OSA Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 witam bylem dziś na diagnostyce sprawdzić zbieżność na tyle ( wymiana łożysk) . na monitorze wyskoczyło +9 , diagnosta mówi że w normie , moje pytanie ,czy to są parametry ok czy do ustawienia , dodam że z przodu było -5 i rozbieżne - ustawił i jest ok, a tył ? są gdzieś jakieś normy ,parametry żeby to sprawdzić
Artur-B86 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Moze cos ci powie mój wydruk z geometrii. Są tam zalecane wartości
Dev Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Moze cos ci powie mój wydruk z geometrii. Są tam zalecane wartości masz takie zawieszenie jak na wydruku? wg mnie masz 1BE
Artur-B86 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 ja mam wogóle sporo niżej ale chyba te wszystkie kąty i inne wartości są bardzo zbliżone, przynajmniej tak twierdził koleś na warsztacie (pewnie nie miał nic innego w komputerku), ale jak narazie nic nie ściąga i opony tez nie ścina a już kilkadziesiąt km nabiłem to myśle, że może miał racje.
Dev Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 nie miał racji, wcisnał Ci kit tutaj masz nastawy: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=58330.0
Artur-B86 Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 A no to mi wcisnął kit. Ale co jeżeli mam jakies inne amorki bo te moje to nie są żadne z tych montowanych w fabryce. Poprzedni właściciel założył jakieś Eibacha -40\-40. To co mam powiedziec jak pojade na geometrie?
Dev Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 zeby zrobił Ci pomiary na 1BV co bedzie najbardziej zblizone
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się