andr3i Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 zmienialem bo wpadly siedziska grzane a moj stary klimatronik nie mial takiej opcji wizualnie niczym sie nie roznia
zapsu Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Dzięki za info. Ciekawil mnie sens zmiany.
wrclaguna Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 Ciekawil mnie sens zmiany. Zawsze ładniejszy klimatronik znajdziesz z B7 niz B6
Slawek Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Alternatywą jest też zmiana na klimatronik B6 z końca produkcji, czyli AA, AB, AC, AD z symbolem na naklejce H14/S24, to jest to samo co B7 (nie ściera się-chyba że się ktoś o to mocno postara i jest od 16°C) tylko że szyba grzeje w B6. Ja taki posiadam i polecam:wink: Jeszcze ciekawostka z w/w klimatronikami o innych symbolach na nalepce: http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/klimatroniki-rodzaje-zakres-temperatur-272571/#post3913397
ruks Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Jaka jest korzyść ze zmiany panelu? Dobrze widzę, że wizualnie nie ma różnicy. W B7 można ustawić 16*C dlatego też na przyszłość planuję zmianę
Slawek Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 W B6 też jest od 16°C, informacja w jakim przypadku (ten sam numer może mieć 18 lub 16 stopni) opisałem w poście który jest w linku powyżej. I tak jak pisałem, nie trzeba się już bawić w uruchamianie grzania szyby, bo grzeje od razu. A ostatnia produkcja jest tak samo wyprodukowana jak te z B7, tylko musi być symbol H14/S24. Bo H13/S23 widziałem że jeszcze się ścierały, nie wiem jak H13/S24.
junior555 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Panowie jak włączę ogrzewanie szyby na samym zapłonie to po jakimś czasie słyszę jak przekaźnik się wyłącza i włącza i tak cały czas a jak zapale samochód to przestaje i jest włączony cały czas ,czy coś mam źle zmontowane ?
andr3i Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Jaka jest korzyść ze zmiany panelu? Dobrze widzę, że wizualnie nie ma różnicy. W B7 można ustawić 16*C dlatego też na przyszłość planuję zmianę moj z b6 tez jest od 16 stopni a to koniec 2004r
ruks Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 W B6 też jest od 16°C, informacja w jakim przypadku (ten sam numer może mieć 18 lub 16 stopni) opisałem w poście który jest w linku powyżej. I tak jak pisałem, nie trzeba się już bawić w uruchamianie grzania szyby, bo grzeje od razu. A ostatnia produkcja jest tak samo wyprodukowana jak te z B7, tylko musi być symbol H14/S24. Bo H13/S23 widziałem że jeszcze się ścierały, nie wiem jak H13/S24. Trzeba będzie takowego szukać Pytanie tylko czy rzeczywiście pozostałe elementy układu pracują tak żeby dać te 16*C...
Slawek Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 W B6 też jest od 16°C, informacja w jakim przypadku (ten sam numer może mieć 18 lub 16 stopni) opisałem w poście który jest w linku powyżej. I tak jak pisałem, nie trzeba się już bawić w uruchamianie grzania szyby, bo grzeje od razu. A ostatnia produkcja jest tak samo wyprodukowana jak te z B7, tylko musi być symbol H14/S24. Bo H13/S23 widziałem że jeszcze się ścierały, nie wiem jak H13/S24. Trzeba będzie takowego szukać Pytanie tylko czy rzeczywiście pozostałe elementy układu pracują tak żeby dać te 16*C... Wszystko pracuje dobrze, czujniki są przystosowane do działania w szerszym zakresie. Sprawdzałem i naprawdę jest różnica między 16 a 18 stopni.
ruks Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 W B6 też jest od 16°C, informacja w jakim przypadku (ten sam numer może mieć 18 lub 16 stopni) opisałem w poście który jest w linku powyżej. I tak jak pisałem, nie trzeba się już bawić w uruchamianie grzania szyby, bo grzeje od razu. A ostatnia produkcja jest tak samo wyprodukowana jak te z B7, tylko musi być symbol H14/S24. Bo H13/S23 widziałem że jeszcze się ścierały, nie wiem jak H13/S24. Trzeba będzie takowego szukać Pytanie tylko czy rzeczywiście pozostałe elementy układu pracują tak żeby dać te 16*C... Wszystko pracuje dobrze, czujniki są przystosowane do działania w szerszym zakresie. Sprawdzałem i naprawdę jest różnica między 16 a 18 stopni. Tak było by git Muszę kiedyś z ciekawości wetknąć termometr w nawiewy i sprawdzić czy rzeczywiście tak jak pokazuje klimatronik tak wieje
Krumak Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 W B6 też jest od 16°C, informacja w jakim przypadku (ten sam numer może mieć 18 lub 16 stopni) opisałem w poście który jest w linku powyżej. I tak jak pisałem, nie trzeba się już bawić w uruchamianie grzania szyby, bo grzeje od razu. A ostatnia produkcja jest tak samo wyprodukowana jak te z B7, tylko musi być symbol H14/S24. Bo H13/S23 widziałem że jeszcze się ścierały, nie wiem jak H13/S24. Trzeba będzie takowego szukać Pytanie tylko czy rzeczywiście pozostałe elementy układu pracują tak żeby dać te 16*C... Wszystko pracuje dobrze, czujniki są przystosowane do działania w szerszym zakresie. Sprawdzałem i naprawdę jest różnica między 16 a 18 stopni. Tak było by git Muszę kiedyś z ciekawości wetknąć termometr w nawiewy i sprawdzić czy rzeczywiście tak jak pokazuje klimatronik tak wieje Ruks, ale wydaje mi się, że z nawiewu nie poleci Ci 16 stopni. 16 stopni to temperatura, jaka ma się utrzymywać we wnętrzu samochodu.
