GrubxXx Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Witam mam problem od pewnego czasu zauważyłem wyciek z turbiny jutro postaram sie wystawić zdjęcie jak to wygląda a ponadto podczas przyspieszania w środku samochodu spychać dziwne buczenie i silnik powyżej 3k obrotów traci na mocy wymieniłem już filtr paliwa przepływomierz i nic to nie pomogło bardzo proszę o pomoc mam A4 B5 90KM 95' Z góry dziękuje i pozdrawiam:(
Iron Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 nie chce straszyć ale moze być turbo do wymiany, jakies inne objawy??
GrubxXx Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 właśnie o to się boje a objawy to dokradnie : 1. Buczenie w środku samochodu podczas przyspieszania 2. Dość spory wyciek na tym metalowym elemencie pod turbiną 3. Spadek mocy powyżej 120km/h (tzn. do 120 km/h idzie w miarę potem do 160 ledwo, ledwo) Moja a4 nie poleci więcej jak 160 km/h
Iron Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 bylo juz pare takich opisow na forum, napewno jakis watek rozwieje twoje przypuszczenia, ja stawiam na turbine
koper84444 Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Tym metalowym elemencie, to znaczy którym? Daj jakieś zdjęcia, bo metalu pod turbiną jest trochę.
GrubxXx Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 Strzałkami zaznaczyłem to miejsce tzn ta blaszkę na którą mi cieknie a co gorsza to pod samochodem robią sie krople oleju :(:(
Kukis Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 wyciek pochodzi z EGR-ka, poszła membrana w środku, zaślep go i dawaj w palnik, będzie poprawa z czasem, turbo OK
Sztomel Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 nie ma możliwości aby olej pochodził z turbo tym bardziej, że ślady oleju są na osłonie termicznej muszli gorącej więc tak jak kolega Kukis pisze - źródłem wycieku jest EGR ale raczej nie z powodu pękniętej membrany a wyrobionej prowadnicy trzonka zaworu EGR - zaślepienie EGR (mechaniczne - blaszką na łączeniu obudowy EGR z kolektorem ssącym i rurą z kolektora wydechowego) wyeliminuje wyciek oleju.
GrubxXx Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 dzięki panowie niedługo sprobuje to zrobić ale teraz powstali mi nowy problem wyciek borygo na nagrzewnice . mrozy przyszły a ja nie mam ogrzewania
hornet Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Kolego rób auto bo szkoda go na zimę. Jak pisał kolega EGR zaślepić Gdzie Ci cieknie to borygo ? Może jakiś wunż jest dziurawy. Sprawdzałeś ?
GrubxXx Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 gdzie dokładnie cieknie to nie wiem ale zauważyłem wilgoć pod schowkiem ... ;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się