turdzi Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Grzebalem troche po necie i natrafilem na informacje ze np: na zremapowania A4 B8 2.0 TFSI roczniki 2010 i mlodsze trzba wyjac ECU , czy jest to prawda i jakie to ma konsekwencje ?
zieluch Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 konsekwencje odkrecenia puszki i przecięcia zabezpiczenia metalowego lub rozwiercenie nitu a następnie ponowne nitowanie. Niekiedy w samochodach np. moim trzeba wyjąc ecu bo przez złacze nie idzie i już
turdzi Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 ooo to nie wiedzialem a czemu trzba tak robic czemu przez zlacze nie idzie ?
mystic.pl Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 U mnie to samo, trzeba było niestety wyjąć kompa i to do każdej korekty bo przez OBDII niestety nie poszło. Widocznie wiązka w złączu diagnostycznym jest niepełna.
Carlos* Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Prawdopodobnie od 03/2009 jesli dobrze pamiętam trzeba pruć kompa. Wprowadzono tak zwany antytuning protection i kiedyś był problem , teraz nie wiem, najlepiej spytać tych co modzą. Sama operacja prucia kompa jest praktycznie bezśladowa, jednak wymaga do ponownego złożenia kompa użycia oryginalnych śrub samozrywalnych i wtedy nie ma śladu ingerencji.
Carlos* Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Tak , ale dowiedziałem się o tym później , bo nie bylem przy modyfikacji. A i jeszcze ważny szczegół, licznik programowań po takim zabiegu wskazuje 0 , co dla ASO podczas trwania gwarancji jest bardzo ważne
turdzi Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Opublikowano 17 Listopada 2010 Tak , ale dowiedziałem się o tym później , bo nie bylem przy modyfikacji. A i jeszcze ważny szczegół, licznik programowań po takim zabiegu wskazuje 0 , co dla ASO podczas trwania gwarancji jest bardzo ważne tez dobrze wiedziec
Rogalotti Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Witajcie Od 2009 marzec jest Tuning Protection. Da sie zrobic takie auto ale trzeba wyjac kompa, rozklejac itp stosunkowo duzoooo zabawy a w szczególnosci pochłania to duzooo czasu. Od modeli rocznikowych 2011 weszło najnowsze TP którego nie obsługuja nawet toole które robiły dotychczasowe sterowniki. Miałem juz 2-3miesieczne VW/Audi u siebie i jak narazie bez wtopy. Ale znajomy miał swieże Volvo 2.4 205PS na modyfikacje i prace zakonczyły sie zakupem mowego ECU do auta.. Pozdrawiam
turdzi Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 Od modeli rocznikowych 2011 weszło najnowsze TP którego nie obsługuja nawet toole które robiły dotychczasowe sterowniki. Miałem juz 2-3miesieczne VW/Audi u siebie i jak narazie bez wtopy. Witku pojechałeś troszkę swoja nomenklatura ktorej ja nie czaję Zapytam wprost czy jak będę miec B8 rocznik 2011 to czy jesteś w stanie zrobić w niej program ( z wyciąganiem kompa czy bez - nie ma znaczenia )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się