conner001 Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 fajne wozidełko. Co do skrzyni to nie mam porówanania bo wcześniej jeździłem manualem. S-tronik chodzi super za wyjatkiem startu kiedy reaguje z pewnym opóźnieniem
alvaro Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Piękna ! Jak średnie spalanie w koło komina ? Nic tylko większe koło i malyyna
fryzjerek Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Opublikowano 9 Listopada 2010 na razie srednie pokazuje 11.2 na 3 tys km przejechanych:)[br]Dopisany: 09 Listopad 2010, 10:54_________________________________________________A i tu muszę trochę po bronic Siemiana co byscie sie tak z niego nie smiali za bardzo:)chodz i mnie czasami mega wk....a Gosc zrobil kawal roboty przy aucie co prawda straciłem 100 we przy zamawianiu pinów bo sie pomylił ale takie bajerki jak navi , przeprogramowanie radia na erope i wiele innych komp. modyfikacji zrobił i chwała mu za to. polegl przy kierunkach tylnich ale jak sie okazuje to nie byla prosta sprawa zeby kierunki z amerykańskiej wersji(zarowka spelnia tam 3 funkcjie) zadziałały tak jak w europie nawet przy zmianie lamp dołożony zostały 2 moduły do kierunkow i dopiero teraz mam juz wszystko jak trza:)
Tobi_one Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 filmik i autko a zwłaszcza silnik
Thom4s Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Co do skrzyni to nie mam porówanania bo wcześniej jeździłem manualem. S-tronik chodzi super za wyjatkiem startu kiedy reaguje z pewnym opóźnieniem Od startu jest "launch control"
KmK Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 zdecydowanie lepiej, ze w b8 us nie ma juz kwadratowych tablic z tyłu po za tym bardzo fajne auto, ja jakoś do automatów się nie mogę przekonać, ale jeżdząc po mieście chetnie takie dsg bym przygarnął, ten tip pewnie szybszy niż w b7 i a6 którymi miałem okazje jeżdzić, jednak chyba jeszcze nie czas na emerycki styl z nieco innej beczki, wczoraj widziałem b8 i dzienne światła nie były ledami, są takei wersje? czy już czas do okulisty.. generalnie każda b8 to rewolucja względem b7 więc się nie będę rozwodził :> no a filmik bardzo przyjemny
fryzjerek Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Opublikowano 9 Listopada 2010 zdecydowanie lepiej, ze w b8 us nie ma juz kwadratowych tablic z tyłu po za tym bardzo fajne auto, ja jakoś do automatów się nie mogę przekonać, ale jeżdząc po mieście chetnie takie dsg bym przygarnął, ten tip pewnie szybszy niż w b7 i a6 którymi miałem okazje jeżdzić, jednak chyba jeszcze nie czas na emerycki styl z nieco innej beczki, wczoraj widziałem b8 i dzienne światła nie były ledami, są takei wersje? czy już czas do okulisty.. generalnie każda b8 to rewolucja względem b7 więc się nie będę rozwodził :> no a filmik bardzo przyjemny no wkoncu zrobili klape gdzie mozesz i amerykanska blache i europe wlozyc bo w a3 ktore mialem ostatnio to mega dupna blacha z tylu byla jak w traktorze. no jak nie ma xenona to bedzie wlasnie tak swiecil takim zoltym dziennym . pewno widziales cos takiego http://en.wikipedia.org/wiki/File:Audi_A4_B8_1.8T_front.JPG
david_n Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Furka na zywo robi robote pozdrówka
Thom4s Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 jednak chyba jeszcze nie czas na emerycki styl Właśnie wróciłem z przejażdżki swoją A4 w trybie "S" i nie wiem czym ty jeździłeś, ale emerycki styl to chyba w manualu tylko jest. Co do ledów to one były opcją i jeśli ktoś nie dokupił xenona to miał żółte światełka. Widziałem już dużo B8 bez ledów.
siemian Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 oj uwierz mi że ta skrzynia jest powolna. Jeśli twierdzisz że w trybie S nie jest emerycja to widać że nie jezdzileś z DSG
Thom4s Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Tak, tylko że tiptronic działa z podobną szybkościa jak manual, a DSG to karabin jest.
