Gamling Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 Panowie znalazlem na forum podobny temat ale dotyczacy B5 a jak jest w przypadku B6. Na pewno problemy ze skrzynia, wydechem i zbiornikiem ale cos jeszcze? Moze ktos sie przymierzal do tematu?
wosiek Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 pewnie tak samo jak w przypadku b5,napewno taniej sprzedać swoją i kupić i masz orginał bez kombinowania....
Gamling Opublikowano 26 Października 2007 Autor Opublikowano 26 Października 2007 Wiesz znalezienie fajnego AWXa albo AVJa z graniczy z cudem. Cholera po prostu tych aut jest strasznie malo. Zreszta u siebie koncze wlasnie dosc ciekawe zabawy z modami w silniku (ale o tym bedzie relacja jak bedzie gotowe) wiec na 1000% jej nie oddam. Jesli cena za dolozenie torsena nie bylaby bardzo zaporowa to zdecydowalbym sie na takie rozwiazanie.
schiller Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 jak jest w przypadku B6. ten sam problem co w B5, wiec dyskusja bez sensu.
pre_pl Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 a właśnie w B6 niekoniecznie ten sam problem co w B5.... ctv mógłby ewentualnie nieco więcej napisać, jakby chciał
Gamling Opublikowano 26 Października 2007 Autor Opublikowano 26 Października 2007 Hm, bylbym wdzieczny za wszelkie info.
schiller Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 a właśnie w B6 niekoniecznie ten sam problem co w B5.... na pewno jest. kupa kasy potrzebna... wiem bo przerabiałem ten temat.
pre_pl Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 wiem bo przerabiałem ten temat ok, spoko. Ale skoro wiesz, to napisz co trzeba zrobić - bo że kasa jest potrzebna to oczywiste. W B5 co innego (oprócz kasy) jest problematyczne...
Pikuś Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 Z tego co sie orientuje to chyba trzeba cale tylne zawieszenie no i elementy napedowe. Ale jak dokladnie z zawieszeniem to nie mam pojecia, czy pasuje na stare otwory itp. a moze nie trzeba nic robic.
marcin j Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 a właśnie w B6 niekoniecznie ten sam problem co w B5.... ctv mógłby ewentualnie nieco więcej napisać, jakby chciał Hm, bylbym wdzieczny za wszelkie info. CTV ma strone internetową, http://www.ctv.prv.pl/ więc jeżeli sie nie odezwie to kontakt telefoniczny.
Gamling Opublikowano 26 Października 2007 Autor Opublikowano 26 Października 2007 O dzieki, jak nie da znac na forum to na pewno zadzwonie.
schiller Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 to jest temat rzeka. tylną zawieche trzeba praktycznie cala wymienić. z tego co mi mówił jeden mechanior ze nie wszystkie modele maja miejsce na most... no i oczywiście cala reszta problemów które zostały już wymienione. jak zaczepem liczyć koszty i doszedłem do do pewnej granicy to już dalej nie liczyłem.
Gamling Opublikowano 26 Października 2007 Autor Opublikowano 26 Października 2007 A do ilu doszedles?
schiller Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 5k... ale jeszcze duuuzo brakowało, no i robocizna.
pre_pl Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=21269&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=quattro+b6 może pomoże ja podobnie słyszałem ostatnio najlepiej zrobić se kawę i przejrzeć etkę... a zacytuję AKP u nas : w A4 B6 podloga jest juz zunifikowana i sa wszystkie mocowania potrzebne do zawiszenia mostu , walu itp ... jest tak poniewaz w tym modelu jest juz wielowahaczowe zawieszenie rowniez z tylu, rowniez w osce czyli takie samo jak w quattro wiec nonsensem bylo robienie roznic w podlodze
Gamling Opublikowano 26 Października 2007 Autor Opublikowano 26 Października 2007 Ano wlasnie, ogladalem wczoraj dokladnie podniesione auto i wyglada ze podloga bedzie przygotowana pod Q. No nic trzeba bedzie ze znajomym ktory by mi to poskladal usiasc nad etka i zobaczymy co wyjdzie.
Motor Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 to jest temat rzeka. tylną zawieche trzeba praktycznie cala wymienić. z tego co mi mówił jeden mechanior ze nie wszystkie modele maja miejsce na most... no i oczywiście cala reszta problemów które zostały już wymienione. jak zaczepem liczyć koszty i doszedłem do do pewnej granicy to już dalej nie liczyłem. Minimalne róznice w płycie podłogowej ale wszystko jest gotowe do montarzu całego nowego zawieszenia tył i reszty napędu. ... tylko nie most .... a dyferencjał jest to duuuuża róznica . AUDI to nie poldon czy ford transit. Te 5k to chyba w używanych wszystkich częściach. Wg. mnie cała ta zamiana napędu to cięzkie wyzwanie..nakład pracy i kosztów jest Ogromny...sięgnie napewno połowe ceny B5 z 2000 roku. Rozwiązaniem na to jest kupno auta rozbitego ( każdy zainteresowany wie jak rozbitego ) najlepiej z Angli i wtedy brac sie za przekładkę bo kupować te części oddzielnie to masakra.. Przykład: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3335631 Można kupić i za 5000zł. Mój przykład dotyczy B5 co do kosztów łatwo się domyśleć róznice w przypadku B6.
schiller Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 Te 5k to chyba w używanych wszystkich częściach. ale przecież napisałem ze doszedłem do tego punktu i dalej już nie liczyłem, bo więcej i tak bym nie dal. myślę ze w sumie ciężko byłoby sie zmieścić w 10k
alvaro Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 schiller sumie ciężko byłoby sie zmieścić w 10k disgust zależy kto jaki ma dostęp do części (cena)
poziek Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 Jest to do zrobienia. Na świecie jeżdza juz takie auta. Elbroth nawet ma spis wszystkich cześci. Trzeba równiez pamiętać o ESP ABS itd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się