pstan Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Witam, W sobotę zauważyłem dziwne zachowanie mojego auta podczas przyspieszania na 4 biegu przy prędkości około 70km/h podczas wciśnięcia pedału gazu do oporu auto strasznie szybko wchodziło na obroty lecz nie przyspieszało np z 2tys. wchodziło praktycznie bezpośrednio na 4tys i tam zostawało przez chwile i szło dalej. Dodam ze takie zachowanie było widoczne na 3 4 5 biegu im wyższy bieg tym bardziej. Podczas wczorajszej jazdy na 4 i 5 biegu podczas dodawanie gazu auto zachowywało się jak na luzie wkręcając się na obroty bez reakcji przyspieszenia. Gdy się zatrzymałem auto nie chciało już ruszyć nawet nie drgnie można było np wrzucić 2 bądź jaki kol wiek inny bieg puścić sprzęgło a auto stało w miejscu i trzymało obroty (typowe dla biegu jałowego) a w samochodzie był wyczuwalny zapach chyba spalonego sprzęgła . Auto zostało scholowane Czy to wina sprzęgła czy czegoś innego proszę o pomoc :(
michass Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Sprzęgła,sprzęgła niestety.I na mój gust to już wcześniej musiało ci sprzęgło brać ch......,bo spalić od jednego razu to by tylko baba potrafiła
pstan Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 Dzięki za szybką odpowiedz A czy coś jeszcze za tym nie poszło. Biegi bez sprzęgła wchodzą z taką samą siłą jak z sprzęgłem przed tym problemem. Nie miałem nigdy sytuacji w której miałem spalone sprzęgło w aucie ale czy nie jest tak ze po wrzuceniu np 3ciego biegu na postoju i puszczenie sprzęgła auto nie powinno zgasnąć a nie trzymać idealne obroty? Co jeszcze może być ewentualną przyczyna?[br]Dopisany: 06 Grudzień 2010, 17:49_________________________________________________Tak jak napisałem wcześniej dopiero w sobotę cała sytuacja się objawiła. Przykładowo jeszcze w środę auto bardzo ładnie wkręcało się na obroty i nabierało prędkości. Dodam że posiadam auto od połowy września i zrobiłem nim ponad 8 tys km. i od samego początku podczas bardzo dynamicznej jazdy przy wysprzęglaniu auto wkręcało sie jeszcze do góry o jakiś 0.5 tys obrotów przykładowo sprzęgło wciśnięte przy 4tyś auto wchodziło jeszcze do 4.5tys obrotów w warsztacie w warszawie pewien polecany mechanik powiedział mi że komputer sobie oblicza ze chce zapie****ć i wkręca się na obroty po to aby przy zmianie biegu nie tracić mocy i widzę czym jego historia się skończyła. [br]Dopisany: 06 Grudzień 2010, 17:54_________________________________________________Koledzy myślicie że dwumas też jest do wymiany?
udy Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 w warsztacie w warszawie pewien polecany mechanik powiedział mi że komputer sobie oblicza ze chce zapie****ć i wkręca się na obroty po to aby przy zmianie biegu nie tracić mocy i widzę czym jego historia się skończyła. [br] :polew: :polew: :polew: :polew: :wallbash: :wallbash: :wallbash: jak wygląda twoje b6 ??, nie było holowane czasami z Lukoila na targówku ??
michass Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Kolego rozbieraj dziada i zobaczysz co dokładnie jebło.Skrzynia robi wypad i masz jasność. Na nowych częściach to napewno zaboli,więc może przeszczep z anglika itp. A tego magika co cie czarował to tym rozpierdolonym dwumasem jebnij w pusty łeb. [mod]kolego troszke kulturalniej proszę[/mod]
tymonA4 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 ja znowu mam tak 1 2 3 but czy nie nic sie nie dzieje za to na 4 2.tys obrotów but i przy 3tys faluje do 3,5 i idzie dalej
domjenick Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Koledzy myślicie że dwumas też jest do wymiany? raczej tarcza
domjenick Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 a u mnie po pierwsze-temat dotyczy silnika benzynowego,a nie diesla-co już stanowi róznicę po drugie-zrób logi i wklej do odpowiedniego działu,bo teraz-to nie wiadomo co to moze być
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się