Guregoru Opublikowano 11 Października 2007 Opublikowano 11 Października 2007 Mam taki nietypowy problem tzn jak odpalam auto często gaśnie przy pierwszym odpaleniu tzn zapala się pochodzi kilka sekund i obroty spadają bardzo nisko nawet do 300 i zwykle gaśnie ale czasami się z tego podnosi i chodzi dalej. Taki sam problem jest jak jadę tzn jak trzymam nogę na gazie wszystko jest ok ale jak wrzucę na luz i dojeżdżam do skrzyżowania to obroty spadają do 400 i czasami niżej podniosą się i za chwilę znów spadają i tak w kółko zdarza się że gaśnie na zakręcie (mało bezpieczne ale jak obroty mu spadną do 400 a ja w tym momencie przekręcę kierownicą no i jak zadziała wspomaganie to nie ma szans żeby obroty podeszły do góry). Byłem już u różnych mechaników i w zasadzie nie wiedzą co to może być a nie mam jak podpiąć się pod komputer bo mam uszkodzona wtyczkę Słyszałem coś o silniczku krokowym bo on jest od wolnych obrotów ale czy to na pewno to??
Kunio Opublikowano 11 Października 2007 Opublikowano 11 Października 2007 mialem ten sam problem tyle ze mi nie gasl ale obroty tez falowaly w sytuacjach o ktorej piszesz. Co prawda auta juz nie mam ale chetnie sie dowiem w czym problem
cayenne Opublikowano 11 Października 2007 Opublikowano 11 Października 2007 Powodów może być naprawde wiele. Problem w tym,że nie możesz podpiąć się pod VAG'a. A wymiana poszczególnych części jest jak loteria. Być może walnięty jest czujnik od temperatury,bądź za słaby akumulator. Poczytaj o tym na forum,było kilka podobnych przypadków.
Guregoru Opublikowano 11 Października 2007 Autor Opublikowano 11 Października 2007 To może od innej strony tzn jak można naprawić gniazdo VAG'a bo może jak naprawie to wtedy się bez problemu znajdzie przyczyna tylko potrzebowałbym jakąś rozpiskę pinów w gnieździe bo jak już wyjmę stare to głupio by było zostać z szesnastoma pinami na wierzchu i nie umieć tego poskładać
Guregoru Opublikowano 12 Października 2007 Autor Opublikowano 12 Października 2007 Czyli nie ma innego sposobu muszę zrobić gniazdo do kompa żeby znaleźć przyczynę?? I jeszcze jedno pytanko gdzie można kupić gniazdo do VAG'a??
saintadamus Opublikowano 12 Października 2007 Opublikowano 12 Października 2007 obroty Ci faluja nonstop czy tylko jak zrzucasz na luz to pofaluja chwile i stabilizuja ??
Kunio Opublikowano 12 Października 2007 Opublikowano 12 Października 2007 vag nic tu nie da. przynajmniej u mnie nie pokazywal zadnych bledow
adamq Opublikowano 13 Października 2007 Opublikowano 13 Października 2007 A przepustnicę masz czystą? W Audi A4 nie ma silniczka krokowego. Co do gniazda diagnostycznego, to spedyt podał Ci dobrą rozpiskę tzn. masa (-) - pin nr. 4, linia diagnostyczna K - pin nr. 7, plus (+) - pin 16. W twoim przypadku nie ma tam 16 kabelków, tylko 3. Pozdrawiam, HACK
Guregoru Opublikowano 13 Października 2007 Autor Opublikowano 13 Października 2007 Obroty falują tylko jak dam na luz i jak dojeżdżam do skrzyżowania bo jak już stane na światłach to się stabilizuje i jest wszystko ok tylko jak daje gazu zanim puszczę sprzęgło muszę dać minimalnie wcześniej gazu bo jak mu ciskam gaz jak ruszam to zanim obroty wejdą to jeszcze raz spadną ale tylko w momencie jak ruszam jak mu zaczynam dawać gaz
saintadamus Opublikowano 13 Października 2007 Opublikowano 13 Października 2007 ja bym po prostu przeczyscił i zaadaptował przepustnice możliwe nawet że sama adaptacja przepustnicy pomoże miałem dokładnie to samo po tym jak aku był dłuuugo odłączony i pomogła adaptacja przepustnicy
Gość spedyt Opublikowano 13 Października 2007 Opublikowano 13 Października 2007 to nic nie da Warto spróbować, jak zrobi sam to nic go nie będzie kosztować
Guregoru Opublikowano 15 Października 2007 Autor Opublikowano 15 Października 2007 I jest jeszcze jedno co zauważyłem nie wiem czy mam rację ale wydaje mi się że jak naleje mu wiecej paliwa np za 100 zł to obroty mniej skaczą a jak np zatankuje go za 50 to wiecej skaczą nie wiem ile w tym racji bo trudno to jednoznacznie określić ale tak mi się wydaje może to zależeć od tego tzn np nie wiem pompa paliwa przytkana czy coś takiego?
