variocustoms Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 takie śruby mogą być bardzo trwałe, kłania się metalurgia, kwestia obróbki, jak producent oszczędza to śruby padają, generalnie każda śruba ma oznaczenie twardości, potwierdzoną wyrywkowymi testami w serii
jaro4444 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 takie śruby mogą być bardzo trwałe, kłania się metalurgia, kwestia obróbki, jak producent oszczędza to śruby padają, generalnie każda śruba ma oznaczenie twardości, potwierdzoną wyrywkowymi testami w serii Prawidłowo zaprojektowana szpilka powinna mieć odcinek łączący dwa gwinty o średnicy takiej, jakiej jest rdzeń mniejszego gwintu. Oczywiście najlepiej 12.9, z kulowanym rdzeniem i walcowanym gwintem Wzorcowo wykonane są pod względem inżynierskim szpilki mocujące do karteru górnego bloki cylindrów i głowice w silniku W46 (T-72 ).
marewel Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Też widziałeś ostatnio walnięte pompy tej firmy? Widziałem broszurki jakie wysyłają,ze niby za mocne napięcie paska powoduje uszkodzenie pompy a z tego co pamiętam tam się nic nie napina tylko wyciąga zawleczkę z tłumika drgań wel napinacza (mowa o 2.5 tdi). http://www.motofocus.pl/technika,5360,awarie-ukladu-rozrzadu-w-silnikach-vw-audi-25-tdi-v6.html
PIXI Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2011 Karwa o czym Wy piszecie .... rdzenie , gwinty ... :polew: Nie zasnę przez Was Jaka firma robi dla Aso pompe wody [br]Dopisany: 04 Styczeń 2011, 00:58_________________________________________________Marewel uspokoiłeś mnie tym "nawiasem" (2,5 tdi)
marewel Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Jaka firma robi dla Aso pompe wody :mysli Nie wiem,wiem tylko ze nowa kosztuje jakieś 600zl regenerowana okolo 200. Plastikowym wirnikom mowie stanowczo nie,czasem nie wytrzymuje wiecej jak 20tys,oczywiście sprawdzone i potwierdzone
jaro4444 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Plastikowym wirnikom mowie stanowczo nie,czasem nie wytrzymuje wiecej jak 20tys,oczywiście sprawdzone I to jest problem bo oryginalne mają plastikowy wirnik, a metalowe robi SKF i HEPU Prawdopodobnie na pierwszy montaz robi Ruville. Przebąkują też, że robi je Dolz. Tak naprawdę cholera wie.
PIXI Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2011 To jakie byście u Siebie założyli mając AVF-a
marewel Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Prawdopodobnie na pierwszy montaz robi Ruville. Przebąkują też, że robi je Dolz. Tak naprawdę cholera wie. Oryginalna pompa z silnika ALH miała ten sam znaczek na łożysku co włoski graf. Ja do PD zakładam tylko hepu,SKF jest sporo droższy i nie wiem czy jest sens przepłacać. SKF część swoich pomp kupuje od grafa(mam zdjęcia z fabryki żeby nie było niedomówień). Ogólnie to 3 firmy sie licza,graf hepu i SKF.
spetsnaz Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Nie mów ze byl to SKF? Też widziałeś ostatnio walnięte pompy tej firmy? Jak robią naprawdę dobre rolki tak pompy coś im ostatnio nie wychodzą... U mnie SKF z maga super metalowym wirnikiem sypnął się po 18kkm (w 1Z!!!) od wymiany rozrządu. Poszło najprawdopodobniej łożyskowanie, bo zaczęła strasznie hałasować, pomimo tego że nie miała luzów i nie ciekła. Potwierdza to chyba fakt, że SKF nie jest najlepszą opcją.. pozostaje więc HEPU i RUVILLE. Ostatnio jakoś uparły się na mnie wszystkie elementy ruchome w aucie.. rolka napinacza paska PK (INA) zaczęła znowu hałasować po 2 tygodniach od wymiany.
ArkadiuS Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Nie mów ze byl to SKF? Też widziałeś ostatnio walnięte pompy tej firmy? Jak robią naprawdę dobre rolki tak pompy coś im ostatnio nie wychodzą... U mnie SKF z maga super metalowym wirnikiem sypnął się po 18kkm (w 1Z!!!) od wymiany rozrządu. Poszło najprawdopodobniej łożyskowanie, bo zaczęła strasznie hałasować, pomimo tego że nie miała luzów i nie ciekła. Potwierdza to chyba fakt, że SKF nie jest najlepszą opcją.. pozostaje więc HEPU i RUVILLE. Ostatnio jakoś uparły się na mnie wszystkie elementy ruchome w aucie.. rolka napinacza paska PK (INA) zaczęła znowu hałasować po 2 tygodniach od wymiany. też słyszałem podobną opinię o upadającej jakości SKF. U mnie już 3cie Audi jeździ na podzespołach Ruville (napinaczach, rolkach i pompie) i nie zdarzyło mi sie, aby któraś z części się posypała. Ale do utrzymania dobrej opinii chciałbym zobaczyć wymontowanego Ruvilla po 90kkm
PIXI Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2011 Kto z Was powie co idzie na pierwszy montaż (chodzi o pompe wody) ?
Flyer Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Tak, moja pompa to byl wlasnie SKF. Wytrzymala niecale 2 lata = 45000km. Rok auto jezdzilo z softem.
wiissnia Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 to juz chyba wiem czemu padla mi pompa wody po 45000km w moim ex 2.5 po mocnym sofcie Mi padła po 50000km pompa Ruvilla. Hałasowała i ciekła.
ROBERT Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Mi padła po 50000km pompa Ruvilla. Hałasowała i ciekła. Ruville wkłada do swoich opakowań części różnych firm ( np. łożyska m.in. polskiego " Optimal'a" ) I sorki za
PIXI Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2011 Spoko Robert A powiedz mi jaka pompa wody ( firma ) idzie na pierwszy montaż jeśli wiesz
ROBERT Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 A powiedz mi jaka pompa wody ( firma ) idzie na pierwszy montaż jeśli wiesz Tego to nawet "najstarsi górale nie wiedzą" :gwizdanie:
marewel Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Ruvilla[/b]. Hałasowała i ciekła. Ruville wkłada do swoich opakowań części różnych firm ( np. łożyska m.in. polskiego " Optimal'a" ) Chyba musisz sklep zmienić,bo tyle łożysk co przerzuciłem ruvila optimala w środku jeszcze nie widziałem.
ROBERT Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Chyba musisz sklep zmienić,bo tyle łożysk co przerzuciłem ruvila optimala w środku jeszcze nie widziałem. to widocznie jeszcze za mało ich "przerzuciłeś"
Weekendowy Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 PIXI, Dawno nie zaglądałem na forum, ale widzę wielkie zmiany. Upragnione 200 KM osiągnięte, więc wielkie gratulucje! Auto pewnie idzie jak burza teraz a passaty 2.0TDI z CR to sobie mogą ;-) Będę obserwował wątek, bo się fajna dyskusja wywiązała o elementach rozrządu, a że niedługo się u mnie szykuje wymiana to jak znalazł. Jest moc, jest banan! Brawo
PIXI Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 Danke szen JaroD Jak byś coś tam potrzebował to pisz , lub zadzwoń
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się