Leem - POWER OIL Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 na pewno będzie dobrze :> tylko pochwal się też na starym forum wynikami bo tu rzadziej zaglądam
turdzi Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Patrox a jestes w stanie w paru zdaniach podsumowac czym na prawde ten silnik rozni sie od 3.0 TDI w B7 , a takze napisac w dwch zdania od siebie jako speca w temacie jak go oceniasz pod wygledem trwalosci i usterkowosci w stosunku poprzednich generacji.Sory za OT. ale pewnie wiecej osob to interesuje.
Patrox Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 Patrox a jestes w stanie w paru zdaniach podsumowac czym na prawde ten silnik rozni sie od 3.0 TDI w B7 , a takze napisac w dwch zdania od siebie jako speca w temacie jak go oceniasz pod wygledem trwalosci i usterkowosci w stosunku poprzednich generacji.Sory za OT. ale pewnie wiecej osob to interesuje. Jest to zupełnie inny silnik, układ wtryskowy nowszej generacji Cr dający 1600bar. Inne zasilanie PWR przez hella turbo wraz ze zmieniona konstrukcją. Wczęsniej było KKK, teraz jest Garett. Inny sposób napinania napinaczy, inny kolektor ssący. Niestety nie wyeliminowali jeszcze błędu klap od kolektorów ssących (dalej padaja) Co do awaryjności wtrysków to nic mi jeszcze o tym nie wiadomo bo auta mają zbyt mało przejechane. Serwisy też ich nie wymieniali jeszcze. Kolejna zmiana do skrzynia biegów manual i sposób przeniesienia napędu. To akurat na minus( jest bardzo długi główny wałek skrzyni który po jakimś czasie wibruje i skrzynia sie rozlatuje. Tarcza sprzegłowa jak w starym AHF 228MM a nie 240mm jak było w B7). I szczerze powiem że nie wiem jakim cudem tak mała tarcza przenosi 700Nm:) Zmieniona jest równiez konstrukcja kanałów w głowicy. Z największych minusów to tylko skrzynia i jak w każdym B8 mrowienie budy od 80 do 120. Reszta wydaje się na plus
hornet Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Jak to tarcza sprzęgła 228 ??? Ło matko polko Trochę słabo ze skrzynią ciekawe ile wytrzyma po wirusie Co to jest to mrowienie ? Tak jest we wszystkich B8 ? Może wypowiedzą się Ci którzy mają B8. TO jak przy 3.0 jest taka tarcza to jaka jest w 2.0 ??
turdzi Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Z największych minusów to tylko skrzynia i jak w każdym B8 mrowienie budy od 80 do 120 co masz na mysli ?
Trezor Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Z największych minusów to tylko skrzynia i jak w każdym B8 mrowienie budy od 80 do 120 co masz na mysli ? Myślę, że Patroxowi chodzi o delikatne wibracje przenoszące się na karoserię właśnie przy tych prędkościach.
turdzi Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 ale dotyczy to tylko TDI czy benzynowych tez. BTW kurd ja nie wiem czemu dalej jest z tym problem ;(
Trezor Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Biorąc dosłownie, to dotyczy "wszystkich B8", więc i benzyniaków. Wynikałoby, że wibracje nie pochodzą raczej z silnika.
turdzi Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 No jechałem dwoma 2.0 TFSI i jednym 3.0 TDI i nic nie czulem , znaczy czułem ze auto ma dwumas ale nie wyczułem mrowienia , może za bardzo bylem skoncentrowany na sprawdzaniu jak auto jedzie......
Trezor Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Ja jeździłem tylko 2.0TDI, no i też nic nie czułem. Ale pewnie inaczej jest jak jeździ się codziennie, a inaczej od święta.
126tomek Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Super autko gratuluje:) Powiedz mi kolego czy widać różnicę po wygłuszeniu drzwi?W aucie jest ciszej?
