Gość leonikers Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam, ponieważ mój problem z trzęsącym się silnikiem po osiągnięciu 90*C i to że w ogóle 90* osiąga baaardzo rzadko nie dawał mi spokoju więc pojechałem do ASO i zdiagnozowali mi za jedyne 200zł takie coś: "Do wymiany wałek rozrządu z popychaczami i panewkami, oringi na pompowtryskiwaczach oraz termostat" Jak zobaczyłem kosztorys to mi sie nogi ugieły Zamieszam go też dla Was. Czy uważacie że naprawa jest konieczna? i czy ma ktoś dojścia żeby kupić taniej te części? czy występują zamienniki? czy nie lepiej od razu szukać BKD ?? proszę Was o poradę. To co mi przeszkadza to przybywanie oleju w silniki (albo DPF, albo oringi, albo gniazda w głowicy), i trzęsie budą po nagrzaniu do 90*
spetsnaz Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Jaki jest przebieg auta? Nawet jeżeli diagnoza ASO jest słuszna, to chcą oni jedynie usunąć samą usterkę. Trzeba najpierw dotrzeć do przyczyny jej powstania. Sprawdź vacumpompę.
Gość leonikers Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 przebieg auta to 170 000, a jak wg. Ciebie jest przyczyna tego? czy miał ktoś podobną sytuację?
Dev Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 moze tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=69272.0;topicseen
kris_lpgcars Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam Jak dla mnie wyglada mi to na coś mi znajomego a mianowicie z ta kwestia przybywania oleju wyglada tak samo jak akcja serwisowa ktora teraz robię ale do rzeczy Moja sugestia to na dzień dobry sprawdź ciśnienie oleju potem wymien uszczelki na wtryskach i wymien olej a dokładniej paliwo przedostaje się do oleju i ci go przybywa a co za tym idzie praca silnika nie będzie równa a aso może doszukalo się już jakiś zniszczeń . Ale to jest tylko moja sugestia na podstawie tego co robię na codzień a jeżeli u ciebie to się okaże prawda to naprawa przez aso nie usunie prawdziwej przyczyny. Daj znać jak coś wiecej się dowiesz Powodzenia
ERW0 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 wymien same oringi na pompowtryskach i termostat i po problemie. a wałek popychacze i panewki na wałku to juz naciaganie. domyslam sie ze zobaczyli w jakims procenie wytarcie i odrazu do wymiany. zakupiłem kieds passata b6 2005 silnik bmp i podczas dodawania gazu nie wchodził lekko w obroty i głosno przy tym pracował. passat orginał przebieg 96tyskm i okazało sie wytarty wałek rozrządu uszkodzone prawie wszystkie szklanki. miałem akurat głowice z 1.9tdi 130km z awx przerzuciłem wałek który pasował do bmp 2.0tdi. szklanki i panweki na wałek dałem nowe z interkarsu i motorek cyka jak nowy.
Proof Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Przede wszystkim omijaj ASO szerokim łukiem,naciągacze to są,wymieniają części a nie naprawiają samochody.Znajdź dobrego mechanika od VM/Audi i zdiagnozuje Ci problem,a jak nie masz u siebie skocz do Warszawy do MR Motors na ul. Mineralną.
Gość leonikers Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 dzieki wszystkim jutro podjade do kolegi mechanika od VAG zobacze co on powie, na biezaco bede informowal w temacie
Flaha Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Marcin, zajrzyj po prostu do działu "polecane warsztaty" w B-stoku. Od siebie dodam, że AutoService Dojlidy jest OK i warto się z nimi skonsultować w tej kwestii. Ps. Napisz później jak Ci się udało rozwiązać ten problem, tak żeby inni forumowicze mieli jakieś wskazówki w przypadku ewentualnych podobnych kłopotów. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się