Pitek87 Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Witam proszę o pomoc nikt nic nie wie żaden mechanik silnik gaśnie gdy dam go na luz przy dojeżdzaniu do świateł czasami chwile pochodzi i zgaśnie a nieraz odrazu gaśnie!!!! Z trasy jak zjadę na postoju też chwilę pochodzi i gaśnie lub odrazu zgaśnie. Odpalam go bez problemu!!!! Ale po chwili zgaśnie lub po dłuższej chwili. Może ktoś spotkał się z taką przyczyną. Czekam na odpis...a ponadto jest gaz w aucie ale zaczął tak sie zachowywać od około miesiąca a gaz ma rok czasu.
Pitek87 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 OTO BŁĘDY JAKIE POKAZUJE VAG 16486 Przepływomierz - niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17817 Zawór przewietrzania zbiornika - uszkodzenie elektryczne brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16556 System zbyt bogaty (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16558 System zbyt ubogi (strona 2) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16554 Błędne ustalanie mieszanki (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
jihad Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Na obu paliwach tak sie dzieje? Gaz sekwencyjny (mam nadzieję)?
janSerce Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Jak dla mnie to przepływomierz do sprawdzenia i obie sondy
morsdicti Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Pitek87, masz takie same objawy jak ja ? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=171907.0
Pitek87 Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 Witam na paliwie i na gazie jest tak samo więc nie wiem co to za przyczyna . morsdicti-można powiedzieć że identyczny przypadek jest. A dodam że za każdym razem wyskakuje mi błąd zbyt uboga mieszanka.[br]Dopisany: 24 Listopad 2010, 07:35_________________________________________________ Witam na paliwie i na gazie jest tak samo więc nie wiem co to za przyczyna . morsdicti-można powiedzieć że identyczny przypadek jest. A dodam że za każdym razem wyskakuje mi błąd zbyt uboga mieszanka. GAZ sekwencja stag 300
domjenick Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 a filtry kiedy zmieniane były? -ciśnienie na listwach też do sprawdzenia
Pitek87 Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 Filtry wszystkie były zmieniane w styczniu a ciśnenie do sprawdzenia. OD wymiany filtrów zrobione około 20 tys. km a od gazu filtry wymieniane co 10 tys. Silniczek krokowy wyczyściłem i troszeczke poprawy widze, ale dalej gaśnie.
domjenick Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 wykasuj jeszcze raz błędy i zobacz,które się powtórzą po około 15 minutach pracy silnika na postoju-wtedy,kiedy widzisz największe problemy
Pitek87 Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 16554 Błędne ustalanie mieszanki (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Damian0911 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Ja tak miałem tylko nie w audi a w oplu i mechanior stwierdził ze lewe powietrze łapie i odpioł mi przy grilu wlot powietrza. usterka dalej była ale nie tak czesto.
domjenick Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 albo nieszczelność,albo którys z wtrysków niedomaga,ew.słabe ciśnienie na wtryskach
bentle120 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 witam i jak kolega znalaz w czym byl problem ? ostatnio mam ten sam problem odpala bez problemu a po 5 minutach sobie gasnie
Pitek87 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 Witam nie znalazłem problemu dalej gaśnie trzeba się męczyć. Brakuje mi słów już.
bentle120 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 jak odpalisz auto to gasnie po jakims czasie czy od razu ? duzo pali ? umnie 18l/100 mam b6 3.0 i pali o wiele mniej niz b5 2.8 wymienilem swiece filtry olej czujnik temperatury i nadal mam ten sam problem 1 duze spalanie 2 silnik gasnie po 5 minutach na vagu zero bledow :gwizdanie:
Pitek87 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2010 A może problem jest taki że od przepustnicy idą 2 rurki w prawo i lewo takie harmonijki do kolektora ssącego i jak je zdemontuje to w środku jest biały szlam nalot po prostu papka może to robi problem??? wogóle skąd tam sie to bierze?? a spalanie mam w normie około 13 przy delikatnej jeżdzie.[br]Dopisany: 12 Grudzień 2010, 14:06_________________________________________________ A może problem jest taki że od przepustnicy idą 2 rurki w prawo i lewo takie harmonijki do kolektora ssącego i jak je zdemontuje to w środku jest biały szlam nalot po prostu papka może to robi problem??? wogóle skąd tam sie to bierze?? a spalanie mam w normie około 13 przy delikatnej jeżdzie. gaśnie po chwili i na biegu jałowym muszę go trzymać na gazie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się