KmK Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 a widzicie a już myślałem że mam problemy z oczami, w każdym razie wygląda to beznadziejnie, oczywiście wg mnie b7 którą jechałem to był 3.0tdi avant, moja kanapa przy bezpośrednim porównaniu zjadała tą A4 2-3 długości, natomiast a6 którą podróżuje sie fajnie, ale wyprzedzanie nie jest już tak przyjemne dla mojej psychiki, zwyczajnie mam wrażenie że mimo wystarczającej ilości miejscca , nim podejmie decyzje o redukcji a potem dalej przepnie wyżej mijają wieki, ale może to takie egz mi sie trafiły, więc nie chce negować wszystkich tipów natomiast co do dsg to jest to o tyle fajna sprawa, że jeżdząc na codzień nie masz ochoty zmieniać biegów jak karabin a w dsg taką możliwość daje bez wysiłku i strat na skrzyni co najważniejsze:> ale miałem okazje sprawdzić w bezpośrednim starciu moją A4 z a3 2.0T fwd dsg i na suchym byłem o jedną długośc z przodu, jednak wbijanie kolejnych biegów bez puszczania gazu przed odcinką nie jest tym co skrzynia audi lubi najbardziej :gwizdanie: jestem zdeycydowanie za dsg, natomiast obecnie manual sprawia więcej frajdy niż tip, no i auto mam za słabe, żeby mi jeszczse tip moc zabierał
Thom4s Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Przy wyprzedzaniu to ja redukuję sobie o 2 biegi i gdy chcę wyprzedzić mam jakieś 4-5rpm, wtedy gaz w podłogę i ogień. Automatem też trzeba się nauczyć jeździć, bo wszystko operuje się jednym pedałem, a nie dwoma. Robiąc sobie parę przejażdżek nie da się poznać tej skrzyni. Trzeba posiadać taki wóz, przejąc nawyki w jego operowaniu. Dla mnie nie ma znaczenia czy automat, czy manual, bo to tylko skrzynia, a manual wymaga po prostu więcej czynności przy jeździe i ma większe straty przy przekładaniu biegów poprzez przerywanie ciągu sprzęgłem.
fryzjerek Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Opublikowano 9 Listopada 2010 a ja powiem tak tip jest spóźniony na starcie i przy gwałtownym wyprzedzaniu ( naciśnięciu pedała w podłogę) tzn" kik down" działa na pewno wolniej niz w dsg ale jak juz sie jedzie to na sporcie przy ciaglej zmianie biegow nie ma az takiej dużej różnicy naprawde. mialem obie skrzynie wiec wiem co mowie po za tym kazdy lubi to co ma:) a siemianowi ciagle bedzie wszystko wolno chodzic wiec dla niego najlepszym rozwiazaniem bedzie MELEX albo MUltitronic wtedy nie ma co zmieniac i skrzyni sie nie popsuje:)
Thom4s Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Tak jak pisałem wyżej, ja rzadko używam kickdowna przy wyprzedaniu. Od tego jest manualna zmiana "tiptronic". Redukujesz o 2 biegi i jedziesz na 5k rpm. Jak jesteś gotowy to wciskasz gaz i po sprawie. A z tym masz rację, każdy chwali swoje heh.
siemian Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 jednak wbijanie kolejnych biegów bez puszczania gazu przed odcinką nie jest tym co skrzynia audi lubi najbardziej :gwizdanie: wiem coś o tym. Moja skrzynia zaczyna niestety wydobywać powoli niepokojące dzwięki. Lekkie szumy podczas jazdy, i czasem stuknięcie przy puszczaniu sprzęgła i hamowaniu.
wrclaguna Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 zajebiaszcza i muza tez z fimiku
Rekomendowane odpowiedzi