soolek Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Już przestańcie mu tak słodzić bo trzeba go będzie do samochodu na spocie przywiązać, żeby w skowronkach nie uleciał
Góral.tz Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Już przestańcie mu tak słodzić bo trzeba go będzie do samochodu na spocie przywiązać, żeby w skowronkach nie uleciał PIXI porządna chłopina myśle że mu nie odbije chodź w w sumie :mysli: :decayed:
Góral.tz Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Już przestańcie mu tak słodzić bo trzeba go będzie do samochodu na spocie przywiązać, żeby w skowronkach nie uleciał Edziu a ja Ci tyle razy pomagałem jak potrzebowałeś pomocy ........ Już przestańcie mu tak słodzić bo trzeba go będzie do samochodu na spocie przywiązać, żeby w skowronkach nie uleciał PIXI porządna chłopina myśle że mu nie odbije chodź w w sumie :mysli: :decayed: Góral wątpisz we mnie :polew: wierzę w Ciebie jak w święty obrazek :decayed:
yanosho Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 gratki za posiadanie porządnego egzemplarza chciałbym osiągnąć taki wynik u siebie :>
PIXI Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Opublikowano 29 Marca 2011 gratki za posiadanie porządnego egzemplarza chciałbym osiągnąć taki wynik u siebie :> Danke ,rezaj , powodzonka
Weekendowy Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 PIXI, Dawno mnie tu nie było. Jak wrażenia z jazdy po tylu kilometrach od modu? Same plusy czy znajdziesz coś na minus (brak trakci, więszy hałas )? Polecasz, odradzasz innym?
PIXI Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Opublikowano 18 Lipca 2012 Wrażenia z jazdy - do dziś :banan: , nie jednego zdziwiłem na drodze . Nic złego nie mogę powiedzieć jeśli chodzi o modyfikacje , chodzi mi oczywiście o awaryjność podzespołów . Trakcja - nie ma jej niestety ( porażka na mokrym) Q by się przydało , ale jeśli nie pajacuję to nie ma co narzekać . Hałas - po zamontowaniu centralnego IC i całego dolotu z kwasu zrobiło się głośniej , ale odczułem to na samym początku . Ciężko mi doradzać lub odradzać innym użytkownikom ( każdy chce co innego osiągnąć i jeden narzeka na turbo , drugi na trakcję , a jeszcze inny na dźwięk silnika ... itd ) ale jak bym miał jeszcze raz to zrobić u siebie - to bym się wcale nie zastanawiał
MAGIC87 Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 wszystko pewnie zalezne od aslaftu.... majac 370 Nm na 2 biegu do konca sie slizga
baszmak7 Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 235/45r17 czy 235/40r18 i nie maopcji chyba że po deszczu albo na chińskich szmelcach..
Jarol Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 235/45r17 czy 235/40r18 i nie maopcji chyba że po deszczu albo na chińskich szmelcach.. Jak nie masz problemu z trakcją przy 460NM to raczej ktoś cię oszukał z tą wartością momentu albo źle dokonał pomiaru. Ja mam tylko 430Nm i na 1 biegu gdzie bym nie docisnął gazu to zawsze jest uślizg kół ( opony 235/40R18 Continental CSC3, wcześniej Brigstone RE050A w tym samym rozmiarze). Na drugim biegu jest już lepiej jak się trafi dobry asfalt to opony trzymają ale raczej żadko kiedy.
Jarol Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 może ma załagodzony moment na jedynce:) Na jedynce i dwójce W silnikach AWX/AVF nie ma takiej możliwości nie wiem jak w BRD może w nim da się tak zrobić.
baszmak7 Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Jarolku przy 430Nm rozumiem że zgubisz trakcje czasami na 2 biegu ale przu 406Nm w kombi??? ---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ---------- może ma załagodzony moment na jedynce:)może i być może nie wiesz o czym piszesz---------- Post dopisany at 20:20 ---------- Poprzedni post napisany at 20:15 ---------- ja śmigam na Toyo r888 i uwierzcie nie ma lipy,opona się klei do asfaltu
juby_p Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 W silnikach AWX/AVF nie ma takiej możliwości. Na pewno?? coś mi się zdaje ze jest
Kowi87 Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 z tym traceniem trakcji wystarczy pojechać raz na 1/4 i zobaczyć jak ma sie tą trakcje w FWD:wink: 400nm w B6 jęczy ile wlezie na jedynce
Jarol Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 ja śmigam na Toyo r888 i uwierzcie nie ma lipy,opona się klei do asfaltu Wiesz nie każdy tak jak ty jeździ na slikach na codzień. Takie opony na suchym pięknie trzymają ale autem też czasem trzeba jeździć w deszczu. Zamiast zadawać głupie pytania typu: "trakcje gubisz przy 200ps i 400Nm???? " lepie pochwal się swoim wykresem Bo piszesz ile to masz KM i NM a wykres nikt nie widział
PIXI Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Opublikowano 18 Lipca 2012 Ale się temat ruszył 235/45r17 czy 235/40r18 i nie maopcji chyba że po deszczu albo na chińskich szmelcach.. Baszmak mam Yokohama advan sport 225/45/17 kupione nówki sztuki w 2011 r więc chińczyka nie dorabiam . Powiedz proszę jaka jest różnica w "gubieniu " trakcji między sedanem a avantem ...no chyba że chodzi tu o różnice 24 niutów więcej które ma Jarol , lub opon . Co do trakcji Panowie to napisałem , że przy "pajacowaniu" są problemy (do drugiego biegu ) na suchej nawierzchni , oraz dużo gorzej na mokrej - ale poruszając się sprawnie bez niepotrzebnego ryzyka nie jest żle .... napisałem że Q by się przydało ponieważ miałem okazję pośmigać dłubniętym BRD w B7 ( podobna moc ) na takich samych oponach (chodzi mi o rozmiar ) i dużo lepiej i przyjemniej się prowadzi .
baszmak7 Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 ja śmigam na Toyo r888 i uwierzcie nie ma lipy,opona się klei do asfaltu Wiesz nie każdy tak jak ty jeździ na slikach na codzień. Takie opony na suchym pięknie trzymają ale autem też czasem trzeba jeździć w deszczu. Zamiast zadawać głupie pytania typu: "trakcje gubisz przy 200ps i 400Nm???? " lepie pochwal się swoim wykresem Bo piszesz ile to masz KM i NM a wykres nikt nie widział po co ta napinka? nie bardzo kojarzysz te opony po deszczu dają też radę-w koleinach ciut gorzeej a wykres widziało parę osób z forum
McGiver Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Nie wiem czego czepiacie się chinoli, ja ostatnio jeździłem na NANKANGU NS-20 i sobie takie same zamówiłem. Zastanawiałem się nad AS-1 i NS-20. A po drugie bardzo dobra cena jak na taką jakość. Ostatnio śmigałem u kumpla w EVO X na federalu 595rs-r semi-slicku i powiem wam że opona jest naprawde kozacka, nawet w deszczu!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się