MAGIC87 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 A stara wie ze tyle hajsu pchasz w auto ??? naughty naughty naughty naughty naughty naughty Wynik miazga jak dla mnie to jedzie gdzies ponizej 7 do 100
PIXI Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2010 A stara wie ze tyle hajsu pchasz w auto ??? naughty naughty naughty naughty naughty naughty Wynik miazga jak dla mnie to jedzie gdzies ponizej 7 do 100 Myślałem nad tym ..... ale za ślisko ( trakcja szaleje ) żeby zmierzyć ........ będzie sucho , bedzie wiadomo
ROBERT Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Adaś łojojojjj :gwizdanie: Gratki Dej se pozór synku teraz
PIXI Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2010 Adaś łojojojjj :gwizdanie: Gratki Dej se pozór synku teraz Podziękował Robert Pozór teraz nie wystarczy ........
badboy Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 wynik bajka jak na seryjne pompki pogratulować!
przemik Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Wynik ładny i ladnie wszyscy pieją z zachwytu. A tylko jeden kolega zauwazyl ze auto bylo mierzone przy -1*C. Zrob pomiar przy 25*C - wydaje mi sie ze kapke inne cyferki sie pojawią. Co nie zmienia faktu ze modyfikacja jest fajna. Z chęcią zobaczylbym logi tego samochodu.
PIXI Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2010 wynik bajka jak na seryjne pompki pogratulować! Podziękował , ale to nie mnie należą się zaszczyty ( mimo wszystko że kondycja pompek i motorowni ) WITEK zrobił PROFI ROBOTĘ
poziek Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 A to jeszcze jeździ ten kaszlak ? Nic się nie wysrało po tych kilku dniach jeżdżenia na maksa ?
PIXI Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2010 Wynik ładny i ladnie wszyscy pieją z zachwytu. A tylko jeden kolega zauwazyl ze auto bylo mierzone przy -1*C. Zrob pomiar przy 25*C - wydaje mi sie ze kapke inne cyferki sie pojawią. Co nie zmienia faktu ze modyfikacja jest fajna. Z chęcią zobaczylbym logi tego samochodu. Kolego sam nawet pieje z zachwytu , a co do temperatury -1*C to nie znam się ....poczekam do lata i poproszę Witka o ponowny pomiar na rolkach , zobaczymy co wyjdzie A po co logi mojego traktora , czy to coś zmienia Dzięki za opinie , ja niewiele się znam może sam MISTRZ WITEK chciałby coś napisać .... będę wdzięczny
Piotrek98igo Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 a co tu sie znac?przeciez kazdy wie ze auto przy nizszej temp lepiej idzie
PIXI Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2010 A to jeszcze jeździ ten kaszlak ? Nic się nie wysrało po tych kilku dniach jeżdżenia na maksa ? Zapier**la jak ta lala , tylko nie mam gdzie bo wiecznie śnieg napier**la .... :polew: Michał , jest po prostu :kox:
badboy Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Wynik ładny i ladnie wszyscy pieją z zachwytu. A tylko jeden kolega zauwazyl ze auto bylo mierzone przy -1*C. Zrob pomiar przy 25*C - wydaje mi sie ze kapke inne cyferki sie pojawią. Co nie zmienia faktu ze modyfikacja jest fajna. Z chęcią zobaczylbym logi tego samochodu. Kolego sam nawet pieje z zachwytu , a co do temperatury -1*C to nie znam się ....poczekam do lata i poproszę Witka o ponowny pomiar na rolkach , zobaczymy co wyjdzie A po co logi mojego traktora , czy to coś zmienia Dzięki za opinie , ja niewiele się znam może sam MISTRZ WITEK chciałby coś napisać .... będę wdzięczny po co mu logi skoro widac jak przebiegają krzywe wykresu ? po za tym doczytaj na forum jest wypowiedź samego witka iż ujemne temperatury czy niskie wcale nie oznaczają zawyżonego wyniku gdyż hamownia oblicza na podstawie konkretnie zaprogramowanej temp. i ciśnienia.
