gucioslaw Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Witam serdecznie . Jako że od piątku jestem posiadaczem swojego pierwszego Audi postanowiłem zaprezentować je na forum. Jest to model B7 z końca 2006 roku z 2.0 litrowym Dieslem pod maską (po lekturze forum śmiertelnie bałem się zakupu samochodu z tym silnikiem, ale jednak się zdecydowałem ). Auto zostało sprowadzone z Niemiec ze sprawdzonym przebiegiem 200 tys km. w piątek, niestety trafiło na bardzo kiepską aurę w Polsce, stąd tak kiepskie zdjęcia za które przepraszam. W miarą możliwości dołączę lepsze. Jeśli chodzi o wyposażenie to samochód posiada: -nawigację RNS-B (na wiosnę zmienię na RNS-E) -podgrzewane fotele -elektryczne szyby z przodu (co za idiotyczna polityka Audi ) -wielofunkcyjną kierownicę -lusterko asferyczne -kolorowy FIS Generalnie nic specjalnego jeśli chodzi o wyposażenie. Zdjęcia: Załapała się i psina Autko pomimo dużego przebiegu jest ładnie utrzymane i mam nadzieję że z pomocą tego forum będzie mi dobrze służyć. Pozdrawiam
Młody Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 A4 jak A4 a jakie dlacze palny po RNS-E ?
gucioslaw Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 Planów narazie nie ma, może po wypłacie się pojawią :> Z pewnych rzeczy póki co tylko zmiana felg na wiosnę, na obecne założę chyba zimówki. Przy zmianie kół może będzie trzeba go opuścić kilka mm.
mgtan Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 jak chcesz opuszczać to sprawdź 150 razy co i jak, niestety nie jest to łatwa sprawa, szczególnie jeśli chodzi o springi 1BV... pare juz nie udanych wersji było... w tym moja.. (gdzie przód opadł za bardzo a tył za mało, mimo że springi są dobrze dobrane)
rafik84 Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 jak chcesz opuszczać to sprawdź 150 razy co i jak, niestety nie jest to łatwa sprawa, szczególnie jeśli chodzi o springi 1BV... pare juz nie udanych wersji było... w tym moja.. (gdzie przód opadł za bardzo a tył za mało, mimo że springi są dobrze dobrane) Popieram kolegę
Kimi Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Bardzo ładnie się prezentuje w tym kolorku i na tych felach Jak na 200kkm nawet nie szczochrane za bardzo. Przy okazji - masz zajebiaszczy "immobilizer" (5. zdjęcie od góry)
Wandej Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Ciekawy kolor Wychodził już taki w B6 bo widziałem u helmutów taką To chyba nie BLB więc raczej możesz być spokojny o silnik
gucioslaw Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Opublikowano 9 Listopada 2010 jak chcesz opuszczać to sprawdź 150 razy co i jak, niestety nie jest to łatwa sprawa, szczególnie jeśli chodzi o springi 1BV... pare juz nie udanych wersji było... w tym moja.. (gdzie przód opadł za bardzo a tył za mało, mimo że springi są dobrze dobrane) Oczywiście przejrzę dokładnie forum zanim się za to zabiorę Mam jednak nadzieję, że ładna felga w odpowiednim rozmiarze w zupełności mi wystarczy póki co. Bardzo ładnie się prezentuje w tym kolorku i na tych felach Jak na 200kkm nawet nie szczochrane za bardzo. Przy okazji - masz zajebiaszczy "immobilizer" (5. zdjęcie od góry) Immobilizer na początku bardzo obszczekał mojego klekota. Przyzwyczajona jest raczej do dźwięku benzyny, a tutaj nie może się przestawić. Co do środka to faktycznie jest jak nowy. Poprzedni właściciel na szczęście o niego dbał. Mam nadzieję że o mechanikę też i nie będzie przykrych niespodzianek w niedalekiej przyszłości. Pozdrawiam
yashek Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Też niedawno kupiłem czerwoną A4 ) Zapraszam http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t168400.0.html;new;topicseen#new
mgtan Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 p.s. wyłącz lampe błyskową i zrób zdjęcia jeszcze raz :-)
gucioslaw Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 No i jest pierwszy problem z nowym nabytkiem: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=167569.0;highlight=dpf
Magdalenah Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 DupeF już taki jest, nie ty jeden masz ten problem. Da się go załatwić Autko super
alvaro Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 gucioslaw i jak udało się samemu oczyścić ? Jak nie to uderz do kogoś z VAGiem albo ostatecznie do ASO - wypalanie w ASO kosztuje ~100-150 zł a później pamiętaj o tym aby auto czasami przegonić i będzie git Co do wypasu to nie masz zmieniarki w schowku skoro masz BNSa ??
gucioslaw Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Opublikowano 27 Listopada 2010 Alvaro - postanowiłem go nie ruszać dopóki znajomy z VAG'iem nie sprawdzi go w poniedziałek. Trochę zaniepokoił mnie check engine po zatankowaniu v-powera na Shellu i dziwne stunknięcia przy gaszeniu silnika. Co do BNS'a i braku zmieniarki też się dziwiłem ale po prostu nie ma
variocustoms Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 kolor fele i stoi jak wóz drabiniasty, tyle na temat [br]Dopisany: 28 Listopad 2010, 01:36_________________________________________________Sorry silnik miałem BRE i nakulane w 2 lata 155 tkm bez żadnych problemów i wirusa na 166 KM i 375 Nm u Rogala
mgtan Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 ...Trochę zaniepokoił mnie check engine po zatankowaniu v-powera na Shellu i dziwne stunknięcia przy gaszeniu silnika... to chyba gorszego szlamu nie mogłes zatankować, Shell + Audi = problem... podpytaj w ASO o paliwa i zapytaj co sądza o Shellu - ja w 3 stacjach ASO usłyszałem jedno... klienci narzekają na paliwa Shella bardzo. U mnie na Shellu silnik chodził kiepsko, zresztą jest wątek o paliwach który założyłem i możesz poczytać. Lej Orlena... jest OK... Ostatnio w Austrii zalałem BP Ultimate Diesel - jeden bak i silnik chodził dobrze. Obecnie nalałem paliwa u znajomych na stacji - Diesel i przy okazji sie dowiedziałem jak wygląda proces zakupu paliwa, nie ma czegoś takiego jak to że się kupuje w "hurtowni" Orlnen Diesla, jest kilka opcji zakupu paliwa o różnych zawartościach poszczególnych składników... ale to temat dłuuugi jak rzeka.
Chuck Norris Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zawsze leje Shella, zwykłego nie tam żadnego v- pałera i jestem w 101% zadowolony auto normalnie jedzie, ogólnie zero problemów. Za to na Orlenie auto jest mułowate, ciężej się zbiera i w ogóle 0 porównania do shella. Jedyną stacją, która dorównuje Shellowi jest BP. Tak jest przynajmniej w moim regionie, choć ile osób tyle teorii . Nie chcę nic mówić, ale nie sugerowałbym się opinią ludzi z ASO, z wiadomych względów (nie wiem może przesadzam, ale w 2 stacjach ASO spotkałem się z totalną niewiedzą pracowników [VW, AUDI])
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się