Gość Keżor Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 mój kosztorys wymiany lamp na zespolone orginalne Valeo: 1. lampa od strony kierowcy 250zł -wszystkie zaczepy, dobre szkło, brak wtyczek oraz silniczka 2. lampa od strony pasażera 130zł -kupiłem dwie lampy, jedna z dobrym szkłem za 80zł + drugą z dobrymi plastykami i porysowanym szkłem za 50zł , łącznie poskładałem z tego całą lampe , brakowało jedynie uchwytu do żarówek kierunkowskazów 3. drugi silniczek 25zł Valeo od fiata punto II kupiony na allegro , działa i pasuje idealnie , w salonie silniczek kosztuje 140zł 4. wtyczki do lamp 25zł sztuka w ASO Audi, 5. jedna zaślepka od kierunków 30zł ASO Audi 6. wtyczki do uchwytów kierunków 20zł sztuka ASO skoda 7. 3 kable od silniczka wymontowałem i przełożyłem do nowej wtyczki 0zł 8. 3 kabelki ze specjalnymi pinami za 9zł sztuka w ASO skoda , na jednym kabelku dwa piny, sie przecina na pół i lutuje (naszczęście mieli ino 3) bo jak sie okazało... 9. 3 kabelki ze specjalnymi pinami za 6zł sztuka w ASO Audi montaż 0zł plus przesyłki niektórych pierdół to razem plus minus wychodzi 590zł od tej ceny wystarczy odjąć cene sprzedaży starych lamp i robi sie bardzo sympatyczna sumka w moim przypadku koszt wymiany wynosi 190zł życze powodzenia w wymianie lamp :> i niech Ktoś powie że depo są tańsze od Valeo
ykk Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 Jak dolozysz, to dolicz jeszcze koszt zenona i wtedy dopiero bedzie szok.. Mysle ze w tysiaku lekko sie zamkniesz..
Gość Keżor Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 montuje HIDy za 300zł , micz już sie buja drugi rok na nich i świecą wypaśnie i nic sie z nimi nie dzieje. soczewki będe zmieniać na zenonowe , ale to napisze jak już wymienie ile to kosztowało
Cuber Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 Kezorek ale podsumowanie ..... :oklaski: Ja jak wymieniałem w swojej poprzedniczce to koszt miałem ok 1400 zł z Valeo ale wraz z nowym zderzakiem po lifcie halogenami kratkami i różnymi innymi pierdołami.....
Krycha Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 Ładne wyliczenie Sam montowałeś? Czy zleciłeś sprawę podłączenia kostek elektrykowi?
Gość Keżor Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 Sam montowałeś? Czy zleciłeś sprawę podłączenia kostek elektrykowi? sam, kupujesz na lampe 3 kableki ze specjalnymi pinami (2kableki czyli 4końcówki do normalnej wtyczki oraz 1 kabelek czyli 2 końcówki do kierunków), klik i we wtyczce, potem wystarczy zlutować kable , wklikujesz je tak jak w schemacie co był na forum.
Krycha Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 Tak wiem tylko że tamten był do lamp typu Bosch a do Valeo jest inny podobno
Gość Keżor Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 Tak wiem tylko że tamten był do lamp typu Bosch a do Valeo jest inny podobno ale co tamten? silniczek?? wtyk?? jeżeli chodzi o silnik to tak w valeo po 1lifcie i po 2 lifcie są inne silnikijeżeli o wtyk to jest to rozpisane z temacie wymiana lamp na valeo http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,15032.0.html ja podaje koszt tych wszystkich potrzebnych rzeczy które mogą byc przydatne
Krycha Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 Według tego co było w warsztacie lampy przed liftem Valeo i lampy Bosch różniły się podłączeniem. Bo tam był schemat który dotyczył lamp z halogenami Bosch. Gadałem z kolegą co założył temat w warsztacie i mówił że ten schemat odnosi się do lamp Boscha. Być może źle go zrozumiałem, bo też właśnie przymierzam się do tych lampek tylko nie wiem czy nie będę miał problemów z podłączeniem [br]Dopisany: 01 Listopad 2007, 06:56 _________________________________________________ ale co tamten? silniczek?? wtyk?? schemat
