miniekzgr Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Witam!Załozylem dzisiaj filtr stozkowy firmy KN do s4,wszystko ładnie pasuje.Problem jest taki ze wogole go nie Slychac :confused4:tzn nie ma tego charakterystycznego bulgotu..nie wiem co teraz robic.Prosze o pomoc
hornet Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Możesz wyjaśnić o jaki bulgot Ci chodzi ?
miniekzgr Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 Chodzi mi o taki pomruk,buczenie nie wiem jak to nazwać ogolnie o jaki kolwiek efekt dżwiekowy bo poki co nic nie ma..Taj jak bylo przed tak jest i teraz..
Pawel_M Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Tak już pozostanie niezależnie od tego jaki stożek tam założysz, to nie jest problem ze stożkiem tylko Twoje " widzi mi się "
miniekzgr Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 Czego oczekuje?Tego ze choc troche dzwiek docierający do moich uszu sie zmieni...a tak jak juz napisalem nie zmienilo sie nic a wiem ze np w 1.8t kolega ma stozek i jest taki basowy pomruk podczas przyspieszania
domjenick Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 basowy dźwięk, poprzez montaż stożka,uzyskasz jedynie w wyraźny sposób w wolnossącym silniku,ponieważ dźwięk,jaki wydobywa się z kolektora dolotowego ma do pokonania dosyć krótki odcinek przez przepustnicę-do filtra... -w 1,8 T i 2,7 BiT jedyne ,co możesz osiągnąć po zamontowaniu stożka-to będzie charakterystyczne "psssyt" z DV-nic więcej-pomruk- o którym piszesz-tylko po wymianie wydechu w silniku turbodoładowanym, ponieważ dźwięk "idący" z kolektora ssącego,poprzez rury dolotowe,inter-coolery(w przypadku Twojego auta)- jest skutecznie wytłumiony...
miniekzgr Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 basowy dźwięk, poprzez montaż stożka,uzyskasz jedynie w wyraźny sposób w wolnossącym silniku,ponieważ dźwięk,jaki wydobywa się z kolektora dolotowego ma do pokonania dosyć krótki odcinek przez przepustnicę-do filtra... -w 1,8 T i 2,7 BiT jedyne ,co możesz osiągnąć po zamontowaniu stożka-to będzie charakterystyczne "psssyt" z DV-nic więcej-pomruk- o którym piszesz-tylko po wymianie wydechu w silniku turbodoładowanym, ponieważ dźwięk "idący" z kolektora ssącego,poprzez rury dolotowe,inter-coolery(w przypadku Twojego auta)- jest skutecznie wytłumiony... Bardzo dziekuje za wyjaśnienie..Troche szkoda ale coż..A orientujesz sie jak by sprawa wyglądała z blow-offami??Tego charakterystycznego gwizdu by nic nie tłumiło
domjenick Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 zamiast BOVa-wkładaj splittera-z resztą jest dużo na ten temat na Forum
miniekzgr Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 Dobra to tylko jeszcze jedno pytanko Rozumiem ze splitter lepszy od blowoffa?Mam namyśli efekty akustyczne :)aq co prostsze w montażu??Woesz nie mam za bardzo pojecia o tym..Jeszcze raz dzieki za pomoc
domjenick Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 splitter-wkładasz w miejsce istniejącej DV i po kłopocie
Pawel_M Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Kolego jeżeli chcesz założyć splittera tylko dla dźwięku to śmiało możesz go nie kupować, ponieważ wydobywający się dźwięk jest bardzo cichy ( testowane w 1.8T i 2.7bT w obu przypadkach po programie ).
domjenick Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Kolego jeżeli chcesz założyć splittera tylko dla dźwięku to śmiało możesz go nie kupować, ponieważ wydobywający się dźwięk jest bardzo cichy ( testowane w 1.8T i 2.7bT w obu przypadkach po programie ). jest to bardzo skrajne podejście,bo przy stożku nawet zwykła DV ,jest wystarczająco głośna,by w zamkniętym aucie to usłyszeć,a splitter jest głosniejszy,od zwykłej DV
Pawel_M Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Kolego jeżeli chcesz założyć splittera tylko dla dźwięku to śmiało możesz go nie kupować, ponieważ wydobywający się dźwięk jest bardzo cichy ( testowane w 1.8T i 2.7bT w obu przypadkach po programie ). jest to bardzo skrajne podejście,bo przy stożku nawet zwykła DV ,jest wystarczająco głośna,by w zamkniętym aucie to usłyszeć,a splitter jest głosniejszy,od zwykłej DV Domjenick zdążyłeś już chyba zauważyć że autor tego tematu szuka dziury w całym i bardziej interesuje go coś do lansu niż dla poprawy sprawności swojej jednostki napędowej :gwizdanie: Więc lepiej kupić sobie zawór properfekta typ II i będzie miał większy lans niż na splitterzea i cena niższa
Buba Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 kolega ma w a3 1.8T tego properfecta i mowi ze nic sie nie dzieje ale ja jakos strasznie sceptycznie do tego podchodze
Flyer Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Jesli stozek nie daje Ci tego co chcesz, to lepiej wroc do seryjnej puszki. Masz pewnie przeplywke Boscha, a one srednio toleruja stozki.
Pucek Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 jeździłem parę miesięcy na stożku, seryjna DVka robiła furorę, w kabinie było słychać jak stożek zaciąga powietrze i na tym szał się zakończył, padła przepływka (prawdopodobnie przez jej starość - 6 lat), pojechałem na program z ori puchą, koniec lansu z psssyt ale fakt, trochę lansu było, stojąc pod wiaduktem, noga na gaz i puszczamy, jest pssyt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się