wrclaguna Opublikowano 23 Września 2012 Autor Opublikowano 23 Września 2012 Pasuje podłaczyć sie inny kabelkiem
alest Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 ....przed chwilką wróciłem po popołudniu spędzonym w garażu, po podłączeniu pod v-scan oraz jeszcze inny vag wszystko oczywiście działa oprócz połączenia ze sterownikiem ogrzewania postojowego, kolejne próby nie mają chyba większego sensu, więc założenie, że kabel w trzech kolejnych urządzeniach jest be odpada. niestety dalej nie wiem gdzie szukać usterki - jak ktoś miał podobny przypadek proszę o podpowiedź....
wrclaguna Opublikowano 23 Września 2012 Autor Opublikowano 23 Września 2012 Miernik w dłon i sprawdz CANY w sterowniku webasto
alest Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 ....jeszcze odłączę akku i posprawdzam dostępne wtyczki a jak to nie pomoże faktycznie trzeba chyba będzie tak zrobić jak napisałeś....
Gość Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 odłącz aku na 5 min i zobacz czy go widzi, jak będzie jakiś problem to w sterowniku od klimatyzacji będzie błąd - brak komunikacji ze sterowaniem od webasto. możecie na próbę podmienić sterowniki od ciebie skoro sprawny i zobaczycie czy piec wystartuje. ps. ja swój piecyk już też przepaliłem, tak więc zima dla klekota nie straszna
BasJan Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Ja miałem coś podobnego. Najpierw myślałem, że wtyk do webasta, bo niektóre piny były z zielonym nalotem, ale po wyczyszczeniu dalej było to samo. W/g schematu doszedłem, że zakończenie w środku tego kabelka jest na dole słupka od strony kierowcy - biała wtyczka (nie gniazdo w słupku). Są tam wszystkie kable oprócz masowych, bez problemu idzie to przemierzyć omomierzem. Miałem przerwę na dwóch kabelkach. Trochę miałem szukania… ale udało się przerwę znalazłem nad przednim lewym nadkolem… Może Ci coś to pomoże.. Ps a co do tych can-ów to połączenie pomiędzy webasto, a komputerem samochodu miałem, ale z webasto leci jeszcze jeden kabelek prosto do złącza diagnostycznego i właśnie na tym miałem przerwę (zielono- niebieski pin w webasto nr 2)
alest Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 ....dzięki BasJan za podpowiedź, będę wiedział do czego się na początek zaczepić, generalnie próbowałem dotrzeć do jakichś schematów ale bezskutecznie:kwasny:, na dniach zabiorę się z powrotem do sprawdzania....
BasJan Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Tu są schemaciki: http://img87.imageshack.us/img87/4425/schematwebasto2.jpg http://img87.imageshack.us/img87/1696/schematwebasto1.jpg Poza tym polecam artykuł: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-b7-montaz-dzialanie-webasto-diesel-143882/
alest Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 ...tak, ja do tych schematów już dotarłem, ale na razie trwają przygotowania do sprawdzenia - chwilowy brak czasu ....
BasJan Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Panowie poszukuję tego małego talerzyka, który jest pod tym małym śmigiełkiem w rozpylaczu. Może by miał ktoś do odsprzedania? Na rysunku to jest element "D" http://img546.imageshack.us/img546/3362/ropylaczdiesel.png
alest Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 ...koledzy mam takie zapytanie otóż któregoś dnia gmerając w menu funkcji ogrzewania postojowego swojej B6 zauważyłem, że na FIS mam wolny wiersz w miejscu, gdzie (jak przynajmniej pokazane jest na fotce z instrukcji obsługi) wyświetla się komunikat "Incl.Motor". Z czego wynika brak wyświetlania tej opcji u mnie? Kodowanie? Generalnie nie wydaje mi się, żeby aż tak brakowało mi tej funkcji, ponieważ i tak najczęściej korzystam z dogrzewania do max 7-10min więc całość wyłączam manualnie, ale ciekaw jestem czy jest to kwestia kodowania? Jak przy korzystaniu z tej funkcji działa webasto - wyłącza się przy określonej temp. czy grzeje w trybach 15, 30min itd?