Slawek Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Dokładnie tak jak pisze Krumak, z nawiewów leci powietrze o różnych temperaturach (może z jednych lecieć 25°C a z innych np. 20°C aż się będzie zmniejszać do ustawionej temperatury), ma na celu wyrównać stałą temperaturę ustawioną na klimatroniku, czujniki sprawdzają jaka jest aktualnie temp. w danym miejscu wnętrza auta i dają sygnał że należy podgrzać lub schłodzić tą strefę by wyrównać do ustawionej temperatury.
ruks Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 W B6 też jest od 16°C, informacja w jakim przypadku (ten sam numer może mieć 18 lub 16 stopni) opisałem w poście który jest w linku powyżej. I tak jak pisałem, nie trzeba się już bawić w uruchamianie grzania szyby, bo grzeje od razu. A ostatnia produkcja jest tak samo wyprodukowana jak te z B7, tylko musi być symbol H14/S24. Bo H13/S23 widziałem że jeszcze się ścierały, nie wiem jak H13/S24. Trzeba będzie takowego szukać Pytanie tylko czy rzeczywiście pozostałe elementy układu pracują tak żeby dać te 16*C... Wszystko pracuje dobrze, czujniki są przystosowane do działania w szerszym zakresie. Sprawdzałem i naprawdę jest różnica między 16 a 18 stopni. Tak było by git Muszę kiedyś z ciekawości wetknąć termometr w nawiewy i sprawdzić czy rzeczywiście tak jak pokazuje klimatronik tak wieje Ruks, ale wydaje mi się, że z nawiewu nie poleci Ci 16 stopni. 16 stopni to temperatura, jaka ma się utrzymywać we wnętrzu samochodu. Tak ale jak już uzyskasz wymaganą temp to chyba powinno wiać tyle ile pokazuje... Zresztą chce sprawdzić na własnej skórze czy rzeczywiście jest różnica pomiędzy 16* a 18* bo dla samych cyferek szkoda bawić się w zmiany
Slawek Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Ciężko będzie to w kratkach badać, lepiej po prostu termometr we wnętrzu. Ja sprawdzałem dwa razy, jechałem sobie ostatnio w trasie (takiej nie dłużej bo 130 km miałem w jedną stronę) przy -12°C na zewnątrz mając ustawione 16°C, po kilkudziesięciu kilometrach dałem 18°C i było odczuwalne to że jest cieplej niż wcześniej, później dałem 17°C, bo stwierdziłem że ciepło w kurtce przy 18°C. A wcześniej w grudniu sprawdzałem było jakieś +13 i świeciło słońce które wiadomo przez szybkę też dogrzewa. Miałem ustawione 18°C, po czym stwierdziłem że jednak za ciepło i dałem 16°C i było idealnie, już nie było za ciepło w aucie. Kiedyś mając klmę od 18°C w takiej sytuacji trzeba było się grzać lub po prostu ściągać kurtkę na drogę, bo na LO jest lodówa i długo tak nie pojedziesz. Ogólnie w okresach jesienno-zimowych nie grzeję mocno jak jadę sam, chyba że ktoś jedzie ze mną i mu chłodno to daje coś więcej. W lecie też klima będzie dawać 16°C, ale raczej to będzie za zimno:decayed:
ruks Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Ciężko będzie to w kratkach badać, lepiej po prostu termometr we wnętrzu. Ja sprawdzałem dwa razy, jechałem sobie ostatnio w trasie (takiej nie dłużej bo 130 km miałem w jedną stronę) przy -12°C na zewnątrz mając ustawione 16°C, po kilkudziesięciu kilometrach dałem 18°C i było odczuwalne to że jest cieplej niż wcześniej, później dałem 17°C, bo stwierdziłem że ciepło w kurtce przy 18°C. A wcześniej w grudniu sprawdzałem było jakieś +13 i świeciło słońce które wiadomo przez szybkę też dogrzewa. Miałem ustawione 18°C, po czym stwierdziłem że jednak za ciepło i dałem 16°C i było idealnie, już nie było za ciepło w aucie. Kiedyś mając klmę od 18°C w takiej sytuacji trzeba było się grzać lub po prostu ściągać kurtkę na drogę, bo na LO jest lodówa i długo tak nie pojedziesz. Ogólnie w okresach jesienno-zimowych nie grzeję mocno jak jadę sam, chyba że ktoś jedzie ze mną i mu chłodno to daje coś więcej. W lecie też klima będzie dawać 16°C, ale raczej to będzie za zimno:decayed: Właśnie o jesień, zimę mi chodzi Swoją drogą w zwykłej klimie było trochę prościej ustawić
