Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Szukam pomocy w kwesti doboru intercolera


gracpios

Rekomendowane odpowiedzi

to temat o chwaleniu się ile kto leciał czy o ic? :thumbdown:

wiec moim zdaniem mozna 2 wstawic i szeregowo polaczyc aby duze IC nie zdradzalo ze bylo modzone

a gdzie wstawisz drugie IC :naughty: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to temat o chwaleniu się ile kto leciał czy o ic? :thumbdown:

wiec moim zdaniem mozna 2 wstawic i szeregowo polaczyc aby duze IC nie zdradzalo ze bylo modzone

a gdzie wstawisz drugie IC :naughty: ?

Zamiast grilla :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie w nadkolu od strony pasazera ja w S jest ;P tylko wiem ze wiazalo by sie to z lekka przerobka ulozenia osuszacza klimy ktory tam sie znajduje albo widzialem juz ze np. golf V ma duzy jak chlodnica przed chodnicami montowy tylko dluzszy dolot opozni zapewne dolot cisnienia do kolektora ssacego co nie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMG_0752.jpg

Nie wiem jak chcesz tam drugi IC wcisnąć, ja miałem problem z halogenem a co dopiero z drugim IC :shocked:

Jak się uprzesz to fmic-a nie będzie widać.

Wkładasz kratki, rury dolotu malujesz na czarno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjecie_pogladowe.jpg

a tak jak to jest w S4 zdjecie zapozyczone na przyklad o co mi chodzi wiec prosze nie pytac co jest zamalowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjecie_pogladowe.jpg

a tak jak to jest w S4 zdjecie zapozyczone na przyklad o co mi chodzi wiec prosze nie pytac co jest zamalowane

Wiem jak jest w S4, dlatego specjalnie pokazałem jak "dużo" jest miejsca w dieslu. Uwierz mi, nie wciśniesz tam drugiego IC.

Chyba, że wytniesz dziurę w zderzaku.

Nawet jak wciśniesz tam IC to i tak trzeba będzie wyciąć dziury w kratkach, gdzieś przenieść klakson, zamontować nadkole od s4 itd bo wlot do intercoolera będzie zasłonięty. Zobacz jak wygląda zderzak od S4. Nie bez powodu ma tyle kratek.

Żeby zamontować halogen, trzeba było odginać klakson. Dolot do fmica ledwo się zmieścił (musiałem na jakiś czas zrezygnować z haka w wzmocnieniu przednim) a Ty chcesz tam IC wciskać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na razie sie tylko pytam mialem brac S od przyjacie i postawic z moja A na kanale i porownywac wszystko glowne pytanie bardzie by chodzilo o laczenie szerego czy wydluzenie bedzie mialo duzo minusa w porownaniu do plusow a to ze ciezko zmiesic to nie oznacza ze sie nie da zrobic odpowiedniej ilosci miejsca a wszystko mozna zakonczyc zderzakiem od S np dla jaksoci chodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co zmieniać zderzak skoro w S4 ten cooler prawy siedzi zaraz za nadkolem tak jak po drugiej stronie :gwizdanie: na upartego moze i byś go tam zamontował tylko poco takie cos robić :mysli: nawet jak go zmieścisz to i tak bedzie skutecznie zakryty. Masz dwie lepsze alternatywy skorzystaj z nich a nie błądzisz w przypuszczeniach :gwizdanie:

1. FMIC

2. IC od Alfy w ori miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wygląda taki IC od Alfy? On jest większy/ Skoro ma się zmieścić w miejsce ori wiec nie może być większy więc jaki zysk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wygląda taki IC od Alfy? On jest większy/ Skoro ma się zmieścić w miejsce ori wiec nie może być większy więc jaki zysk?

jest o 30% czy ileś tam wiekszy, grubszy napewno, i trzeba costam od wewnatrz podcinać, ale role swoją spełnia :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o taki IC z Alfy?

http://allegro.pl/intercooler-chlodnica-powietrza-alfa-romeo-166-2-0-i1450802382.html

W sumie śmieszne pieniądze jesli faktycznie spełniało by swoja rolę. Zaraz mnie ktos naprostuje że niema to jak FMIC ale koszta nie współmierne.

A jest jakaś szansa na poprawienie czegos przy seryjnym AFN bez programu montując taki IC ? Bo np będe się brał za czyszczenie dolotu i mój IC nie wygląda zbyt dobrze i jakby sie okazało że trzeba wymienić to może coś takiego a nie seryjnego z AFN jeśli by coś poprawiło się.

Nie szukam tu mocy bo wiem że sam IC to nie mod pod KM tylko chodzi mi o pozytywne aspekty montażu czegoś takiego :evil: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest od 2.0 v6 Turbo

http://allegro.pl/alfa-romeo-166-2-0-v6-turbo-intercooler-i1445085714.html

Przecierz mówiliście o takim silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu troche inny http://allegro.pl/intercooler-lancia-dedra-alfa-146-145-2-0t-1-9td-i1440978595.html

Ale czy ten pierwszy i tak nie jest większy od standardowego AFN?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiekszy nie wiekszy ale czy naprawde chcesz sobie zycie utrudniać z podłączeniem jego, po to tylko aby był większy :mysli: nie wiem czy czasem wstawiajac większy cooler pod serie nie wydłużysz wstawania turbo :mysli:

jak byś znalazł ten co wkleiłem to ok podłaczenie P&P praktycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i faktycznie bez sensu :disgust:

Tak tylko sobie pomyślałem bo słychać było na forum nie raz że w ciepłe dni nawet przy serii te nasze ori IC nie dają sobie rady i zaraz samochód troche traci na mocy. I tylko tym jest podyktowane moje pytanie.

A co niby wkleiłeś? Bo ja nic nie widze :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...