nygusek_1234 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Cześć Wszystkim zrobiłem pomiary statyczne , wyniki zamieściłem tu: http://img842.imageshack.us/i/grupa000normal.jpg/ http://img84.imageshack.us/i/grupa001normal.jpg/ http://img834.imageshack.us/i/grupa003normal.jpg/ http://img210.imageshack.us/i/grupa004normal.jpg/ http://img6.imageshack.us/i/grpa007normal.jpg/ http://img29.imageshack.us/i/grpa013normal.jpg/ http://img703.imageshack.us/i/grpa018normal.jpg/ http://img543.imageshack.us/i/grpa023normal.jpg/ http://img228.imageshack.us/i/grupa000basicsettings.jpg/ http://img707.imageshack.us/i/grupa003basicsettings.jpg/ http://img33.imageshack.us/i/grupa004basicsettings.jpg/ http://img8.imageshack.us/i/grupa011basicsettings.jpg/ pomiary z programu vag-com 409.1, jestem w temacie mocno początkujacy więc poprosze o pomoc w odczytaniu tych wyników, z cyferek na normalny opis
goldi Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Marek umieść poprawnie logi masz w dziale diagnostycznym jak to zrobić i podpisz każdą grupę inaczej Moderator przemek wywali ci temat do kosza
ciahciah Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 i bardzo ważne, każdą grupę robi się pojedynczo! to że vag ma możliwość robienia trzech na raz nie znaczy że masz tak robić, jeżeli chcesz dokładnej diagnozy rób pojedynczo silni nie dogrzany, przed logami trzeba przynajmniej 15km zrobić żeby silnik był full rozgrzany
nygusek_1234 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2010 ok, zrobie jeszce raz, wstawie poprawnie[br]Dopisany: 12 Grudzień 2010, 13:20_________________________________________________zrobiłem, wstawiłem, proszę o Waszą opinie, pomoc w odczytaniu tych wyników, z cyferek na normalny opis
wojtus736 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 A z autem dzieje się coś złego bo z logów nic niepokojącego nie wynika, może poza trochę zbyt późnym kątem wtrysku. Dobrze pali na mrozie? Trzeba by jeszcze dynamiczne zrobić
Sztomel Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 jest problem ze sterowaniem ciśnieniem doładowania w tym silniku ALH z turbo VNT.
ciahciah Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 zrób loga 001 na zgaszonym silniku, jedynie kluczyk przekręć do zaświecenie się kontrolek przydały by się logi dynamicznych do określenia czy sterowanie turbo działa dobrze...
nygusek_1234 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2010 dynamiczne zrobie jak tylko pogoda pozwoli. na mrozie pali znośnie, przy -15 z trzy razy muszę pochechłać po 2-3 sek i zapali. loga z 001 na zgaszonym zrobie , wstawie.
spanky Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 na mrozie pali znośnie, przy -15 z trzy razy muszę pochechłać po 2-3 sek i zapali. takie odpalanie to bardzo kiepskie odpalanie ...
nygusek_1234 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2010 http://img262.imageshack.us/i/beztytuukxa.jpg/ wstawiam logi grupy 001 na zgaszonym zimnym silniku. i zapytam przy okazji , co to za błąd ? Control Module Part Number: 038 906 012 M Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2528 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00028 1 Fault Found: 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 35-00 - -
Sztomel Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 to jest błąd braku sygnału z kontrolera ABS-u ale niczym się nie przejmuj gdyż zimą dosyć często wyskakuje z powodu słabnącego akumulatora. ABS jest najczulszy na spadki napięcia. Wystarczy podładować aku i będzie dobrze.
nygusek_1234 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2011 Wreszcie pogoda pozwoliła na zrobienie pomiarów dynamicznych http://img141.imageshack.us/i/loggroup000normal.jpg/ http://img255.imageshack.us/i/loggroup001normal.jpg/ http://img202.imageshack.us/i/loggroup003normal.jpg/ http://img87.imageshack.us/i/loggroup004normal.jpg/ http://img842.imageshack.us/i/loggroup008normal.jpg/ http://img843.imageshack.us/i/loggroup010normal.jpg/ http://img607.imageshack.us/i/loggroup011normal.jpg/ Proszę o Waszą analizę , z samochodem nic się nie dzieje, poprostu kupiłem i chciałbym go sprawdzić czy warto go zatrzymać na dłuższą eksploatacje.
ciahciah Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 lepiej zapisywać takie pliki w formacie PNG i wklejać linki bezpośrednie, w JPG ładują się wolno.. pedał nie był wciśnięty do dechy w logu 003.. termostat do wymiany turbo do czyszczenia albo sterowanie umarło włącz basic setting 011 i przyjrzyj się jak pracuje sztanga, ma wykonywać ruch 1,1cm, jak stoi sztywno zdejmij wężyk z gruszki i zobacz czy co 10s robi się podciśnienie możesz też pokusić się o wyczyszczenie kolektora ssącego stan techniczny raczej ok, pompa i wtryski ok, a reszta co nie domaga się zrobi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się