trezor4 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Dzisiaj zauważyłem ( było -12 na zew ) że mimo temp silnika 78 stopni na kanale 49 klimatornika leci lekko ciepłe powietrze z nawiewu ustawionego na max .... co to może byc ? wymieniałem termostat niedawno i trzyma temp. a układ powinien chyba sam sie odpowietrzyc ?
koper84444 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Być może masz zasyfioną nagrzewnicę. Poszukaj tego tematu w wyszukiwarce.
goldi Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Czym bardziej dasz ogrzewanie na max tym wolniej go nagrzejesz ustawiaj sobie ogrzewanie na 25 stopni i nawiew na 4 -5 kresek powinnieneś dużo szybciej złapać 90 stopni wez też pod uwage że śmigamy dużo wolniej przez warunki panujące na drodze też będzie się wolniej nagrzewał odpal auto jak skrobiesz szyby niech chwilkę po chodzi ja w tamtym roku wymieniłem termostat na oryginał i też nie jest tak do końca z ogrzewaniem jakbym sobie tego życzył w tamtym roku jakby było lepiej jeszcze zależy jaki odcinek drogi pokonujesz ja mam 12 km do pracy i łapie temperature 90 stopni
Daimos Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 być może masz zapowietrzoną nagrzewnicę, na pracującym silniku poluzuj wąż przy nagrzewnicy i zobacz czy leci płyn
trezor4 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 ten wąż za termostatem w stronę nagrzewnicy ?[br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 15:36_________________________________________________zapomnialem dodać ze auto lapie i ladnie trzyma mi temp silnika w granicach 88 stopni .... tylko słabo ogrzewanie działa
Daimos Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 ten wąż za termostatem w stronę nagrzewnicy ? tak
zbyszek7761 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 ja mialem podobny problem i rozebralem schowek po czym dostalem sie do silniczka ktory otwieral i zamykal cieple powietrze nie dzialal poruszalem kostke i sie narawilo widocznie nie bylo dobrego styku od tego czasu super grzeje
trezor4 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 ten wąż przy nagrzewnicy to chodzi o ten z dziurka po lewej stronie stojąc przodem do auta? druga sprawa odrazu po odpaleniu auta temp skacze na okolo 65 stopni na desce ale jak dodaje gazu to spada do 60 jak gazuje to plywa w tym zakresie... jak złapie temp powyżej 70 to juz ładnie idzie i nie reaguje na gazowanie i dochodzi do 90 stopni?
Daimos Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 tak, to o ten wąż chodzi, a termostat jakiej firmy założyłeś?
trezor4 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2010 termostat wahlera .... wiem wiem ze to nie ori ale łapie temp ładnie i trzyma sprawdzałem na klimatroniku i vagu[br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 09:45_________________________________________________sciągnąłęm wężyk i przez otwór leci płyn wiec muszed przeczyscic nagrzewnice
rikardo Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 ten wąż przy nagrzewnicy to chodzi o ten z dziurka po lewej stronie stojąc przodem do auta? druga sprawa odrazu po odpaleniu auta temp skacze na okolo 65 stopni na desce ale jak dodaje gazu to spada do 60 jak gazuje to plywa w tym zakresie... jak złapie temp powyżej 70 to juz ładnie idzie i nie reaguje na gazowanie i dochodzi do 90 stopni? Sprawdzałeś sprawność czujnika temperatury? Bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale z Twojego opisu wynika, że wskaźnik po odpaleniu przesuwa się na 65 i wraca na 60 co nie powinno mieć miejsca i raczej wskazywało by na uszkodzony czujnik. Jeżeli wymiana termostatu była z tego powodu to przypuszczalnie nie potrzebnie.
rafcisz Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Dzisiaj zauważyłem ( było -12 na zew ) że mimo temp silnika 78 stopni na kanale 49 klimatornika leci lekko ciepłe powietrze z nawiewu ustawionego na max .... co to może byc ? wymieniałem termostat niedawno i trzyma temp. a układ powinien chyba sam sie odpowietrzyc ? Kolego miałem ten sam problem tylko że w Pasacie B5 i okazało się że był walnięty termostat.Nie wiem co te dwie żeczy mniały do tego ale po wymianie działało :>
zbojna Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Podepnę się może pod temat, mam podobna sytuacje, nagrzewnice przeczyściłem zwykła woda, w każdym razie jest drożna, wymieniłem dodatkowo płyn, temperatura wg VAG ok. 88 stopni, wiec termostat ok, z nawiewu nie leci zbyt gorące powietrze, ogólnie w środku chłodno, wcześniej miałem benzyniaka (2,0 ALT)to w środku jak ustawiłem na HI to było ciężko usiedzieć, tu można powiedzic ze jest zimno. Nie wiem czy jest taka różnica miedzy dieslem a benzyna czy nadal mam coś nie tak, nagrzewnica odpowietrzana, nie słychać żadnego "bulgotania" w niej. Proszę o porady
trezor4 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2010 rikardo tak własnie jak odpalę silnik to temp na wskaźniku odrazu wstaje na okolo 65-70 stopni jak dodam gazu to spada do 60 ,jak go gazuje to wskazówka pływa w zaresie 60-70 stopni dopiero jak sie silnik nagrzeje powyzej 70 stopni to wskazówka juz nie drgnie i ladnie rosnie az stanie do pionu. termostat wymieniłem bo na kanale 49 i na vagu było okolo 76 stopni i wskazówka nie stała w pionie .... teraz jest ok.87 i ladnie stoi wskazówka . Sprawdzałem w vagu i nie mam żadnych błędów . Jak można jeszcze sprawdzic ten czujnik temp.? gdzie on jest ?
Daimos Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 jak ci pływa wskazówka od temp. to na bank masz czujnik temperatury do wymiany
trezor4 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2010 ale pływa tylko na zimnym silniku ....
Sebulo Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Witam i podpinam sie pod temat. Auto w miarę szybko łapie swoje 90 stopni. Żadnych wariacji wskazówki - idzie stabilnie i powoli zmierza do 90. Do tego nie mam zastrzeżeń, ale ten nawiew gdy osiągnie juz swoja temp. to jakiś żart. Chłodem powiewa. Biorąc powyższe pod uwagę mam rozumieć że to nagrzewnica?
trezor4 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2010 zauważyłem ze jak mam mało paliwa to też wskaźnik paliwa pływa zatankuje ok.10 litrow od rezerwy i nie plywa.... czyli 2 wskazniki plywaja w dolnych granicach.... dziwne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się