędzi a tym samym nie da ciśnienia.
sebastian66 Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Opublikowano 11 Listopada 2010 właśnie gościu z eco projekty wyliczył mi 56 koni i dał diagnoze że turbo nie ładuje. Niby turbo sprawne a wyje i piszczy na zimnym i przy 3tys obr. rzeczywiście może to katalizator zaje sprawdze go,bo słabło mi to auto aż w końcu nie chce wejść na wyższe obroty na zimnym naprawde problemy z ruszeniem... diagnoze spalin się chyba robi...[br]Dopisany: 09 Listopad 2010, 20:36_________________________________________________katalizator wydłubany bo to bylo przyczyna mojego problemu zatkany...auto zbiera sie od samego dołu a przy 2tys. 737 Polecam taki zabieg auto wcale nie chodzi głosniej moze turbo troszke słychac ale to przyjemny odglos...nie wiem czy to zdrowe dla turbiny ale moze ktos co jezdzi juz tak dluzej niech napisze czy turbo wytrzymuje wieksze obroty.
Rekomendowane odpowiedzi