michcio1985 Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 prosze o cierpliwość panowie, drży mi silnik(delikatne poszarpywanie)zarówno na biegu jałowym jak i w przedziale 1800-2200 obrotów. silnik pali od strzała ciepły i zimny, ma moc, spalanie śr. ok.6,5 litra, jadąc na wyższych biegach 4,5,6 po wciśnięciu pedału gazu w podłoge(od 1500obr)(tylko dla sprawdzenia :gwizdanie: )) nie dławi go i nie muli,rwie do przodu. po podpięciu do kompa blok 13 na wszystkich cyl (-0.5do+0.5), blok 18 same zera, blok 23 na 3 pompce podwyższone bipy, czasem skoczy do +30, reszta od 0 do 15. przebieg oryginalny 215000,sprzegło i dwumas fabryczny. drgania są delikatne,nie rzuca budą.teraz moje pytanie. przy wczuciu sie w te drgania,szczególnie przy ok 2000obr. można wyczuć ich rytmiczne objawy. jest to w równym odstępie czasu ok 1,5 sekundy takie podwójne szarpnięcie chcąc to zobrazować wygląda tak --------II--------II--------II--------II-------II------ gdzie "I" oznacza szarpnięcie powiedzcie mi czy to wina pompek czy kończącego sie dwumasa(albo jeszcze czegoś innego)
macieek Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Bardzo ladnie zobrazowales to szarpniecie a czy pojawia sie ono zawsze w takim samym tempem niezaleznie od obrotow? Tzn zawsze jest odstep ok 1,5s ?
michcio1985 Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 podczas jazdy tego nie odczuwam,ale jak chodzi na jałowym to jest zauważalne,zwłaszcza przy podwyższonych obrotach. najbardziej ok.2000obr.[br]Dopisany: 24 Listopad 2010, 21:45_________________________________________________nie wiem dokładnie czy to 1,5 czy 2,0 sekundy ale cały czas ten sam rytm
macieek Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Sprawdzales plecionke? Jak obroty? Skacza na VAGu?
marecki.b Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 ja mam tak samo tylko przy 1200-1300 obrotów na minute, jak silnik jest zimny to jest to mniej odczuwalne
michcio1985 Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 chyba faktycznie na zimnym jest to mniej odczuwalne. obroty na VAGu skaczą 860-880 i tak na zmiane,raz tyle raz tyle.
macieek Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 chyba faktycznie na zimnym jest to mniej odczuwalne. obroty na VAGu skaczą 860-880 i tak na zmiane,raz tyle raz tyle. Jaki kąt synchro? Jak u mnie skakaly obroty to wlasnie kąt synchro byl w okolicach +5 i tak samo bardziej odczuwalne to bylo na rozgrzanym silniku.
michcio1985 Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 narazie nie mam czasu podpiąć do kompa.ale z tego co pamiętam to było 0"
Musashi Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 blok 23 na 3 pompce podwyższone bipy, czasem skoczy do +30, reszta od 0 do 15. 3 cia pompka ma problemy, sprawdz szczelnosci ukladu paliwowego. (podokrecaj wszystkie opaski lub wymien je) zalej w zbiornik paliwa srodk do czyszczenia ukladu paliwowego i obserwuj. jezeli nic sie nie zmieni. w kolejnosci: - docisniecie konektora PD - do wymiany uszczelniacze tego PD, profilaktycznie warto wszystkie, dobrze aby obejrzec gniazda PD. - jezeli nie pomoze do wymiany PD
michcio1985 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 opaski podociskać gdzie? pod pokrywą zaworów są jakieś? bo na wierzchu mam ok(przynajmniej nic nie cieknie i nie poci się) szczerze to liczyłem na dwumas bo ma już nalatane.v i wolałbym go wymienić razem z sprzęgłem.przynajmniej nie ma lepszych gorszych.wstawiasz LUK'a i latasz. a z pompkami różnie bywa, znając życie trzeba będzie wymienić wszystkie.[br]Dopisany: 25 Listopad 2010, 13:17_________________________________________________up
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się