Piotrek1 Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 Witam wszystkich! Proszę błagam pomóżcie! Mam problem z moją audi a4 1.8T quattro, ubywa mi płyn z chłodnicy, wymieniłem już uszczelkę pod głowicą i była plantowana ponieważ leciał biały dym z rury i były twarde rury od płynu, ale dalej mi ubywa lecz rury są już miękkie i nie ma białego dymu. Mam instalacię gazową może to od tego pomóżcie druga prośba : 2 punkt regulaminu [pre_pl]
Waters Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 A oleju Ci nie przybywa, Może chłodnica oleju się rozszczelniła
Piotrek1 Opublikowano 15 Października 2007 Autor Opublikowano 15 Października 2007 Nie nie przybywa cały czas sprawdzam
saintadamus Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 no to obejrzyj cały silnik podczas pracy bo może masz gdzieś zwykły wyciek albo, miejmy nadzieje że tak nie jest, masz pękniętą głowice albo blok
Piotrek1 Opublikowano 15 Października 2007 Autor Opublikowano 15 Października 2007 głowica była sprawdzana na szczelność i wszystko ok i sprawdzałem żadnych wycieków nie ma
tadziktoja Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 Może chłodniczka oleju? Chociaż jak mi poszła to miałem olej w płynie chłodniczym...
Piotrek1 Opublikowano 15 Października 2007 Autor Opublikowano 15 Października 2007 a czy przez parownik od gazu może uciekać płyn
Lukas Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 Samochody z instalacja gazowa maja to do siebie ze posiadaja tysiac dodatowych trytytek (opasek) na trojnikach ja u siebie jak kupilem auto to z 5 musialem dokrecic bo kapal plyn latwo sprawdzic po czerwonym zabarwieniu. Takze moze u Ciebie tez gdzies sie poluzowalo i scieka ten plyn a jak czesto musisz dolewac ?
Piotrek1 Opublikowano 15 Października 2007 Autor Opublikowano 15 Października 2007 dolewać muszę raz na twa tygodnie pół litra
Filutek Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 Umnie jest tosamo na jakis miesiac dolewam 0,5L i nigdzie niemoge znalesc rozszczelnienia. A pewnie jest tak jak kolega Lukas pisze.
cayenne Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 Sprawdzałeś pompę wody? Kiedyś coś mi się obiło o uszy,że możliwe jest,że gdzieś od strony kolektora jest jakiś kanalik,a w nim uszczelka, którą może wydostawać się płyn,który kapie na gorący wydech i stąd nie widać śladów po wycieku,bo od razu paruje,ale niestety nie pamiętam gdzie to było. Choć skoro piszesz,że silnik był sprawdzany pod względem szczelności to raczej tego fachowcy by nie przeoczyli... _________________________________________________ Oczywiście sam zbiorniczek od płynu sprawdzałeś na szczelność? Po zalaniu płynu układ został dobrze odpowietrzony? Poczekałeś aż termostat się otworzy do końca przy 90st?
Piotrek1 Opublikowano 16 Października 2007 Autor Opublikowano 16 Października 2007 nie rozumiem tego odpowietrzenia układu, wróciłem z trasy i zalałem płyn silnik był rozgrzany
saintadamus Opublikowano 16 Października 2007 Opublikowano 16 Października 2007 ja bym na Twoim miejscu posprawdzał wszystkie węże dziś wróciłem od mechanika bo chciałem sie umówić na wymiane termostatu i zauważył przez przypadek że jeden wąż mi cieknie na tyle słabo że ubytków jeszcze na zbiorniczku nie zauważyłem ale zawsze u Ciebie możeby być podobnie
Piotrek1 Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Opublikowano 26 Listopada 2007 Nareszczie się udało przepuszczały mi oringi na trójniku który prowadzi węże do nagrzewnicy koszt reperacji 2zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się