Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Skwierczenie Przy silniku


aruś12

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie co to może być przy zimnym silniku odpalam i skwierczy coś jak by paski ale chyba to nie one i po 3-4 m ustaje cisza Morze coś przy rozrządzie jakiś o ring albo rolka Ciężko powiedzieć skąd dochodzi hałas skwierczenia Z początku myślałem że wspomaganie Czy u was też coś takiego się zdarzyło i czy mam mieć powody do obaw ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo wymieniłem już napinacz alternatora sprzęgiełko alternatora łożyska w alternatorze a rozrząd ma 25 tyś i też ustaje po chwili chyba profilaktycznie wymienie ten napinacz rozrządu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrzad nie skwierczy, tylko pasek napedu altka-skacze napinacz lub poprostu pasek popiskuje -guma zimna -ja mam tak samo po chwili sie uspokaja. daj szanse -masz minusowa temp na zewnatrz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u jednego skwierczu u drugiego piszczy a u kolejnego prycha.......wiadomo co trzeba sprawdzic juz koledzy pisali,jak nie spzregielko alternatora to napinacz. Napinacz wzrokowo nawet mozna zdiagnozowac patrzac sei na niego z gory jak jest odchylony od pionu tzn.ze puszcza

Tak mialem jak kupilem zamiennik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mysle,ze to wszystko kwestia temperatury. zeszlej zimy mi tak swiergotal,a rozrzad wtedy mial moze z 2 miesiace, nie przejmowalem sie, cala zime przejezdzilem, w lato w ogole nie bylo zadnego skwierczenia,teraz zima i znowu to samo, przez chwilke popiskuje po chwili przestaje. dzieje sie tak tylko przy dluzszym postoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest ten sam objaw. pasek i napinacz były wymienione. wydaje mi sie że to spowodowane jest starością kół pasowych które są już tak powiem 'przechodzone' a w momencie gdy jest zimny silnik są duże opowy zarówno na alternatorze jak i na reszcie. sprubuj sciągnąc wzbudzenie z alternatora i i zobaczysz czy też piszczy?? wtedy będzie mały opór osprzętu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak na złość teraz nie skwierczy Po tym jak dolałem płynu do układu wspomagania Pewnie pompa skwierczała było mało płynu a jak się rozgrzał trochę to przestawało skwierczeć Albo mi się tylko tak zdaje że to było to Bo jak na razie cisza rano przy odpaleniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem. Wymieniłem w listopadzie napinacz paska wieloklinowego i sam pasek na Gatesa 5PK1590. Pasek ma długość 1590 mm - wg katalogu Gatesa jest przewidziany do silnika 1.9 TDI 1Z. Przy odpalaniu na zimnym skwierczy, tak jakby śrubka latała - metaliczne stuki. Przed wymianą było wszystko ok. Poprzedni pasek to Contitech 5PK1592 o długości 1592 mm czyli o 2 mm dłuższy. Czy ktoś miał podobnie na pasku Gatesa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...