vauxhall95 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 wymienialem 2tyg temu w afn kompletny silnik(oczywiscie nie w swoim) 900zł silnik Caly koszt zadnych uszczelek itp. Aha kompletny to znaczy że ze starego wszystko przekladalem pompe turbo,a silnik byl goly
Jani Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 Odświeżam temat. Dzis odebralem audike od mechanika. Wymienial zawory,szklanki,planowanie glowicy uszczelke itd itd + nowy rozrzad+pompa wody+swiece zarowe i wziol wsumie 1500zl + kupilem olej i filtry. Wszystko było by okey tylko mechanik powiedział mi że pada pompa i że na ciepłym ciężko pali. przyjechalem od niego. audika chodzila 2 godz. zeby sie to podocieralo wszystko troche. no i zgasilem ja i juz nie zapaliła. Zaznaczam, że wcześniej nie miałem żadnego problemu z odpalaniem.Czy to mozliwe zeby tak pompa padla z dnia na dzien ? Czy raczej coś źle poskładali?? Aha i niewiem czemu ale cały czas mruga mi kontrolka od żarowych..
vauxhall95 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 podepnij vaga,kontrolka swiec oznacza blad w ECU
wojtekce Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 remontuj koszt regeneracji głowicy około 500-600 zł materiał i robota to następne tyle o rozrządzie nie ma mowy bo w silniku używanym również trzeba go wymienić
dante0018 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Na gorącym silniku odepnij wtyczke od temp plynu chłodzacego i odpal...
Jani Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 podepnij vaga,kontrolka swiec oznacza blad w ECU Słuchajcie, na Vag-u wywaliło takie błędy: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-00 - Open or Short to B+ 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 31-00 - Open or Short to Ground 00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-00 - Open or Short to B+ 00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72) 30-00 - Open or Short to B+ 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermitten Błędy wykasowałem, niestety błąd 00550 się powtarza. \
Jastrzab-Gorzow Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Śmiesznie się to czyta, koledzy radzą żeby kupić drugi silnik, bo pasek pękł prawie jak w serwisie... Mechanior może sprawdzić silnik przed montażem - i co zobaczyć??? Co do nieodpalania - można się było domyślić że źle kąt ustawili, nawet VAG Ci to mówi...
Jani Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 no dokladnie. Kupic silnik trzeba dac z 1000zl, przelozenie silnika z 400 zl + i tak rozrzad nowy trzeba kupic, a dotego nie wiadomo na jaki silnik trafimy. A tutaj za 1500 zl wiem co mam, i wtej cenie mam jeszcze wymieniona pompe wody i swiece zarowe. A co do tego kąta wtrysku to trzeba zpowrotem rozrzad sciagac zeby go ustawic ? Ja podejrzewałem,że mogło to wyglądać tak,że gdy byly odpiete czujniki to mechanik wlaczyl zaplon i wywalilo bledy do ECU, on ich niemiał czym wykasować i być może błąd od czujnika temp. uniemożliwił zapalenie silnika i mechanik niewiedząc co jest grane zaczął majstrować przy pompie (bo mi mówił coś w stylu że ją podkręcił bo słabo auto palilo). Możliwe ??
vauxhall95 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 wiesz co masz,ze silnika nie mozesz odpalic,ja wychodze z zalozenia ze po takich,,kapitalnych'' remontach nigdy nie bedzie OK.Zawsze jakies problemy,i nie jest to juz fabryka,jak ktos silnik rozkladal,potem wycieki cuda wianki itp.
SotoM Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 ciekawe czy mechanik sprawdził "klin"na wale... napewno nie.
Jani Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Jakie logi zrobić żeby było coś wiadomo ? w bloku 000 BS poz 2 pokazuje wartosc 255. tak wiec pompa do regulacji,tak ?[br]Dopisany: 30 Styczeń 2011, 09:59_________________________________________________ponadto zauwazylem ze przy odpaleniu na zimnym silniku odrazu włącza się wentylator. Pomoze ktos ???
mcm Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 do regulacji ką wtrysku, a jeden wentylator powinien chodzić cały czas
scuzz Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 wiesz co masz,ze silnika nie mozesz odpalic,ja wychodze z zalozenia ze po takich,,kapitalnych'' remontach nigdy nie bedzie OK.Zawsze jakies problemy,i nie jest to juz fabryka,jak ktos silnik rozkladal,potem wycieki cuda wianki itp. Znajomy robił taką kapitalkę i nic złego mu się nie dzieje. Nie bierze oleju śmiga jak talala.
Jani Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 do regulacji ką wtrysku, a jeden wentylator powinien chodzić cały czas Uspokoiłeś mnie Tylko,ja pół dnia czytam forum i z tego co wyczytałem, kąt wtrysku niema znaczenia na ciepłym silniku? Chyba,że jednak tak spora różnica robi swoje ? A i powiedz mi jeszcze czemu nie moge na Vagu zmienic dawki startowej paliwa? mam cos 38. a jak bym nie zmienił to nie zapisuje zmian..
Jani Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Byłem przed chwila u tego mechanika i mowil ze rozrząd złożył na znakach na blokadach tylko pompa byla przestawiona na max.w str.silnika.Ale nie ruszal tego. Mozliwe ze wczesniej ktos zle ustawil na kole o zabek a potem zeby bylo szybicej to przestawil na pompie. no i teraz jak jest dobrze na znakach ustawione to na pompie pitoli bo jest na max przesunieta. jutro bedziemy patrzyc na to.
Kali S4 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Sprawdź czy kąt wtrysku się znacznie nie zmienia bo możliwe że klin na wale powiedział papa
Jani Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 tez nad tym myslalem ale wartos caly czas utrzymuje sie na poziomie 224-225 wiec klin chyba wporządku
SotoM Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 ja powiem tak - u mnie był wytrzepany klin i na kole zamachowym to była różnica 2 zębów. auto odpalało masakrycznie dobre 30s trzymania kluczyka w poz.startowej kręcenia rozrusznika az w koncu dizel załapał jak napompował paliwa w cylindry ,ale odpalił. gdy odpalił to puszczał takiego siwego bąka ze szok i do tego nie miał mocy, jechał jakby chciał a nie mógł. co do przestawiania się rozrzadu - często bywa ze wyślizgane jest kolo pompy wtryskowej i pasek nawet nowy potrafi przeskoczyc. na bank okaże się ze rozrząd jest przewalony ale mechanik zawsze może powiedzieć coś innego żeby sobie lipy nienarobic...
Jani Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 no możliwe że masz racje jutro sie okaze. Powiedzcie mi czy moge ustawiać kąt wtrysku (przestawiac pompe) na zapalonym silniku czy raczej niebardzo ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się