Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] Problem z Filtrem stożkowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!Załozylem dzisiaj filtr stozkowy firmy KN do s4,wszystko ładnie pasuje.Problem jest taki ze wogole go nie Slychac :confused4:tzn nie ma tego charakterystycznego bulgotu..nie wiem co teraz robic.Prosze o pomoc

Opublikowano

Możesz wyjaśnić o jaki bulgot Ci chodzi ?

Opublikowano

Chodzi mi o taki pomruk,buczenie nie wiem jak to nazwać ogolnie o jaki kolwiek efekt dżwiekowy bo poki co nic nie ma..Taj jak bylo przed tak jest i teraz..

Opublikowano

Tak już pozostanie niezależnie od tego jaki stożek tam założysz, to nie jest problem ze stożkiem tylko Twoje " widzi mi się " :wink4:

Opublikowano

czego oczekujesz????

Opublikowano

Czego oczekuje?Tego ze choc troche dzwiek docierający do moich uszu sie zmieni...a tak jak juz napisalem nie zmienilo sie nic a wiem ze np w 1.8t kolega ma stozek i jest taki basowy pomruk podczas przyspieszania

Opublikowano

basowy dźwięk, poprzez montaż stożka,uzyskasz jedynie w wyraźny sposób w wolnossącym silniku,ponieważ dźwięk,jaki wydobywa się z kolektora dolotowego ma do pokonania dosyć krótki odcinek przez przepustnicę-do filtra...

-w 1,8 T i 2,7 BiT jedyne ,co możesz osiągnąć po zamontowaniu stożka-to będzie charakterystyczne "psssyt" z DV-nic więcej-pomruk- o którym piszesz-tylko po wymianie wydechu w silniku turbodoładowanym, ponieważ dźwięk "idący" z kolektora ssącego,poprzez rury dolotowe,inter-coolery(w przypadku Twojego auta)- jest skutecznie wytłumiony...

Opublikowano

basowy dźwięk, poprzez montaż stożka,uzyskasz jedynie w wyraźny sposób w wolnossącym silniku,ponieważ dźwięk,jaki wydobywa się z kolektora dolotowego ma do pokonania dosyć krótki odcinek przez przepustnicę-do filtra...

-w 1,8 T i 2,7 BiT jedyne ,co możesz osiągnąć po zamontowaniu stożka-to będzie charakterystyczne "psssyt" z DV-nic więcej-pomruk- o którym piszesz-tylko po wymianie wydechu w silniku turbodoładowanym, ponieważ dźwięk "idący" z kolektora ssącego,poprzez rury dolotowe,inter-coolery(w przypadku Twojego auta)- jest skutecznie wytłumiony...

Bardzo dziekuje za wyjaśnienie..Troche szkoda ale coż..A orientujesz sie jak by sprawa wyglądała z blow-offami??Tego charakterystycznego gwizdu by nic nie tłumiło

Opublikowano

zamiast BOVa-wkładaj splittera-z resztą jest dużo na ten temat na Forum :wink4:

Opublikowano

Dobra to tylko jeszcze jedno pytanko :) Rozumiem ze splitter lepszy od blowoffa?Mam namyśli efekty akustyczne :)aq co prostsze w montażu??Woesz nie mam za bardzo pojecia o tym..Jeszcze raz dzieki za pomoc :hi:

Opublikowano

splitter-wkładasz w miejsce istniejącej DV i po kłopocie :wink4:

Opublikowano

Kolego jeżeli chcesz założyć splittera tylko dla dźwięku to śmiało możesz go nie kupować, ponieważ wydobywający się dźwięk jest bardzo cichy ( testowane w 1.8T i 2.7bT w obu przypadkach po programie ).

Opublikowano

Kolego jeżeli chcesz założyć splittera tylko dla dźwięku to śmiało możesz go nie kupować, ponieważ wydobywający się dźwięk jest bardzo cichy ( testowane w 1.8T i 2.7bT w obu przypadkach po programie ).

jest to bardzo skrajne podejście,bo przy stożku nawet zwykła DV ,jest wystarczająco głośna,by w zamkniętym aucie to usłyszeć,a splitter jest głosniejszy,od zwykłej DV
Opublikowano

Kolego jeżeli chcesz założyć splittera tylko dla dźwięku to śmiało możesz go nie kupować, ponieważ wydobywający się dźwięk jest bardzo cichy ( testowane w 1.8T i 2.7bT w obu przypadkach po programie ).

jest to bardzo skrajne podejście,bo przy stożku nawet zwykła DV ,jest wystarczająco głośna,by w zamkniętym aucie to usłyszeć,a splitter jest głosniejszy,od zwykłej DV

Domjenick zdążyłeś już chyba zauważyć że autor tego tematu szuka dziury w całym i bardziej interesuje go coś do lansu niż dla poprawy sprawności swojej jednostki napędowej :gwizdanie: Więc lepiej kupić sobie zawór properfekta typ II i będzie miał większy lans niż na splitterzea i cena niższa :kox:

Opublikowano

kolega ma w a3 1.8T tego properfecta i mowi ze nic sie nie dzieje ale ja jakos strasznie sceptycznie do tego podchodze

Opublikowano

Jesli stozek nie daje Ci tego co chcesz, to lepiej wroc do seryjnej puszki.

Masz pewnie przeplywke Boscha, a one srednio toleruja stozki.

Opublikowano

jeździłem parę miesięcy na stożku, seryjna DVka robiła furorę, w kabinie było słychać jak stożek zaciąga powietrze i na tym szał się zakończył, padła przepływka (prawdopodobnie przez jej starość - 6 lat), pojechałem na program z ori puchą, koniec lansu z psssyt

ale fakt, trochę lansu było, stojąc pod wiaduktem, noga na gaz i puszczamy, jest pssyt :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...