radi Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Witam Kupilem niedawno audi a6 c5 z silnikiem AEB i mam taki maly problem z kontrolka oleju,gdy dodaje gazu zaczyna migac w granicach 2500-3000tys,jak chodzi na wolnych to nic sie nie dzieje,tak samo jest na cieplym silniku i na zimnym,dodam ze silnik chodzi cicho i rowno,nic niepokojacego w nim nie slychac zeby cos stukalo
szogun0 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Sprawdź, czy nie masz wycieków oleju z silnika w okolicy filtra oleju. Czujniki ciśnienia oleju lubią się uszkadzać.
kyniu Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Sprawdź ciśnienie oleju może pompa niedomaga
kamilmlody Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Olej zmieniałeś? Zacznij od tego. Olej + KONIECZNIE filtr. Większość mechaników powinna dać sobie radę ze sprawdzeniem cisnienia oleju. Lepiej to zrobić, bo cena takiej usługi nie jest na pewno wysoka, a ewentualne następstwa uszkodzeń układu olejenia są tragiczne. A poza tym, to wyjasni wszystko
KYLOMC Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 wysoka, a ewentualne następstwa uszkodzeń układu olejenia są tragiczne. RACZEJ SMAROWANIA do tematu .... Najpierw sprawdź ciśnienie oleju , nic nie kupuj !!!! za sprawdzenie ciśnienia z 15zł jak bedzie ok to wymiana czujnika pewnie , a ewentualnie wymień olej chyba ze był wymieniany ....
kamilmlody Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 wysoka, a ewentualne następstwa uszkodzeń układu olejenia są tragiczne. RACZEJ SMAROWANIA Kolego polecam Ci lekturę książek na temat budowy i obsługi pojazdów np. poradnik mechanika samochodowego
KYLOMC Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Inżynier mechaniki sie znalazł ;P
kamilmlody Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Tak się składa że technik mechanik i coś mi tam zostało po paru latach nauki
radi Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 olej wymienilem dzisiaj razem z filtrem i jest to samo,ale jak by bylo niskie cisnienie to chyba by swiecila kontrolka na wolnych obrotach,a nie w granicach 3000tys/obr,musze jechac na badanie cisnienia to sie wszystko okarze
kamilmlody Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Koło pompy jest coś takiego, jak zawór przelotowy. Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że on jest odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego ciśnienia. Mozliwe ze jest uszkodzony i wszystko swiruje. Jedź, zbadaj cisnienie i bedziesz wiedzial
KYLOMC Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 ajajaj po co ten olej na darmo kase wywaliłes ...najpierw cisnienie zbadać i jak jest ok to czujnik wymienić a jak złe to jak kolega mówi wyżej tam jest taka jakby sprężynka
radi Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 ale olej i tam mialem do wymiany bo niewiem kiedy poprzedni wlasciciel wymienial tak ze kasy nie wywalilem w bloto,a cisnienie dopiero sprawdze jak mechanik wroci z urlopu. Juz wszystko OK czujnik byl walniety,po wymianie kontrolka juz nie miga.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się