Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 Avant 2.0 TFSi Quattro


loop

Rekomendowane odpowiedzi

masakra jakas normanie , ciekawe co oni na ta rdze bo jest chyba 12 lat na perforacje.

Nie mowie od razu ze to jest to ale wiele osob w tym ja unika raczej kupowania pierwszych egzemplarzy nowych modeli bo tam prawie zawsze wychodzajakies kwiatki. Jak widac wczesne B8 maja wadliwe wahacze , choc jezeli chodzi o pice oleju 2.0 TFSI to zdecydowanie najgorszym sa roczniki 2010 :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w prawie nowym aucie(nie więcej jak 3 miesiące od wyjechania z salonu) zaczęły pojawiać się dziwne stuki w trakcie cofania na mocno skręconych kołach. Nie pamiętam dokładnie co było przyczyną ale zdaje się, że serwis wymienił koło pasowe i hałas ucichł. Jakiś czas temu problem powrócił i z okazji przeglądu przy 60 000 chciałem coś z tym zrobić ale serwis dopiero miał sprowadzać części i koniec końców nic z tym nie zdziałali. Ostatnio przy 70 000 przebiegu jeszcze się to nasiliło i teraz nie ma znaczenia czy parkuje tyłem czy przodem i tak stuka niemiłosiernie... :thumbdown:

Jak będę miał okazję to nagram kiedyś filmik i założę temat na technicznym.

A co do takiego pobierania oleju przez nowe 2.0TFSI to DRAMAT jednym słowem :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w prawie nowym aucie(nie więcej jak 3 miesiące od wyjechania z salonu) zaczęły pojawiać się dziwne stuki w trakcie cofania na mocno skręconych kołach. Nie pamiętam dokładnie co było przyczyną ale zdaje się, że serwis wymienił koło pasowe i hałas ucichł. Jakiś czas temu problem powrócił i z okazji przeglądu przy 60 000 chciałem coś z tym zrobić ale serwis dopiero miał sprowadzać części i koniec końców nic z tym nie zdziałali. Ostatnio przy 70 000 przebiegu jeszcze się to nasiliło i teraz nie ma znaczenia czy parkuje tyłem czy przodem i tak stuka niemiłosiernie... :thumbdown:

Jak będę miał okazję to nagram kiedyś filmik i założę temat na technicznym.

A co do takiego pobierania oleju przez nowe 2.0TFSI to DRAMAT jednym słowem :wallbash:

W pierwszej kolejności sprawdź czy klocki nie latają w zaciskach :wink4: by wygląda to tak jak by nie cofały się wraz z tłoczkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdzi a jak u Ciebie z olejem?

dobrze juz mam 10 tys. na MMI ubylo 1 - 2 kreski w zaleznosci czy olej bardzo rozgrzany czy nie.Na bgancie widze ze zeszlo ok 150 no moze 200 ml.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdzi a jak u Ciebie z olejem?

dobrze juz mam 10 tys. na MMI ubylo 1 - 2 kreski w zaleznosci czy olej bardzo rozgrzany czy nie.Na bgancie widze ze zeszlo ok 150 no moze 200 ml.

Lucky bastard :)

U mnie pół kreski schodzi mniej więcej co 1000 km :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lucky bastard :)

U mnie pół kreski schodzi mniej więcej co 1000 km

no zobaczymy na razie sie nie ciesze bo ponoc niektorym sie rozkreca po 10-15 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

U mnie również występują wibracje przy kręceniu kierownicą na postoju jak i apetyt na olej...widocznie tak to juz germańcy wyprodukowali :kwasny:

Witam w klubie :wallbash:

U mnie to samo. Jestem już po stage 1 i w serwisie powiedzieli, że wszystko ok, po próbie olejowej i przejechaniu 1200 km ubyło 0,4 l, sam nie wiem co o tym myśleć. A za miesiąc kończy mi się gwarancja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja postanowiłem wystąpić do Audi z oficjalnym pismem.

Opisze tam wszystko i zobaczymy.

Auto ma jeszcze rok gwarancji,ale czym szybciej tym chyba lepiej.

Ten cały Stage 1 to się chyba na nic nie zdaje,przynajmniej u mnie.

Jak brał tak bierze,na początku myślałem,że mniej ,ale się jednak myliłem.

Konieczna jest wymiana silnika patrząc w jak zatrważającym tempie znika olej ;(

Widzę,że paru nas jest,może jakiś protest zbiorowy ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wymiana silnika tylko pierscieni , czyli stage 2.Audi podobno sobie pieksperymentowalo z pierscieniami w tym silniku i wyszla pewna niezliczona partia silnikow z tymi wlasnie pierscieniami.Dlatego nie wszystkie auta maja ten problem.Wymiana piescieni zalatwia sprawe raz na zawsze.Trzeba sie tylko o upocic zeby ci ja przyznali.

Widzę się zaczyna....wychodzą pierwsze kwiatki w B8

kwiatki nie kwiatki , wszystkie nowe modele maja wiesze lub mniejsze wpadki, i kupowanie nowych modeli zaraz po wprowadzeniu na rynek to proszenie sie o klpoty.W sumie to najlepszy okres na kupno nowego B8 i kazdego innego nowego auta to co najmniej po dwoch latach produkcji.Jak widac czasem warto poczekac jeszcze dluzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

loop zamow probe olejowa , postaw auto kilka razy na pol dnia z wlaczonym motorem tak zeby sie upewnic ze wezmie wiecej niz 0.5l do tego przejezdz 1000 km i po robocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...