NYNA Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Chyba nie masz takiego zabezpieczenia raczej.
mily Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 no czyli ze nie miałem zapiętych pasów i ze to niby takie zabezpieczenie ze jak nie mam zapiętych pasów to poducha nie zadziała. Nie wiem czy dobrze rozumuje, ale pojade w przyszłym tygodniu sprawdzić to auto dokładniej Temat z pasami już przerabiałem, jeżeli masz nie zapięte pasy to powinna Ci się palić kontrolka niezapiętych pasów (o ile ją masz bo ja u siebie w żadym aucie nie mam takiej kontrolki, ale są wersję z tą opcją). Kontrolka od poduszki Ci się powinna zapalić i nie zgasnąć jeżeli nie łączy przewód od czujnika pasów (ale w innym rozumieniu, tam jest jeszcze to urządzenie pirotechniczne czy jakoś tak, po odpięciu tego urządzenia powinna się zapalić kontrolka od poduszek a po ponownym podłączeniu nie powinna zgasnąć, przynajmniej u mnie tak było. Jeżeli jest już wszytko ok z instalacją to trzeba skasować błąd i dopiero zniknie).
Arek150 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 No własnie dopiero co mam pare dni to auto i sie póki co ucze jego obsługi Z czasem bede obeznany, ale jak narazie to same drobne zakłopotania mi towarzyszą
mily Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Jednak trzeba podpiąć VAG i zobaczyć co wyświetli.
Arek150 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 Mam zamiar zrobić to w przyszłym tygodniu. Dam wam znać co i jak
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 olej nie miał tu nic do rzeczy, szukaj przyczyny (jak pisał kolega wyżej) w układzie paliwowym Spokojnie z takimi opiniami. miałem dosłownie jakieś 2 lata temu dokładnie identyczny problem. Nie odpalał. Tak jak by nie miał paliwa. łapał na 1 cyl i koniec. I tylko piszczał ze nie ma oleju i na kompie wielki napis stop podczas odpalania. Juz sie poddałem i zadzwoniłem po lawetę. Az w końcu cos mnie kopło by dolać oleju. Mimo tego ze miałem stan to wlałem ok 0,2 l. Odpalił od strzała. I tez to było w styczniu przy dużych mrozach. A więc wydaje mi sie za to jest jakiś błąd czujnika oleju który może sobie gdzieś przymarz i nie widział kompletnie oleju i nie pozwalał na odpalenie silnika. Jak dolałem to cos może cos sie tam zamieszało i odpalił bez problemu. Po tym 1 razie problem nigdy sie nie powtórzył i nie zostawił żadnego błędu po sobie w kompie. Pozdro ZC
Arek150 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 O widzisz, może to samo sie powtórzyło u mnie, bo fakt faktem ze w tamten dzień było -20 na termometrze. Dzięx i pozdro
Madoń Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 ale do vaga musisz podpiąć bo poduszka nie ma prawa się palić w trakcie jazdy serwis skasują Ci przy wymianie oleju itd i w sumie nie chcę szukać tutaj problemów i wyolbrzymiać ale pierwsze słyszę, żeby silnik nie odpalał bo stan oleju mu się nie zgadza
jozek726 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 ja miałem ostanio mało oleju w AJMie i odpalil od razy ale moze ATJy tak maja hyyy ciekawy przypadek. a pytanie z innej beczki co sie stanie jak ma sie za duzo oleju w silniku ?
kapete Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Kontrolka oleju zaświeciła się gdy oleju było w połowie między minimum i końcem bagnetu. Silnik nadal pracował.
voytek80 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 ja miałem ostanio mało oleju w AJMie i odpalil od razy ale moze ATJy tak maja hyyy ciekawy przypadek. a pytanie z innej beczki co sie stanie jak ma sie za duzo oleju w silniku ? nadmiar oleju zostanie spalony w katalizatorze co może spowodować jego uszkodzenie
Madoń Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 a pytanie z innej beczki co sie stanie jak ma sie za duzo oleju w silniku ? właśnie dołączam się do pytania bo gdzieś nawet słyszałem, że nie powinno być ponad stan ile może go być w końcu za dużo i na co to ma wpływ? voytek80 już w sumie odpowiedział no moje pytanie ale.. co jeśli katalizatora nie ma bo został wycięty?
ranyjulek Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 a pytanie z innej beczki co sie stanie jak ma sie za duzo oleju w silniku ? właśnie dołączam się do pytania bo gdzieś nawet słyszałem, że nie powinno być ponad stan ile może go być w końcu za dużo i na co to ma wpływ? voytek80 już w sumie odpowiedział no moje pytanie ale.. co jeśli katalizatora nie ma bo został wycięty? Jedno z tych trudniejszych pytań Wydaje mi się, że jeśli nie masz katalizatora, to nie powinieneś się martwić jego uszkodzeniem A tak na poważnie, to nadmiar oleju ma też negatywny wpływ na turbo.
Daimos Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 ja miałem ostanio mało oleju w AJMie i odpalil od razy ale moze ATJy tak maja hyyy ciekawy przypadek. a pytanie z innej beczki co sie stanie jak ma sie za duzo oleju w silniku ? uszczelniacze mogą Ci puścić w silniku
Voucher Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 A co w przypadku gdy oleju było zbyt mało w silniku? Miałem ostatnio taką przygodę (jadąc w okolice Tarnowa) iż wydmuchało mi ok 1,5-2l oleju przez uszczelkę pokrywy zaworów. Prawdopodobnie przez zmarzniętą odmę (temp. dochodziły do -20*C). Mimo to żadna kontrolka się nie zapaliła. Czy w tym przypadku jakieś podzespoły mogły ulec uszkodzeniu? Np. silnik, turbo? Dodam tylko, że dolałem oleju do stanu 3/4 i żadnych negatywnych objawów nie zauważyłem. Auto pali, nie kopci na niebiesko, nie utraciło na mocy itp.
arci_kas Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 [A4 B5] Ja dzisiaj miałem podobny przypadek tyle że do tego doszła lekka "wariacja" komputera. Po jakiejś pół godzinie wszystko mineło jak ręką odjął Podejrzewam wilgoć w układzie elektrycznym. Jutro jestem umówiony u elektryka i okaże się co to było. Jak coś bede wiedział to napisze.
aju Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 ajm jak i atj nie mają żadnych zabezpieczeń co do odpalania i poziomu oleju skąd wiem kolega ma 115kę Q i jeździł "bez oleju" aż zajechał turboburbo ajm, wysrało mi się turbo olej poszedł cały przez wydech, musiałem go na chwilę odpalić żeby ręczny ruszyć i też odpalił
Arek150 Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 a co powiecie na to, ze jak chce go dłużej pokręcić w ostre mrozy (-20 C) to odcina mi rozrusznik po jakimś czasie i na wyświetlaczu pojawia sie na czerwono kontrolka oleju (konewka) i zaczyna pipkać.
kamilmlody Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 jak akumulator jest słaby, to wyswietla się wykrzyknik w kółku, taki jak kontrolka ręcznego. Arek150, dzieje się tak, ponieważ przy takiej temperaturze olej jest bardzo gęsty i jak pompa rozchlapie go po calym silniku, to poziom w misie jest bardzo niski, długo tam ścieka spowrotem. Reasumując, coś chyba jest w tym, że jak stan oleju jest zbyt niski, to nie pozwoli się odpalić.. A jesli oleju jest za duzo, to najprędzej wypluje go przez odmę, przepali i pójdzie w wydech (je**ąc w katalizator nawiasem )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się