Gość Keżor Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 otóż. czy to: wejdzie do AFN i da coś? to jest cooler z golfa IV 1.9 TDI 150KM
Gość Keżor Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 oj nie wiem jaka grubość. a jest to bardzo ważne?
ctv Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 jest wmiare cienki,przy 200km sie gotuje
alvaro Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 ctv jest wmiare cienki,przy 200km sie gotuje ale on ma być założony do 110 a Keżor raczej granicy 200KM ze swojego AFNa nie chce przekroczyć...
Gość Keżor Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 przy 200km sie gotuje chodzi o moc? nie no planuje mody jak narazie 150KM , podobne do tych co ma Spanky i pytanie jest czy warto go brać , czy będzie lepszy od mojego ori?
poziek Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 oj nie wiem jaka grubość. a jest to bardzo ważne? kwestia czy bedzie trzeba ciąć belke, pozatym ma plastikowe boczki
Gość Keżor Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 kwestia czy bedzie trzeba ciąć belke, pozatym ma plastikowe boczki no ctv pisze że cienki jest a te plastikowe boczki są gorsze od aluminium??
spanky Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 przy 200km sie gotuje chodzi o moc? nie no planuje mody jak narazie 150KM , podobne do tych co ma Spanky i pytanie jest czy warto go brać , czy będzie lepszy od mojego ori? jak chcesz 150 kucorów to po cholere Ci wiekszy IC .... ori z kratka od S4 B5 daje spokojnie rade .....
poziek Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 Ale zakładając Keżorku, że i tak bedziesz musiał robić rurki do tego paździerza, tu chyba lepiej poszukać na ebayu grubszego, i niższego zarazem aby zmieścił sie pod belkę i miał aluminiowe boczki? Są takie IC.[br]Dopisany: 30 Październik 2007, 09:39 _________________________________________________http://cgi.ebay.com/ebaymotors/98-99-00-01-AUDI-A4-1-8T-FMIC-INTERCOOLER-KIT-COMPLETE_W0QQitemZ300164500677QQihZ020QQcategoryZ33741QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem[br]Dopisany: 30 Październik 2007, 09:39 _________________________________________________http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FMIC-GODSPEED-INTERCOOLER-TYPE-M-1-8t-gold-jetta-audi_W0QQitemZ120176556150QQihZ002QQcategoryZ33742QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Micz Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 ctv co Ty gadasz, nic się nie ugotuje. To jest cooler z ARL'a. Znajomy ma w leonie 430NM i 230kucy i ma seryjny z ARL właśnie ten FMIC i nie przekroczył nigdy 40stu paru stopni nigdy.[br]Dopisany: 30 Październik 2007, 10:04 _________________________________________________A pozatym keżorek chce z moim turbulum 130 to tak do 170-180 mu spokojnie wystarczy
Tukan Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 Turbulum z AWX-a 180km to juz maxx jego mozliwosci..A jesli chodzi o FMIC to lepiej od razu zainwestowac i kupic cos takiego jak ja kupilem+dolicz sobie ok 300-500zl za rury i robote...U mnie robota prawie odpada bo bede robic sam jak sie uda...
poziek Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 tukan spoko git, zapodawaj jakies fotki jak go juz zamocujesz, jestem ciekawy jak bedzie wyglądał pod belką
Tukan Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 Na wiosenke bedzie...A czy wejdzie pod belke hmm raczej bede ja wycinal z deczka zobaczy sie co i jak.
poziek Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 no od razu się nastaw...też miałem nadzieję nie ciąć...
Tukan Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 no od razu się nastaw...też miałem nadzieję nie ciąć... Mi chopowi z gor ciecie nie problem
Iverson Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 Tukan wszystko spoko-plany naprawdę git i pełen szacun ale mody zakończą się na 170ps ,żeby nie żyłować silnika, zapewne wiesz ,że głód mocy zawsze jest i będzie, czy nie lepiej zainwestować w SWAP'a np na ASZ lub AWX. Kolega Wosiek1 planuje włożyć silnik AWX z tego co pamiętam do AJM'a-czekam z niecierpliwoscią na wyniki.
saintadamus Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 SWAP ma to do siebie że zawsze świetnie wygląda na początku jeśli chodzi o koszty a potem one już tylko rosną :drool: chyba najlepiej spytać murzynka colerek bardzo fajny może w przyszłym roku
Tukan Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 Mody nie skoncza sie na 170 tyle to na seryjnych PD+duze turbo+FMIC...Silnik do ok 180-200 wytrzyma ale ja bede robic ok 170 jak kasa pozwoli po jakims czasie 180 dalej nie wole miec autko pewne i do codziennej jazdy,a jesli chodzi o SWAP to nie jest takie hop i kasy duzo pochlonie i problemy sa potem,ja lubie swojego AJM i taki zostaje
pre_pl Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 a skąd Ty wiesz, że do 180-200PS wytrzyma Twój silnik ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się