Gość Keżor Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 kupujesz/masz to: http://www.allegro.pl/item261325216_probnik_kontrolka_do_montazu_alarmow_i_blokad.html 1.podłączasz to do masy , np. śrubka na błotniku 2.włączasz postojówki 3. dotykasz po kolei do wszystkich kabli w starej wtyczce, 4. kabel , przy którym kontrolka sie zapali odpowiedzialny jest za postojówki 5.włączasz światła mijania 6. teraz kontrolka będzie się palić po dotknięciu 2 kabli, postoju i mijania 7. tak samo robisz z długimi. zostają Ci dwa kable, od halogienków i MASA (-) jeżeli nie wiesz który to który to: 8. podłączas sie kontrolką (tym elementem który był przypięty do śruby (-) )do jednego z kabli, proponuje od brązowego zacząć. jeżeli jest to uziemienie to kontrolka sie zapali dotykając kabel od np. postojówek jeżeli są włączone. 9. do lamp valeo soczewkowych napewno ten schemat co jest na forum jest git:) życze powodzenia. nie jest to trudne. wystarczy mieć tą kontrolke
Gość Michał Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 Wymieniając u siebie lampy na zespolone Valeo równiez korzystałem z tego schematu,wszystko OK,poszło "gładko jak po maśle" U mnie koszt wymiany lamp tak sie przedstawia: -lampy Valeo 2 szt, w jednej brak silniczka- 430zł -silniczek Valeo -35 zł -wtyczki ori z kablami 2 szt -40zł Wychodzi 505zł ,dochodzi jeszcze koszt koszulek termokurczliwych,brzeszczota ,powiedzmy ok 20zł. Po odjeciu ceny sprzedaży starych Bosch'ów wychodzi 175 zł :gwizdanie: Czas wymiany 3.5h
alvaro Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 Keżor Gratki może to przeniesiesz do FAQ co by było dla potomnych ??
Krycha Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 No Keżor to wyjaśniłeś mi sprawę wielkie dzięki! Alvaro ma racje z tym FAQiem ja cały czas szukałem o tym informacji jak to zrobić i z pewnością innym się przyda
Maniusiek28 Opublikowano 2 Listopada 2007 Opublikowano 2 Listopada 2007 u mnie przedstawiało się to następująco 1.Lampy valeo z silniczkami 600zł 2.kostki(szt 2)=40zł +piny(7szt,przecięte na pół daje 14 szt)=42zł 3.Elektryk =50zł (kozystałem z jego usług ponieważ schemat damosa w moim przypadku zawiódł....różne dziwne rzeczy wychodziły ) ..............i to by było na tyle 730 zł wyszło wszystko.....a stare lampy BOSH'A za 250zł opchnołem.Rezanie błotników strasznie opornie mi szło, ale efekt moim zdaniem SUPER.....zobaczcie sami odmłodziłem Audiczke o jakies 2-3 lata założyłem żarówki Philips Blue vision i jak dla mnie jest spox (oczywiście to nie ksenon,ale mi wystarcza)
Gość jonny Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 3. drugi silniczek 25zł Valeo od fiata punto II kupiony na allegro , działa i pasuje idealnie Niesamowite,chyba jedyna część pasujaca z fiata do OOOO Podłączenie,kostka taka sama czy coś lutowałeś?
Gość Keżor Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 3. drugi silniczek 25zł Valeo od fiata punto II kupiony na allegro , działa i pasuje idealnie Niesamowite,chyba jedyna część pasujaca z fiata do OOOO Podłączenie,kostka taka sama czy coś lutowałeś? jak bym lutował to bym napisał wtyczka pasuje idealnie, silniczek także , lampy jeżdżą góra dół identycznie tylko nie chwalcie sie wszędzie tym że tak jest bp pójdą w góre ceny silniczków z punto :polew:
Gość jonny Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 tylko nie chwalcie sie wszędzie tym że tak jest bp pójdą w góre ceny silniczków z punto Dokładnie,na Allegro beda wystawiać aukcje pt: "Silniczek do puntoII ,pasuje również do A4", cena 60zł
sokolnh Opublikowano 13 Grudnia 2007 Opublikowano 13 Grudnia 2007 kupowaliscie piny z tego nr 000 979 225 ?
szogun0 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Daruj sobie te piny z ASO. Kup kostkę ISO do głośników i masz 8 takich samych za 5 PLN.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się