dante0018 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Witam. Przypadek dziwny jak dla mnie wiec zwracam sie o pomoc. troche bliżej Chodzi o to miejsce na zdj. Dzis rano kiedy odpaliłem auto, otworzyłem maskę znajdował się tam płyn chłodniczy. Wygladało jakby wyleciał uszczelką pod głowicą bo na niej w rancie też było widać płyn, tylko że przyglądałem sie chwile i nie widziałem żeby gdziekolwiek leciało. Zdarzyło się to drugi raz w ciągu 2 tyg. Wczesniej też po porannym odpaleniu silnika się tam znajdował i pózniej nic. Nastepnego ranka sytuacja sie nie powtórzyła, aż do teraz. I znowu tylko rano. Jakieś sugestie ???? Druga sprawa to zbiorniczek. możliwe by ciekł na lączeniu??
sowa73 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 witam obstawiam króciec który idzie do głowicy ,sam niedawno miałem taki sam przypadek,wymieniłem oring pod króćcem i dalej to samo ,dopiero po wymianie tego króćca problem znikł.okazało się że od środka była widoczna minimalna rysa -pęknięcie także radze się temu przyjrzeć pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 a na silikon nie dalo rady zakleic?? nie da Kup w motoryzacyjnym, koszt niewielki i spokój na conajmniej rok zamiennik kosztuje max 20zł, wymiana z 10-30min, ori troche droższy ale szansa ze długo wytrzyma
dante0018 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2010 Tylko czemu to leci co jakiś czas? A ze zbiorniczkiem to chyba korek , tak dzis przyuważyłem
Kowi87 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 tak jest z tym króćcem, jednego dnia potrafi połowa uciec drugiego dnia nic :gwizdanie:
Łaszczu Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Miałem to samo. O ring jak i silikon nie pomaga bo tak wcześniej robiłem. Wymień króciec.
dziuniek 79 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 króciec do wymiany normalny objaw w a4 19tdi tylko kup oryginał koszt 50zł bo zamienniki pękają ja to przerabiałem ostatnio proponuje tez nowy oring od czujnika
dante0018 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2010 Najlepsze z tego że przy wyjściu węża z głowicy nie było widać jakich kolwiek zacieków ani płynu. Tylko w szczelinie uszczelki głowicy i niżej. :> Ale skoro tak mówicie to bedzie trza się tym zająć żeby gdzieś znowu nie stanąć...
pastaldo Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Pewnie maja rację choć ja mam podobnie. Z tym że u mnie mechanik stwierdził ze wyciek u mnie jest pod korkiem na zbiorniczku. A mokre mam tam bo mi ropa zapierdziela z pompy
dante0018 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2010 Pomału mnie juz ta moja audi irytuje bo co rusz jakies coś. Ostatio łapie tryb awaryjny. Raz przy 3tys raz przy 4tys. Przez jakis czas było dobrze i bez problemu sie jezdziło. Na co to najbardziej wskazuje???... Jutro wymienie zawor strujący i zobaczymy. Czy to bardziej zapieczone łopatki?
pastaldo Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 ja bym stawiał na zapieczone kierownice albo sparciałe wężyki. Jesli wężyki ok to postaraj sie przegonić go tak z minute z pedałem w podłodze i około 4500 obrotów na jakims niższym biegu. U mnie pomogło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się