topor Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 mojemu fotografowi wysrał się aparat, więc tak prędko sesji nie będzie. poki co jeden szot ze srajfona po umyciu auta;p
mgtan Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Topor, hamowałeś już swój motor? cudo techniki BRD
topor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 shamuje dopiero jak zajade do Rogala na program:) i przestaniecie narzekać na brd...bo juz sie czytac nie chce.
mgtan Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 a czy ja narzekam? mi w BRD drażni tylko sprawa wtysków i tyle, reszta mi sie podoba, potrafi mało spalić jak na 170 KM, ładnie w mrozy odpalał... więc luz co do reszty (po za wtryskami) nie mam zastrzeżeń. a tak z ciekawości to ty jeździsz na jakim paliwie? i kiedy soft robisz?
topor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 no wg mnie poza wtryskami jest przeciętnie bardziej za kieszen może pociagnąc 3.0TDi a o tym nikt nie wspomina, ja staram sie tankować na BP, czasem na orlenie, i tylko ultimate albo verve, a na soft wybieram sie na przełomie lutego/marca
Cristoforo Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 diesel to zło BRD fajne wozidło a już przy 200KM fajnie się odpycha
mgtan Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 no wg mnie poza wtryskami jest przeciętnie bardziej za kieszen może pociagnąc 3.0TDi a o tym nikt nie wspomina, ja staram sie tankować na BP, czasem na orlenie, i tylko ultimate albo verve, a na soft wybieram sie na przełomie lutego/marca Ty sobie to BP Ultimate daruj :-) wejdź w dział Diesel i poczytaj. Narazie w rankingu najgorszego paliwa w PL dla BRD króluje nie zmiennie Shell Vpower Diesel (z ciekawości pytałem już kliku osób w różnych ASo i potwierdziają że najwięcej problemów) :-)...ale z tego co czytam BP Ultimate jest drugi, choć to mnie dziwi bo zalałem BP Ultimate w Austrii i chodził OK, teraz zalałem w PL i tez chodzi OK....aczkolwiek to się czuje dopiero po 3-4 baku. Co do paliw z ulepszaczami to pamiętaj że one powodują wyższą temperature spalania, a co dla diesla wcale nie jest dobre bo w pewnym momencie nasze BRD jest dławione przez komputer bo za wysoka temperatura i spada ci moment obrotowy.
topor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 więc na czym najlepiej jezdzic?
Flyer Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 mgtan, dobrze gada, najlepiej lac zwyklego diesla - na shellu, na orlenie...
Armi Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 rly? Serio, poza tym normalne paliwo jest świeższe bo szybciej schodzi.
Chuck Norris Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ja leje zwykłego dajsla na shellu, jeździ się ok, potwierdzam co mgtan mówi, trochę naczytałem się o tych ulepszaczach .
topor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 no to w d*pie z tym, leje zwykłe paliwo.
rafalekx Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 toporek... wszystko ładnie pięknie ale ta wlepa dope wg mnie po pierwsze jest zbyt duża, a po drugie w bardzo niefortunnym miejscu, w B5 ładniej to ponaklejałeś
topor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 rafalek, spozniles sie, juz jej nie ma, wpadły ramki klubowe i zrobiła sie choinka i traz bylo z czegos zrezygnowac.
mgtan Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Topor, u mni ewyglada to tak, poprzedni właściciel jeździł głównei na Shelu podobno. Ja po kupnie jeździłem na Vervie ON (jako że 98 Verva wczesniej na 1.6 FSI, było cacy), auto jeździło ok, az do pewnego momentu, po którymś tankowaniu jakby cośbyło gorzej, wówczas zmieniłem na zwykły Ekodiesel. Myśle że trafiłem na kiepską partię Vevy tak naprawdę. Na zwykłym ekodieslu samochód chodził ciszej i jakby bardzije mruczał a nie klekotałjak bocian. Po chyba 5 tankowaniu miałem wrażenie że samochód chodził gorzej (i tu znowu mam wrażenie że chodzi o partię paliwa) i zalałem go Vervą, samochód chodził ok. ostatnio byłem w Austrii i zalałem mu BP Ultimate, było dobrze w trasie bak starczył na 1250 km, po poworcie do kraju zalałem jakies innej ropy i ostatnio BP Ultimate (dałem BP druga szanse) i powiem ci że szału nie ma, bym rzekł że jest troszkę mniej pod butem za to zapach spalonego paliwa Ultimate jest bleee ;-) Zapytasz o co chodziło z tym Orlenem i przesiadką na Ekodiesel a potem spowrotem na Verve, zalałem je (te słabsze wydania) na tej samej stacji jelsi dobrze pamiętam... na 90% pewny jestem że było to na Orlenie na Prymasa Tysiąclecia w Warszawie jadąc od Dworca zachodniego w stronę Targówka (to dla Warszawiaków). Bede to sprawdzał bo tankowałem tylko na dwóch stacjach Orlenu w Wawie. i po jednej z nich były jaja Jedyne co zaobserwowałem to fakt że raz na 4 pełne tankowania dolewam STP na wtryski do Diesla za 20 PLN i jest OK.Mysle że może zrobie porównanie na zwykłym On na hamowni, ciekawe co wyjdzie. Wykres z Vervy mam. ;-) p.s. może wiecie które Orleny maja dobra wache w Wawie okolice Woli? znajomy co pracuje z paliwami mówił że z wachą to temat rzeka, nie dokońca jesrt tak że jest jedna ropa Orlenu czeka w hurtowni i już, można kupić normalną ropę droższą i tańśzą... dobre co?
topor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 szczerze powiem, że zawsze lałem to "lepsze" paliwo obojetnie na jakiej stacji tankowałem. Z racji tego, iz moje poprzednie auto posiadało VP, miałem to gdzies w zasadzie, -bez przesady wiadomo. Znam auta z VP które przelatały ponad 100 tys km na opale i maja sie dobrze, moje rzecz jasna nigdy czerwonego nie widziała. Wynik z hamowni mojej serii AVG wyszedł 120km i 240NM... (katalogowo 110km i 235nm) przy zmianie wtryskow na 216-ki z ciekaowści sprawdziłem jak siemają stare i okazało sie ze na wolnych obrotach leja a na wysokich odcinają dawke paliwa. Podczas jazdy nic na to nie wskazywało... i dymienie było w normie. Auto wtedy miało 190tys ori przelotu. W starych afn'ach lub avg i wszytskich z VP nikt sie nie srał o wtryski... bo auto w miare jezdziło na uwalonym wtrysku. A w brd jak sie wtrysk wysra to auto gaśnie i juz nie odpali, stąd cała bajka. Prawda jest taka ze wtryski do naszych motorów sa cholernie drogie... ale psuja sie jak wszystkie inne;) u mnie w B7 jest najechane ori 126 tys km a korekcje wtrysków idealne. :gwizdanie: AMEN.
mgtan Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 nie pamiętam specjaliwstycznego "slangu" ale tu rtozumiem że chodzi o dawkę podawanego paliwa itp czy się mieści w przedziale itd?
Rekomendowane odpowiedzi