Krumak Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Ruks gwarantuje Ci, że różnica pomiędzy 18, a 16 jest spora. Ja mam u siebie panel z B7 + przekaźnik i nie żałuję Wysłane z mojego SM-P605 przy użyciu Tapatalka
ruks Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Ruks gwarantuje Ci, że różnica pomiędzy 18, a 16 jest spora. Ja mam u siebie panel z B7 + przekaźnik i nie żałujęWysłane z mojego SM-P605 przy użyciu Tapatalka Przekonaliście mnie. I znowu będą wydatki, i znowu rezanie
silnik Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Alternatywą jest też zmiana na klimatronik B6 z końca produkcji, czyli AA, AB, AC, AD z symbolem na naklejce H14/S24, to jest to samo co B7 (nie ściera się-chyba że się ktoś o to mocno postara i jest od 16°C) tylko że szyba grzeje w B6. Ja taki posiadam i polecam:wink: Jeszcze ciekawostka z w/w klimatronikami o innych symbolach na nalepce: http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/klimatroniki-rodzaje-zakres-temperatur-272571/#post3913397 Doszedłem że : AA- 1DIN bez grzanych dupek AB- 1DIN z grzanymi dupkami AC- 2DIN bez grzanych dupek AD- 2DIN z grzanymi dupkami Może komuś się to przyda Kupiłem klimatronik AB i po podłączeniu okazało się ze jest od 18 stopni. Nie robiłem przyuczenia vinu ani nastaw podstawowych. Czy po tych zabiegach może się skala temperatury zmienić?
Slawek Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) Alternatywą jest też zmiana na klimatronik B6 z końca produkcji, czyli AA, AB, AC, AD z symbolem na naklejce H14/S24, to jest to samo co B7 (nie ściera się-chyba że się ktoś o to mocno postara i jest od 16°C) tylko że szyba grzeje w B6. Ja taki posiadam i polecam:wink: Jeszcze ciekawostka z w/w klimatronikami o innych symbolach na nalepce: http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/klimatroniki-rodzaje-zakres-temperatur-272571/#post3913397 Doszedłem że : AA- 1DIN bez grzanych dupek AB- 1DIN z grzanymi dupkami AC- 2DIN bez grzanych dupek AD- 2DIN z grzanymi dupkami Może komuś się to przyda Kupiłem klimatronik AB i po podłączeniu okazało się ze jest od 18 stopni. Nie robiłem przyuczenia vinu ani nastaw podstawowych. Czy po tych zabiegach może się skala temperatury zmienić? W linku który podałem a jest niestety nieaktywny, napisałem na jakiej zasadzie jest 16°C, nie które klimatroniki o tych oznaczeniach mają 16 i 18 stopni i nic nie zmienisz niestety. Link prowadził tu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/234480-klimatroniki-rodzaje-i-zakres-temperatur/?p=3688152 By nie było kolejnych takich przypadków jak twój silnik, wklejam na wszelki wypadek tą informację z linku: Ważne! Moje spostrzeżenia na temat klimatroników do B6 z końcówkami AA, AB, AC, AD i pewnie te z czujnikiem jakości też (to jest AE,AF,AG,AH) Jeśli się nie mylę (ale raczej się nie mylę ) to jest tak: Wersje które mają na nalepce H11/S19 mają min temp 18°C (prod. 2003) Wersje które mają na nalepce H12/S19 mają min temp 18°C (prod. 2003) Wersje które mają na nalepce H13/S19 nie wiem jaką mają min temp ale możliwe że 18°C (prod. 2003) Wersje które mają na nalepce H13/S23 mają min temp 16°C (prod. 2003-2004) Wersje które mają na nalepce H13/S24 mają min temp 16°C (prod. 2004) Wersje które mają na nalepce H14/S24 mają min temp 16°C (prod. chyba od drugiej połowy 2004 -jakość jak w B7) Edytowane 13 Października 2014 przez Slawek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się