Piotrek98igo Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 zobaczyc doladowanie i dawke paliwa po to logi
PIXI Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2010 a co tu sie znac?przeciez kazdy wie ze auto przy nizszej temp lepiej idzie Nie planowałem terminu korekty przy minusowej temperaturze , wyszło tak ponieważ kasa i termin wymiany gratów wypadł na XI/XII ..... tak jak wcześniej napisałem ( czekam na opinie Witka ) a w lato pojadę na Mineralną przy temp. powyżej +25*C i wkleje wykres ....napewno macie rację - sam jestem ciekaw jaka będzie różnica [br]Dopisany: 22 Grudzień 2010, 00:12_________________________________________________ Wynik ładny i ladnie wszyscy pieją z zachwytu. A tylko jeden kolega zauwazyl ze auto bylo mierzone przy -1*C. Zrob pomiar przy 25*C - wydaje mi sie ze kapke inne cyferki sie pojawią. Co nie zmienia faktu ze modyfikacja jest fajna. Z chęcią zobaczylbym logi tego samochodu. Kolego sam nawet pieje z zachwytu , a co do temperatury -1*C to nie znam się ....poczekam do lata i poproszę Witka o ponowny pomiar na rolkach , zobaczymy co wyjdzie A po co logi mojego traktora , czy to coś zmienia Dzięki za opinie , ja niewiele się znam może sam MISTRZ WITEK chciałby coś napisać .... będę wdzięczny po co mu logi skoro widac jak przebiegają krzywe wykresu ? po za tym doczytaj na forum jest wypowiedź samego witka iż ujemne temperatury czy niskie wcale nie oznaczają zawyżonego wyniku gdyż hamownia oblicza na podstawie konkretnie zaprogramowanej temp. i ciśnienia. Gdzieś o tym czytałem na Forum ....temp. +20 stopni / 1035 Hpa jeśli dobrze pamiętam mało tego Witka hamownia zaniża jakieś 1/1,5 KM w porównaniu do innych w W-wie , więc co mogę być bardziej zadowolony [br]Dopisany: 22 Grudzień 2010, 00:15_________________________________________________Bardziej to już nie muszę jest pięknie i wystarczy ( magiczne 2xx przekroczone ) ...no dobra może przy -1*C ale mnie to zadowala
Piotrek98igo Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 wiem PIXI ze termin taki padl i juz,jezeli zrobisz pomiar w lato to szacunek dla ciebie, a dla nas lekcja bedzie i wieksze rozeznanie. bo chyba kazdy kto ma zmodzone auto odczuwa wyrazna roznice np miedzy wiosna i temp 10C, a latem 30C.
PIXI Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2010 wiem PIXI ze termin taki padl i juz,jezeli zrobisz pomiar w lato to szacunek dla ciebie, a dla nas lekcja bedzie i wieksze rozeznanie. bo chyba kazdy kto ma zmodzone auto odczuwa wyrazna roznice np miedzy wiosna i temp 10C, a latem 30C. Zrobie i wkleje (sam jestem ciekawy różnicy ) na pewno masz rację .... po pierwszym dłubaniu na serjnych gratach smic " puchł " w lato przy około 25/30*C ..... dlatego zapodaliśmy fmic , żeby nie było lub jeśli będzie to w małym stopniu problem .
Stichy Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Sam odczulem roznice - soft byl w lecie i temp ok 29oC a mna dolocie pieklo bo nie mialem jeszcze FIMICa i wyszlo 178KM i 398Nm na BRD a reszta fabryka, pozniej zaslepilem rurke EGR i odrazu lepiej
Hikiel Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witam, podłączę się do gratulacji i od razu mam pytanie. Mam 2.5 V6 TDI Avant Quattro z Października 2004r i silnik BDH. Chcę teraz wrzucić FMIC, DP i wystroić to. Jakiego IC używałeś? Jakie miał wymiary? Co z orurowaniem? Jaka średnica i jak to u Ciebie jest rozwiązane? Dzięki z góry za pomoc i jeszcze raz gratulacje.
PIXI Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 Panowie znalazłem coś na temat korekty przy niskich temperaturach : Niestety musze Was zmartwic przy niższej temperaturze bedzie mniej na wykresie i kolejna sprawa miałem okazje ostatnio porównac swoja hamownie do dwóch innych warszawskich. Moja pokazuje 1-1.5km mniej ;( Ponieważ finalny wynik przeliczany jest w stosunku do korekcji DIN70020 (na wykresie w tabelce po prawej stronie). Norma ta (DIN70020) to punkt odniesienia - temperatura 20stopniC oraz 1013hPa. [br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 01:47_________________________________________________Nie zmienia to jednak faktu , że w lato pośmigam u Witka na rolkach [br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 01:48_________________________________________________ Sam odczulem roznice - soft byl w lecie i temp ok 29oC a mna dolocie pieklo bo nie mialem jeszcze FIMICa i wyszlo 178KM i 398Nm na BRD a reszta fabryka, pozniej zaslepilem rurke EGR i odrazu lepiej Wcześniej miałem serje (nic nie modzone) i po dłubnięciu wyszło 172,4 KM i 362Nm nie pamiętam jaka była temperatura [br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 02:07_________________________________________________ Witam, podłączę się do gratulacji i od razu mam pytanie. Mam 2.5 V6 TDI Avant Quattro z Października 2004r i silnik BDH. Chcę teraz wrzucić FMIC, DP i wystroić to. Jakiego IC używałeś? Jakie miał wymiary? Co z orurowaniem? Jaka średnica i jak to u Ciebie jest rozwiązane? Dzięki z góry za pomoc i jeszcze raz gratulacje. Dzięki Moja wiedza na ten temat jest niewielka , nie wiem czy mody w 1,9 AVF będą pasowały do Twojego 2,5 Q BDH ....... ;( Co do reszty - powiem tak : Kolega z Forum przetarł szlak i poszedłem jego ścieżką nie pytając o szczegóły w firmie :gwizdanie: Przy okazji podziękowania dla Kolegi Kokos
boberek Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 o kurcze Adam ja dopiero zobaczyłem jestem w SZOKU !!!!!!!! :kox: :kox: Gratuluje jak nie wiem co
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się