andrewb25 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Witam mam pytanie czy w vacum pompie ten gumowy przewód powietrza ma być zaciśnięty i nie ruszać się, czy np. jeżeli da się go kręcić czyli ma luz na opasce to trzeba to poprawić czy tak ma być? http://allegro.pl/pompa-paliwa-vacum-pompa-vw-1-9-tdi-audi-1-9-tdi-i1370074415.html w miejscu gdzie są te 2 opaski zaciskowe I jeszcze jak wogóle sprawdzić vacum pompe czy jest sprawna?
nowal Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 ma byc zacisniete zeby nie lapał lewego powietrza. Wlaczyc silnik i przystawic palec do przewodu. powinien ci przysysac palec
Daimos Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 nie tyle jest to luz na opasce co luźny jest mosiężny króciec wychodzący z pompy na który nasuwasz gumowy wąż, po prostu obraca się w obudowie (u mnie tak jest, oraz zauważyłem też to samo u kolegi, z podciśnieniem nie ma problemu więc się nie przejmuje) co do sprawdzenia to sprawdza się ciśnienie paliwa (3,5bar - 1500obr/min) oraz czy wytwarza podciśnienie
Musashi Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 po to sa opaski aby byly zacisniete
k0za Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 też się nad tym zastanawiam bo mój też jest luźny ( tzn opaski trzymają sztywno tylko tak jakby już w obudowie był luz )
andrewb25 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2010 mam pytanie czy z modelu B7 (2.0 TDI) podejdzie taka pompa do B5 (1.9 TDI) ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się