czaja77 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 witam mam problem z mojej żonki A3 silnik to 1.6 APF rok1999 dziś przy temperaturze ok -10 stopni podczas stania w korku zobaczyłem ze nie działa ogrzewanie,a jak tylko ruszyłem wszystko wróciło do normy,i tak w kółko,temperatura na desce 90c[i tak trzyma po rozgrzaniu] na klima-troniku 100-102c. podczas jazy działa wszystko ok dodam że auto nie traci płynu,ma wysokie spalanie ok 14 l benzyny w mieście i brak błędów na vagu , Proszę o jakieś podpowiedzi co z tym fantem robić?bo mi kobietka zamarznie :gwizdanie:
Dev Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 termostat, pompa wody lub uszczelka pod głowicą :mysli:
czaja77 Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Opublikowano 29 Listopada 2010 termostat, pompa wody lub uszczelka pod głowicą :mysli: termostat trzyma cały czas 90 c na desce ,dodam że ma piwną maż pod korkiem oleju ,ale to raczej od małych odcinkach jazdy ok 5km do pracy
Dev Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 na desce bedzie wyswietlac 90 stopni gdy na VAG-u bedzie od 79 do 100 tez zegar jest tylko orientacyjny porównaj na klimatroniku i na blacie jak wstaje temperatura
czaja77 Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Opublikowano 29 Listopada 2010 na desce bedzie wyswietlac 90 stopni gdy na VAG-u bedzie od 79 do 100 tez zegar jest tylko orientacyjny porównaj na klimatroniku i na blacie jak wstaje temperatura temperatura rośnie w miarę równo odchyłki ok 3 c. teraz byłem go zagrzałem i na blacie 90ca na klimie 107c co jest dziwne wentylator się nie włącza .a ogrzewania brak jak obroty są wolne jak tylko ruszę pojawia się ogrzewanie
andrzej_1970 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Może siada pompa wody i na wolnych obrotach słabo gania płyn(uszkodzone łopatki pompy wody).
czaja77 Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Opublikowano 29 Listopada 2010 Może siada pompa wody i na wolnych obrotach słabo gania płyn(uszkodzone łopatki pompy wody). powiem ze i ja tak myślę ......
mpoloo Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Skłaniałbym się ku pompie. Miałem bardzo podobnie u siebie. Ogrzewanie słabło na wolnych obrotach, po ruszeniu wracało do normy. Pompę wymieniałem z powodu wycieku, który akurat zauważyłem. Łopatki stanowiły jakieś 50% tego jak wyglądają w nowej. Po wymianie ogrzewanie wróciło do normy.
Maxcudo Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Tez bylbym za pompa wody. U mojej siostry w seacie bylo podobnie i po wymianie chodzilo jak wczesniej =]]
czaja77 Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 Tez bylbym za pompa wody. U mojej siostry w seacie bylo podobnie i po wymianie chodzilo jak wczesniej =]] he sam nie wiem co o tym myśleć dziś dodatkowo wskazówka licznika spadła momentalnie 90 cna 60c a na klimie ze 105c na 60 c dodatkowo pokazał się bład 1 Fault Found: 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 35-00 - - i obydwa wiatraki cały czas chodzą,,,,,,,,,,,,
czaja77 Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 juz kupiony jutro wymiana,ale czy ma on coś do ogrzewania?
Dev Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 do ogrzewania nie, ale do wskazania tak
PG Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 rok temu bylo ok?? moze pompa wody byla kiedys wymieniana na nieoryginalna?? lub sie lopatki "potargaly" jak ktos pisal wczesniej mialem tak kiedys w bmw jak sie pokusilem na tansza pompe... poprostu nie wydala z obiegiem na wolnych obrotach, mozna z tym sobie poradzic montujac dodatkowa pompke elektryczna na wezu. nieduzy koszt a roboty znacznie mniej.
czaja77 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 rok temu auta nie było jest od 4 miesięcy w pl, dzis wymiony czujniki jest lepiej ale to nie to :gwizdanie: :gwizdanie:
tomek a4 2.8 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 W audi c4 miałem tak, że slabiutko grzał na wolnych obrotach. Pomogło przepłukanie nagrzewnicy wodą pod ciśnieniem -sporo syfu wyleciało. Może tego powinieneś spróbować na początek
czaja77 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 to wiem... ale płukanie w takich warunkach?nie mam jak za bardzo
czaki22 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 zapowietrzony układ, zapaprana nagrzewnica
czaja77 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2010 zapowietrzony układ, zapaprana nagrzewnica jutro walka z nagrzewnicą.płukanie a potem odpowietrzanie....[br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 21:08_________________________________________________już po płukaniu wypłukałem cały układ ,powiem że syfu nie było ,zalany nowy g12++ w proporcjach 1-1,i wszystko jest ok. zobaczymy na jak długo. :)a i jeszcze jedno mam bardzo dziwny termostat jest on sterowany ecu auta o numerze 06a121114 Pozdrawiam
MARCIN607 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 u mnie miechanik stwierdził walniętą uszczelkę pod głowicą :wallbash: 2razy wciągnęło mi płyn ze zbiorniczka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się