bartekw24 Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 cześć mam podobny problem Tez mi skaczą obroty na luzie szczególnie jak jest rozgrzany. W czaie jazdy jest ok ale jak dam na luz to spadają poniżej 900 wachaja sie i dopiero stabilizują. Jak jest na luzie i dodam gazu tez sie wachaja i dopiero stabilizują. Jak zatankuje paliwo za ponad 100 zł to wogóle obroty wariują skaczą od 500 do ponad 1000 nawet w czasie jazdy, potrafi w tedy nawet zgasnąć nawet na zakręcie, a jak odpale na następny dzień to jest ok. Ktoś tutaj pisał że może być to wina słabego akumulatora, może coś w tym jest bo mój jest już słaby i musze zmienić. Prawie za każdym razem jak rano odpalam to miga wykrzyknik. Nie wiem co z tym robić bo mechanikom nie wierze. Może wsólnie do czegoś dojdziemy
kamakazi Opublikowano 18 Października 2007 Opublikowano 18 Października 2007 mam identyczny problem obroty lekko falują gdy wrzucam luz ostatnio kupiłem sobie bardzo fajną książkę "sam naprawiam samochód" AudiaA4 i znalazłem w niej że to prawdopodobnie czujnik temperatury cieczy (zaminnik kosztuje ok 30zł orginał ok100) i całkiem możliwe że to on padł, zauważyłem że jak jade wskaźnik temperatury pokazuje mi tylko temperature najniższą i w momencie jak dochodzi pod 90stopni co do słabego aku też może być winny jakiś rok temu miałem małe zwarcie na klemach i sie wyładował prawie do zera ale wrzuciłem na prostownik i chodzi Proponuję porzyczyć od kogoś aku podmienic i zobaczyć jak się będzie autko zachowywać jeśli to nie pomoże to wymienić czujnik spróbuje tak zrobić jak sie uda to dam znać
bartekw24 Opublikowano 18 Października 2007 Opublikowano 18 Października 2007 też się zastanawiam nad czujniekiem bo wcześniej miałem problem z temperaturą dochodziła do 80 i nie podnosiła się ale wymieniłem termostat i teraz pokazuje 90. Może czujnik tez coć szwankuje sam już nie wiem. Zastanawiam się jeszcze nad zaworem podcisnienia który reguluje ciśnienie w zbiorniku paliwa. Ostatnio mi go rególowali bo było słychać syczenie koło wlewu paliwa ale chyba nadal jest źle bo jak zgasze samochód po jeździe to słysze jak schodzi powietrze ze zbiornika tak jakby robiło się ciśnienie w zbiorniku. Przez to chyba źle mi wskazuje poziom paliwa bo jak zapale wskazówka pokazuje dobry poziom paliwa a podczas jazdy opada lekko później sie podnosi i tak cały czas, nieraz jest dobrze. Było pisane tutaj na forum pod innym tematem że może to mieć wpływ na skaczce obroty. Wiem gdzie jest ten zawór ale nawet nie wiem jak on wygląda i czy można go kupić w sklepie czy tylko w serwisie. Jak ktoś wie coś na ten temat to prosze o informacje
Guregoru Opublikowano 23 Października 2007 Autor Opublikowano 23 Października 2007 No może to być wina słabego aku bo mój najmocniejszy to nie jest chyba faktycznie będę musiał od kogoś pożyczyć i podmienić i zobaczymy jakby już ktoś znalazł przyczynę dajcie znać w miarę możliwiści jak ja coś wykryję też napisze o co biegało
saintadamus Opublikowano 23 Października 2007 Opublikowano 23 Października 2007 wynajdujecie jakieś dziwne przyczyny a może faktycznie przyczyna jest prozaiczna czyli niewyczyszczona albo niezaadaptowana przepustnica
Kunio Opublikowano 23 Października 2007 Opublikowano 23 Października 2007 po raz kolejny powtarzam ze to nie przepustnica. Chlopaki podlapali i teraz co drugi problem to wina przepustnicy. Mi to wyglada na nieszczelnosc gdzies ale glowy nie dam sobie uciac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się