Pikuś Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 To jest opcja z zaworem. Można wybrać aby dogrzewać samo wnętrze albo z silnikiem. Zmień kodowanie i chyba nie będzie tego wyboru.
alest Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Można wybrać aby dogrzewać samo wnętrze albo z silnikiem.Zmień kodowanie i chyba nie będzie tego wyboru. ...hmmm, mówisz "samo wnętrze albo z silnikiem" ? Ale ja własnie nie mam "tego wyboru" i dogrzewa mi błyskawicznie silnik w kilka minut nawet przy niskich temperaturach - widzę to na wskaźniku temperatury....
Pikuś Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Ale masz 1,9 i na 99% nie masz tego zaworu wiec ogrzewa Ci wszystko.
alest Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Ale masz 1,9 i na 99% nie masz tego zaworu wiec ogrzewa Ci wszystko. ....aha, czyli jak dobrze rozumiem w 1,9 mam "na stałe" tylko jeden cykl pracy "Incl.Motor" ...
ruks Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Zregenerowałem rozpylacz i po złożeniu pieca mam no flame. Co mogło paść? W jaki sposób na przykład sprawdzić świecę albo czujnik płomienia? Paliwo jak widzę zasówa bo już cieknie z wydechu
martinus Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 No Flame, czyli wykręcasz świece i dotykając masą o obudowę robisz TEST VCDS na podłączonej i zobaczysz czy to ten błąd...czujnik ma inny błąd odnoszący się bezpośrednio do niego, a więc napisz dokładnie błąd.
jamroz88 Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 od pewnego czasu zapisał się u mnie błąd '1406 no flame' paliwo idzie wężykiem jak trzeba. kanał wlotowy i wylotowy drożne. test instrumentów zrobiony i wyrzuciło tylko błąd V55 (skasowany-zapomniany). co dalej? wyciągać piec i rozkręcać? sprawa jest dość skomplikowana, bo to V6...
ruks Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 U mnie świeca wygląda że jest ok. Jak próbuję odpalić piecyk to słychać dmuchawę, chwilę później pompkę paliwa, pompka wody zregenerowana (szczotki) więc też chodzi. Po kolejnej chwili zaczyna z wydechu dawać coraz cieplejsze powietrze i świeca na obudowie robi się gorąca natomiast po plus minus 2 minutach wszystko gaśnie i chwilę później zatrzymuje się dmuchawa. Próbowałem zapodać test elementów wykonawczych jak opisał na początku wątku kolega wrclaguna ale sprawa wygląda tak samo jak powyżej opisana. Co to może być? Dodam że przed rozbiórką i regeneracją rozpylacza piec startował normalnie Co sprawdzać i jak jak go już rozbiorę? ---------- Post dopisany 12-12-2012 at 17:41 ---------- Poprzedni post napisany 20-11-2012 at 07:36 ---------- Po otwrciu icyka okazało się że odpadła śruba łącząca wałek dmuchawy z wirnikiem. Jakiego kleju do gwintów używaliście do połączenia tego? Wszystko co znajduję ma temperaturę pracy do 150*C, czy to wystarczy? Z jaką siłą to skręcić żeby się nie rozpadło?
marjankowi Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 ---------- Post dopisany 12-12-2012 at 17:41 ---------- Poprzedni post napisany 20-11-2012 at 07:36 ---------- [/color]Po otwrciu icyka okazało się że odpadła śruba łącząca wałek dmuchawy z wirnikiem. Jakiego kleju do gwintów używaliście do połączenia tego? Wszystko co znajduję ma temperaturę pracy do 150*C, czy to wystarczy? Z jaką siłą to skręcić żeby się nie rozpadło? ELSA zaleca pastę uszczelniającą D 004 500 . Należy ją po użyciu utwardzić gorącym powietrzem o temperaturze 300stopni przez 5min. Moment dokręcania 3Nm. Mam tylko wątpliwość czy później da się to rozkręcić. Może ma ktoś jakieś doświadczenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się