Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] czy spasuje ten intercooler??


Gość Keżor

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

otóż. czy to:

cca82e3353f8e0d3.jpg

wejdzie do AFN i da coś?

to jest cooler z golfa IV 1.9 TDI 150KM

Opublikowano

jaka jest jego grubość?

Opublikowano

jest wmiare cienki,przy 200km sie gotuje

Opublikowano

ctv

jest wmiare cienki,przy 200km sie gotuje

ale on ma być założony do 110 a Keżor raczej granicy 200KM ze swojego AFNa nie chce przekroczyć... :polew:

Opublikowano

przy 200km sie gotuje

chodzi o moc? nie no planuje mody jak narazie 150KM , podobne do tych co ma Spanky :naughty:

i pytanie jest czy warto go brać , czy będzie lepszy od mojego ori?

Opublikowano

oj nie wiem jaka grubość. a jest to bardzo ważne?

kwestia czy bedzie trzeba ciąć belke, pozatym ma plastikowe boczki

Opublikowano

kwestia czy bedzie trzeba ciąć belke, pozatym ma plastikowe boczki

no ctv pisze że cienki jest :) a te plastikowe boczki są gorsze od aluminium??
Opublikowano

przy 200km sie gotuje

chodzi o moc? nie no planuje mody jak narazie 150KM , podobne do tych co ma Spanky :naughty:

i pytanie jest czy warto go brać , czy będzie lepszy od mojego ori?

jak chcesz 150 kucorów to po cholere Ci wiekszy IC ;) .... ori z kratka od S4 B5 daje spokojnie rade ..... :kox:

Opublikowano

Ale zakładając Keżorku, że i tak bedziesz musiał robić rurki do tego paździerza, tu chyba lepiej poszukać na ebayu grubszego, i niższego zarazem aby zmieścił sie pod belkę i miał aluminiowe boczki? Są takie IC.[br]Dopisany: 30 Październik 2007, 09:39 _________________________________________________http://cgi.ebay.com/ebaymotors/98-99-00-01-AUDI-A4-1-8T-FMIC-INTERCOOLER-KIT-COMPLETE_W0QQitemZ300164500677QQihZ020QQcategoryZ33741QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem[br]Dopisany: 30 Październik 2007, 09:39 _________________________________________________http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FMIC-GODSPEED-INTERCOOLER-TYPE-M-1-8t-gold-jetta-audi_W0QQitemZ120176556150QQihZ002QQcategoryZ33742QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Opublikowano

ctv co Ty gadasz, nic się nie ugotuje. To jest cooler z ARL'a. Znajomy ma w leonie 430NM i 230kucy i ma seryjny z ARL właśnie ten FMIC i nie przekroczył nigdy 40stu paru stopni nigdy.[br]Dopisany: 30 Październik 2007, 10:04 _________________________________________________A pozatym keżorek chce z moim turbulum 130 to tak do 170-180 mu spokojnie wystarczy :D

Opublikowano

Turbulum z AWX-a 180km to juz maxx jego mozliwosci..A jesli chodzi o FMIC to lepiej od razu zainwestowac i kupic cos takiego jak ja kupilem+dolicz sobie ok 300-500zl za rury i robote...U mnie robota prawie odpada bo bede robic sam jak sie uda...

dscf4518sp4.jpg

dscf4519hx3.jpg

Opublikowano

tukan spoko git, zapodawaj jakies fotki jak go juz zamocujesz, jestem ciekawy jak bedzie wyglądał pod belką

Opublikowano

Na wiosenke bedzie...A czy wejdzie pod belke hmm raczej bede ja wycinal z deczka zobaczy sie co i jak. :kox:

Opublikowano

no od razu się nastaw...też miałem nadzieję nie ciąć...

Opublikowano

no od razu się nastaw...też miałem nadzieję nie ciąć...

Mi chopowi z gor ciecie nie problem :dance:
Opublikowano

Tukan wszystko spoko-plany naprawdę git i pełen szacun ale mody zakończą się na 170ps ,żeby nie żyłować silnika, zapewne wiesz ,że głód mocy zawsze jest i będzie, czy nie lepiej zainwestować w SWAP'a np na ASZ lub AWX. Kolega Wosiek1 planuje włożyć silnik AWX z tego co pamiętam do AJM'a-czekam z niecierpliwoscią na wyniki.

Opublikowano

SWAP ma to do siebie że zawsze świetnie wygląda na początku jeśli chodzi o koszty a potem one już tylko rosną :drool: chyba najlepiej spytać murzynka :kox:

colerek bardzo fajny :thumbup: może w przyszłym roku :dance:

Opublikowano

Mody nie skoncza sie na 170 tyle to na seryjnych PD+duze turbo+FMIC...Silnik do ok 180-200 wytrzyma ale ja bede robic ok 170 jak kasa pozwoli po jakims czasie 180 dalej nie wole miec autko pewne i do codziennej jazdy,a jesli chodzi o SWAP to nie jest takie hop i kasy duzo pochlonie i problemy sa potem,ja lubie swojego AJM i taki zostaje :)

Opublikowano

a skąd Ty wiesz, że do 180-200PS wytrzyma Twój silnik ? :blink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...