Patrox Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 Z największych minusów to tylko skrzynia i jak w każdym B8 mrowienie budy od 80 do 120 co masz na mysli ? Myślę, że Patroxowi chodzi o delikatne wibracje przenoszące się na karoserię właśnie przy tych prędkościach. Na bieżąco dostaje takie informacje od Audi. Klienci skarżą się że właśnie przy tych prędkościach auto wibruje. Swojego czasu była akcja serwisowa na wymianę tulei przednich wahaczy na twardsze ale to nie pomogło. Teraz wymyślili że opony muszą byc tylko ze znaczkiem AO takie jak audi dopuszcza do ruchu. Sa chyba tylko 3-4 marki na których można jeździc. I nie ma różnicy czy to quattro, diesel czy benzyna. Występowało to w każdym A4. W moim przekonaniu te mrowienie jest od kolumny kierowniczej bo jakis helmut bardzo źle pomyślał o krzyrzaku który prowadzi od kolumny do kierownicy( jest po prostu za długi). W b7 kolumna była na ścianie grodziowej i odcinek prowadzący do kierowicy wynosił ok 40cm. W B8 przekładnia jest zamocowana na kołysce silnika bardzo nisko i krzyżak łamie się w 2 miejscach a długość jego to ok metra. U mnie póki co mrowienia jeszcze nie ma ale jeźdizłem juz takimi gdzie ten problem wystepował.
Cuber Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Nie no nie przesadzaj z tymi 3-4 producentami opon :gwizdanie: BMW niby tez ma opony dedykowane tylko dla nich , Mercedes to samo :gwizdanie: Ja akurat mam 18-stki jeszcze fabryczne bez oznaczenia A i wibracji nie mam , fakt w ASO mi wspominali o tym że powinno byc oznaczenie no ale teoria do praktyki sie w moim przypadku ma nijak
turdzi Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Z największych minusów to tylko skrzynia i jak w każdym B8 mrowienie budy od 80 do 120 co masz na mysli ? Myślę, że Patroxowi chodzi o delikatne wibracje przenoszące się na karoserię właśnie przy tych prędkościach. Na bieżąco dostaje takie informacje od Audi. Klienci skarżą się że właśnie przy tych prędkościach auto wibruje. Swojego czasu była akcja serwisowa na wymianę tulei przednich wahaczy na twardsze ale to nie pomogło. Teraz wymyślili że opony muszą byc tylko ze znaczkiem AO takie jak audi dopuszcza do ruchu. Sa chyba tylko 3-4 marki na których można jeździc. I nie ma różnicy czy to quattro, diesel czy benzyna. Występowało to w każdym A4. W moim przekonaniu te mrowienie jest od kolumny kierowniczej bo jakis helmut bardzo źle pomyślał o krzyrzaku który prowadzi od kolumny do kierownicy( jest po prostu za długi). W b7 kolumna była na ścianie grodziowej i odcinek prowadzący do kierowicy wynosił ok 40cm. W B8 przekładnia jest zamocowana na kołysce silnika bardzo nisko i krzyżak łamie się w 2 miejscach a długość jego to ok metra. U mnie póki co mrowienia jeszcze nie ma ale jeźdizłem juz takimi gdzie ten problem wystepował. ale jak to mrowi tak jak niewywazone kola , czy takie mrowienie jak w TDI R4 z padajacymi PD ?
Patrox Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 Mrowi jak niewyważone koła ale nie czuć tych drgań na kierownicy tylko na budzie.
turdzi Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Mrowi jak niewyważone koła ale nie czuć tych drgań na kierownicy tylko na budzie. kurde no to mnie zalamales a nie jest to dwumas , gdyz i benzyna TDI go maja ........
mystic.pl Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Mrowi jak niewyważone koła ale nie czuć tych drgań na kierownicy tylko na budzie. Ja to czasami delikatnie wyczuwam w swojej B7 na równiutkiej drodze, ale myślałem, że to może dyfer przenosi takie malutkie wibracje
Patrox Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 Oto dołożony pakiet czerń fortepianowa. Znacznie lepiej wyglada niż drewno. Do tego tylna dokłądka zderzka została zrobiona w tym samym design-ie.
variocustoms Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 w A5 te drgania chyba też występują, śmigałem 3.0 TDIQ i czasami dziwnie trzęsło budą
turdzi Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 kurna wszysko po tych niemcach porawiac trzeba.Fajnie wyglada ten plastik przy zegarach.To jest folia ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się