dorken23 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 AJM z dużym fisem chyba nie wyświetla komunikatu o słabym akumulatorze. AJM mam od 3 lat, a mój kolega z pracy ma AJMa w o rok młodszej A4 i też mu akumulator padł, a komunikatu fis nie wyświetlił żadnego. Ajk już piszę to jeszcze jedno pytanko, a mianowicie: chyba wiesza mi się pompowtrysk bo falują mi obroty 800-1000 jak jest zimny i czasem też na rozgrzanym. Jeśli to pompowtrysk to czy regenerować czy kupić nowy/używany no i jak to wygląda w kosztach.
kamilmlody Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 http://oferia.pl/i/jpg_90a2fad0e4e38b4c09bb6026b6db955a ten duzy symbol wyswietla się przy padającym aku. Też mam fisa i spotykam się z takim symbolem za kazdym razem jak zrobi się porządnie zimno i aku ledwo kręci rozrusznikiem. Jego wyswietleniu towarzyszą 3 długie piknięcia buzzera
dorken23 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Górny symbol to żarówka/żarnik a dolny to hamulce. teraz mi też takie coś wyskoczyło(hamulce) przy mrozie -20, ale aku sprawdzone u mechaniora przy -12 -sprawność 70%,więc aku raczej odpada. Moim zdaniem raczej coś się dzieje z czujnikiem poziomu płynu hamulcowego w tej temperaturze.
Voucher Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 A na moje pytanie jest ktoś w stanie odpowiedzieć?
jaroklb Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 kolego pewnie znając życie masz tryb awaryjny, sprawdź dobrze ponadto olej tylko motul 5w40 pamiętaj że masz pompowtryski nie patrz na cene tylko kupuj i wymieniaj pamiętaj tez o dobrych filtrach
Gumipoliku Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) Podepnę się pod ten temat, choć stary, bo problem wczoraj miałem podobny. 1.9tdi ajm Wczoraj z rana zostawiłem auto na wzniesieniu, maską do góry (nachylenie gdzieś 20stopni). Wieczorem poszedłem, bo do pracy i nie chciał odpalić. Kręcił tak jak w zimie przy -20stopniach, choć na zewnątrz +13. Przed samym końcem kręcenia, gdy odpalił, zaświeciła mi się kontolka od oleju. Nie miałem czasu i pojechałem. Jak kontrolka się zapaliła, to trzeba zerknąć o co chodzi. 8h później, przed drogą powrotną sprawdziłem stan oleju i na bagnecie było OK (płaski teren). Na pewno przyczyną było wzniesienie, bo pierwszy raz tak zostawiłem. Ale czy to wina tego czujnika stanu oleju czy po prostu paliwo z układu odpłynęło do tyłu siłą grawitacji i mogę uznać to za normalny objaw? Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez Gumipoliku
kamil-vag Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 44 minuty temu, Gumipoliku napisał: czy po prostu paliwo z układu odpłynęło do tyłu siłą grawitacji i mogę uznać to za normalny objaw? Pomyśl o wymianie oringów na pompowtryskach - zazwyczaj tak zaczynają się pierwsze objawy, czyli problemy z odpalaniem po nocy itp...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się