Bart-S Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Nie, póki co szukamy elementu, który generuje problem...
MARKOB4 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 pozwolę sie dołączyć do tematu, mi wyglada na to że can masz przerwany albo za sniedziały pod nogami kierowcy, zobacz czy masz sucho pod dywanikiem kierowcy ja w audi allroad miałem błąd 1422 aktywny test drogowy i 1428 uszkodzona pompa esp (brak komunikacji) u mnie była przyczyna w zalaniu sterownika od esp pod nogami pasażera w a4 chyba tego sterownika nie ma . a jak bys na krótko podłączył can od kostki diagnostycznej do 09 elektryki( sterownik świateł) masz blisko to byś widział czy ci sie połaczy jeśli ci sie nawet z licznikiem nie łączy czyli kanał 17 to szukaj w tej szynie can Pozdrawiam
kar_sci Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2010 Karol no i jak auto? Narazie wszystko stoi w miejscu. Grzanek mi mówił zebym mu auto przyprowadzil ale nie mam jak:POdpiąłem ECU i probowalem sie polaczyc z innymi kanalami ale laczy sie z tymi samymi co wczesniej. odlaczałem rowzniez kostke przy ABS ale zadnej poprawy. Swiatla stop swieca caly czas po tym jak wyskoczy komunikat brake na kompie. Dodam ze naszło mi na myśl ze moze zwarcie powstaje przy rozruszniku gdyz jest on caly zaolejony- objawy cieknacego EGR. miałem EGR wymienic na wiosne ale chyba teraz wymienie i silnik doprowadze do czystosci. czy od rozrusznika mogłyby byc takie objawy??
MARKOB4 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 moim zdaniem rozrusznik mógł by ci rozładować akumulator aby mówisz ze świeci ci się stop?? odkręć osłonę pod kierownica sprawdź czujnik hamulca. napięcie jakie tam jest na danym kablu poprzez zmostkowanie zapala sie dopiero światło stopu to u ciebie wygląda jak byś miał przegryziona instalacje przez gryzonia
kar_sci Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2010 na postoju gdy zaplon nie jest przekrecony po wcisnieciu hamulca swiatlo sie zapala- tak jak zawsze bylo. czujnik hamulca wyjmowalem i sprawdzalem. nie mam pojecia juz co sie dzieje [br]Dopisany: 03 Grudzień 2010, 21:36_________________________________________________Połączyłem sie Vagiem z kilkoma kanałami tylko i wywalilo mi takie błędy: Component and/or Version: Komfortgerát T9F 0619 6 Faults Found: 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-10 - No Communications - Intermittent 01134 - Alarm Horn (H12) 49-00 - No Communications 01562 - Right Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01366 - Opened Due to Crash Signal 36-00 - Open Circuit 01804 - Door Warning Lamp: Rear Right (W38) 28-00 - Short to B+ Component and/or Version: A4 Klimaautomat 1012 2 Faults Found: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 29-00 - Short to Ground 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-00 - Implausible Signal Control Module Part Number: 8E0 920 900 G Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D26 3 Faults Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-00 - Implausible Signal 01314 - Engine Control Module 49-00 - No Communications 01316 - ABS Control Module 49-00 - No Communications
Bart-S Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 W zegarach info o braku komunikacji z ECU i ABS... Sprawdziłbym czy wiązka jest cała, miernik do ręki, schemat i jedziesz...
kar_sci Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2010 W zegarach info o braku komunikacji z ECU i ABS... Sprawdziłbym czy wiązka jest cała, miernik do ręki, schemat i jedziesz... Którą wiązke mam sprawdzać i jak?? Opisz mi dokladnie. schemat byś mi też podrzucił
Bart-S Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Mam totalnie zawalony weekend. Chętnie pomogę ale dopiero w przyszłym tygodniu...
Stolkien Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Karol Zadźwoń do mnie to podjade do Ciebie. bo nie zapisałem sobie Twojego numeru.
MARKOB4 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 kolego z bledów wynika że masz problem z tylnymi prawymi drzwiami spróbuj odłaczyc kostke przy słupku i sprawdz błedy moze tam masz zwarcie do can i plus zagłusza komunikacje jesli masz 4elektryczne szyby bo jak masz tylko przód to do tylniej wiazki do drzwi sa inne
Bart-S Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Kolego MARKOB4 - CAN drzwi tylnych (CAN komfort) a CAN silnika i ABS (CAN BUS) to zupełnie inna sprawa
kar_sci Opublikowano 4 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2010 koledzy dodam ze dzisiaj sprawdzałem te drzwi i oswietlenie to czerwone nie dziala oraz na zegarach nie pokazuje ze sa drzwi otwarte. wczesniej raz dzialalo a raz nie, teraz wogole.
Bart-S Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Tylne drzwi to zupełnie inny problem - jednak podejście do rozwiązania problemu takie samo (kontrola wiązki elektrycznej oraz konektorów). Elektryka tylnych drzwi jest dość dobrze rozpisana na forum - poszukaj tematu "lich pakiet" który założył kolega jaro4444 (znajdziesz tam potrzebne schematy).
wrclaguna Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 koledzy dodam ze dzisiaj sprawdzałem te drzwi i oswietlenie to czerwone nie dziala oraz na zegarach nie pokazuje ze sa drzwi otwarte. wczesniej raz dzialalo a raz nie, teraz wogole. ja bym sprawdzil jeszcze wtyke 8 Pinowa od zamka drzwi ( trzeba rozebrac tapicerke, oslone piankowa ) czy czasem cos nie zasniadzilao i takie sa efekty ( u mnie tak bylo )
kar_sci Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2010 wtyka sprawdzana, prad na pinach jest w ok 12V natomiast przy wtyczce do zaroweczki jest ok 6V. ale to mniejszy problem, wazne zeby auto nie wariowalo i zapalilo[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 13:19_________________________________________________wstawiałem inne zegary od AWX na podmianke, niestety nic sie nie zmienilo. Dzisiaj podmienie ECU...[br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 10:18_________________________________________________ECU podmienione i nic... Panowie macie jakies pomysły??
Bart-S Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Ja wymiękam - to już dawno mnie przerosło...
wrclaguna Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 sprobuj jeszcze raz podpiac Vaga skasowac bledy ...a pozniej odepnij klemy z akumulatora ( na kilka minut ) i wtedy probuj zapalic auto
kar_sci Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2010 probowalem i nic. vag laczy sie tylko z kilkoma kanalami
MARKOB4 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 kolego a jak podmieniałeś liczni i kompa na podmianke to immobiliser programowałeś?? a co ci się świeci na liczniku jak masz zapłon włączony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się