Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pompa Vp37 problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Mam taki problem,kilka dni temu zauważyłem kałuże ropy pod samochodem.Po szczegułowych oględzinach padła diadnoza -uszkodzona uszczelka między rozdzielaczem a korpusem pompy.Zakupiłem komplet naprawczy do pompy ,i korzystając z opisu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&p=4421093 który znalazłem w sieci a konkretnie Forum VW podjąłem się wymiany. Sama wymiana poszła dość sprawnie ,a może za sprawnie :confused4: KLOPS. Już nie odpaliłem silnika . Zrobiłem wszystko jak w opisie ,wysunołem tylo tyle żeby wyjąć oring niewiem co nawaliło.Teraz pompa nawet się nie chce odpowietrzyć nie ciągnie paliwa z filtra i nie mogę odpalić . Może ktoś miał taki problem i zechciał by mi pomuc.

Opublikowano

a zasilenie dobrze podlaczyles wszystkie kabelki itd....

Opublikowano

Źle nastawnik ustawiłeś, przesuwa się w dosyć dużym zakresie, ale działa w bardzo niewielkim (musisz znaleźć ten zakres - 1 mm to już dosyć duże przesunięcie). Jakiś czas temu miałem to samo (myślałem, że ciągle się zapowietrza) i po jakimś czasie jakoś wpadłem na to co zrobiłem źle :wink4:

Opublikowano

Masz zapowietrzony układ. Pompa po wymianie uszczelnienia jest pusta i odpowietrzanie trochę potrwa. Jeżeli nie chcesz katować akumulatora i rozrusznika możesz zrobić tak: zdejmij wąż dolotu paliwa do pompy, odkręć przewód przelewowy z pompy i odkręć zawór zwrotny z obudowy nastawnika. Na króciec dolotowy do pompy nałóż wąż z lejkiem i powoli nalewaj paliwo do pompy. Paliwo bardzo powoli napełni pompę i zacznie przelewać się przez otwór na obudowie nastawnika. Wtedy zmontuj wszystko z powrotem, poluzuj przewody wtryskowe na wtryskach i zacznij kręcić rozrusznikiem. Po chwili pojawi się paliwo, dokręć przewody i silnik zapali. Ten sposób może i jest czasochłonny i kłopotliwy, ale za to w 100% skuteczny.

Chyba, że dysponujesz wysysarką do oleju, wtedy sprawa się upraszcza, podłączasz wysysarkę w miejsce zaworu zwrotnego, czekasz, aż paliwo zacznie wypływać, luzujesz przewody wtryskowe, kręcisz rozrusznikiem, dokręcasz przewody i uruchamiasz silnik.

Opublikowano

Może jest zapowietrzony,lecz ustawiłem się już na najgorsze czyli wymianę. W chwili obecnej nie mam możliwości popróbowania czegokolwiek ,jestem w delegacji. Ale pamiętam że próbowałem zalać od góry przez przelew na nastawniku ale jak by była pełna ropy, nie wiem już sam co robić.Na kręceniu wyładowałem 2 aku 74 ah Varty i nic to nie dziwne że nie zassała???

Opublikowano

takim kreceniem rozrusznik zajedziesz i dojda kolejne koszta.

Opublikowano

poluzuj konkretnie nakrętki z przewodów wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczach i wtedy pokręć rozrusznikiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...