kar_sci Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 w czwartek umyłem autko dosc dokladnie. w piatek normalnie pojechalem do kielc rano, wrocilem do domu i auto stalo na dworze kilka godzin na małym przymrozku. odpalilem auto po chwili wywalilo bledy abs esp i brake. po chwili auto zgaslo. po kuilku probach odpalilo po przejechaniu kilku km to samo i znowu. nastepnie kilka godzin chodzilo bez zarzutow. podpiolem vaga, wskazala bledy typu: bład na szynie CAN cos z abs orac blad 65535 czyli uszkodzony ECU. wrocilem autem do domu. nastepnego dnia normalnie auto odpalilo pojechalem do kielc zgaslo nagle i nie da rady zapalic. nie wiem co mu jest. teraz nawet vag nie mozna podpiac brak komunikacji. dolaczam filmik jakie teraz bledy na zegarze wskazuje. prosze pomożcie dodam jeszcze ze kontrolki na zegarach nie swieca dosc intensywnie jak wczesniej. czy to jakies zwarcie czy cos?? gdzie zaczac szukac rozwiazania problemu?? C3pS9ZvkSuI
mm.max Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Jak dla mnie to powiązałbym twoj problem z początkiem twojej wypowiedzi w czwartek umyłem autko dosc dokladnie. Wiec na odległość nikt ci nie powie czy wszystko masz szczelne czy gdzies moze woda sie zbiera i robi zwarcie, co może sie wydarzyć również następnego dnia. A wiec po umyciu samochodem do garazu i wasztatu i sprawdzić czy np. ECU nie topi sie w wodzie i czy wszystkie przekaźniki i przewody nie maja jakiegoś niestyku
czaki22 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 popatrz na miejsce obok ecu w 2002 roku jest ten sam blad co w b5 zamaly przeswit pomniedzy nadkolem a ecu i tak zbiera sie cały syf i woda stoi,
kar_sci Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Opublikowano 29 Listopada 2010 dostakem sie do przekaznikow, do ECU i wszystko suche, zadnych objawow zalania
Daimos Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 A akumulator kolega ma sprawny? Może to coś z prądem, sprawdziłbym klemy na początek.
kar_sci Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Opublikowano 29 Listopada 2010 aku sprawne. bylo podpinane takze inne dla pewnosci. rozrusznik kreci jak szalony
fly07 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Zalany zawór N18 od sterowania EGR.To dosyć częsty problem po super dokładnym myciu auta i przy obfitych opadach. Odkręć prawą lampę ,wysuń ja i zawór masz na wierzchu. Zdemontuj go ale przede wszystkim zdejmij z niego filterek i zobacz czy nie jest zalany wodą.
kar_sci Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Opublikowano 29 Listopada 2010 a jesli to nie N18 to gdzie szukać??
Stolkien Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 na początek moźę odkręć obudowę ECU wyciągnij ją, dolną i górnączęść. Sprawdż czy do kabiny nie nalało Ci się wody tamtędy? czy nie zalało modułu komfortu, czy nie zalało Modułu mocy " cczy jak go tam zwą (tali p[łaski moduł pod kierownicą. odpowiada w aucie za światla i takie tam ale moźe robić zwarcie, Czort wie. i zadzwoń do Grzanka..
kar_sci Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 Moduły sprawdzone, zawór n18 także. Usterka nadal swoje... [br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 23:01_________________________________________________Wiem ze przed ta usterka wywalalo mi bląd cos z czujnikiem kąta skretu. ale nie wiem czy może to miec stycznosc z taka usterka.... dodam ze zmieniałem zawieszenie jakis tydzien wczesniej na gwincik[br]Dopisany: 30 Listopad 2010, 17:35_________________________________________________Udalo mi sie polaczyc tylko z kilkoma komponentami i takie oto bledy mi wywalilo: Control Module Part Number: 8E0 820 043 Component and/or Version: A4 Klimaautomat 1012 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 63351 2 Faults Found: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 29-00 - Short to Ground 01206 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-00 - Please Register/Activate
Bart-S Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Z którymi sterownikamia aktualnie nie możesz się połączyć?
kar_sci Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 polączyłem sie tylko z klimatronikiem i centralnym zamkiem reszta nie chce sie polaczyc
kar_sci Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 polski VAG 4.9 oraz VAG-COM 409.1
Bart-S Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Błąd 65535 w którym module Ci wyskoczył? Dziwna sprawa - tak jak by na linii K było zwarcie... Najprawdopodobniej woda dostała się do ECU. Szukałbym sterownika na podmiankę.
kar_sci Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 65535 mi wywalilo jak auto dalo sie jeszcze odpalic i na zegarach mi nei wywalalo bledow. Powiedz mi ta linia K to ktora dokladnie? z czym sie wiaze??
Bart-S Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Tak ale chodzi o to w którym module miałeś błąd 65535 - to wskazówka od którego sterownika zaczęły się problemy... Linia K to diagnostyka.
kar_sci Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 prawdopodobnie to było "engine"
Bart-S Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Nie wiem czy to przejdzie ale mógłbyś spróbować odłaczyć wtyczki od ECU i wtedy jeszcze raz spróbować połaczyć się z modułami innymi niż ENGINE: (3) ABS, (9) moduł centralnej elektryki, (15) sterownik airbag, (16) sterownik kolumny kierowniczej (te 4 wystarczą).
kar_sci Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 sprobuje tak jak napisales. a co dalej??[br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 17:34_________________________________________________powiedz czy polaczenie sie vagiem ze wszystkimi komponentami uzdrowi auto i bedzie odpalalo??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się