Buba Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Nie wiem jak to nazwać ale już brakuje mi pomysłów wiec proszę mądre głowy o pomoc Podczas jazdy słychać "cykniecie" przekaźnika pod kolumna kierownicy i w tym momencie słychać jak klocki trą o tarcze. po sekundzie słychać drugie cykniecie i heble odpuszczają. Jak hamuje, to w ostatnich sekundach przed zatrzymaniem samochodu, zaciski łapią na maxa i jest takie szarpniecie. Czujniki ABS pokazują te same prędkości na poszczególnych kołach, G85 też reaguje i pokazuje promień skrętu. Wziąłem na podmiankę sterownik ESP i dalej jest to samo. zauważyłem że są dwa c**jostwa pod siedzeniem od ESP, drugie to "ZSB duosensor ESP". Co to jest i za co odpowiada? Nie mam skąd podmienić żeby sprawdzić czy to on świruje :-( Dzisiaj znowu założę stary sterownik, zakoduje i zobaczę czy coś się zmieni ale raczej wątpię. Spróbuje tez ponownie skalibrować G85. Na vagu żadnych błędów związanych z heblami nie ma. Dawajcie jakieś pomysły co z tym zrobić i gdzie szukać przyczyny
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Podczas jazdy słychać "cykniecie" przekaźnika pod kolumna kierownicy i w tym momencie słychać jak klocki trą o tarcze. po sekundzie słychać drugie cykniecie i heble odpuszczają. z jaką częstotliwoscią to sie odbywa ????
gregory Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Sprawdź na Vag-u jakie prędkości pokazują wszystkie czujniki ABS podczas tego lekkiego hamowania w czasie którego występuje ta usterka. Powinny tą samą. Wyjmij czujniki i wyczyść je, być może są zabrudzone lub połapały opiłki metalu które zakłócają odczyty. Jak nie pomorze, wymień cały płyn w układzie hamulcowym na nowy i porządnie odpowietrz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się