majkel20 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Podpiąłem dzisiaj kabel i wywaliło mi takie błędy: 1330 Sterownik centralny funkcji komfort uszkodzenie 1330 Sterownik centralny funkcji komfort nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 17664 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa/przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Ten ostatni już kolejny raz wywaliło, tego pierwszego jak kasuję, od razu się pojawia. Mam się martwić? Co jest nie tak?[br]Dopisany: 22 Grudzień 2010, 17:17_________________________________________________Dodam że po krótkiej przejażdżce, gdy chcę odpalić auto na drugi dzień, męczy się, aku prawie puste :/ Gdy naładowane aku, nawet po kilku dniach da się odpalić bez problemu, więc aku trzymie dobrze.[br]Dopisany: 22 Grudzień 2010, 17:45_________________________________________________Jeśli ktoś byłby taki życzliwy, mógłby mi podać jaki jest odpowiedni czujnik do mojego samochodu, bo znalazłem kilka 2-pinowe, 4-pinowe, nie wiem jaki wybrać: http://www.czesci.4cars.pl/samochodowe/AUDI,A4,A4_Avant_8E5_B6,all,16736,Silnik,Czujniki,Czujnik_temperatury_plynu_chlodzacego,0.php[br]Dopisany: 22 Grudzień 2010, 19:00_________________________________________________Proszę bardzo o pomoc w miarę możliwości, może ktoś coś wie....
wrclaguna Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 A sprawdzales poziom plynu i w jakim stanie masz czujnik do wymiany i modul komfortu
majkel20 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 Dodatkowo wystąpił błąd 00532 i błędy związane z centralką zamka, ale nie zapisałem tego sobie...[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 16:59_________________________________________________Moduł komfortu? Wszystko mi działa jak trzeba, więc czemu moduł do wymiany? Płyn chłodniczy jest zalany ponad max :/ Tydzień temu sprowadzony, dużo nie jeździłem bo czekam jeszcze na ubezpieczenie, więc nie wiem dokładnie jak z tym płynem. Auto serwisowane, wszystkie faktury mam na serwis w niemieckim aso, więc myślę że takie coś jak płyn to chyba wymieniali? :gwizdanie:[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 17:31_________________________________________________Zvagowałem jeszcze raz samochód, tutaj efekty tego. Zapraszam do dyskusji na temat tych błędów: Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AT Component: Komfortgerát T23 1210 Coding: 06976 Shop #: WSC 63351 7 Faults Found: 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 37-00 - Faulty 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 37-10 - Faulty - Intermittent 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01333 - Door Control Module: Rear Left (J388) 49-10 - No Communications - Intermittent 01334 - Door Control Module: Rear Right (J398) 49-10 - No Communications - Intermittent 1330 Sterownik centralny funkcji komfort uszkodzenie 1330 Sterownik centralny funkcji komfort nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 532 Napięcie zasilania uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY 1331 Moduł sterujący drzwi kierowcy-J386 magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 1332 Moduł sterujący drzwi pasażera-J387 magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388 magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 1334 Moduł sterujący drzwi prawy tył-J389 magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
Muskel1 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Masz 4-ro pinowy czujnik temp. [br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 18:12_________________________________________________Bledy wskazuja na uszkodzenie modulu komfortu, za duze napiecie. Sprawdz czy alternator nie podaje za wysokiego napiecia.
majkel20 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 Napięcie sprawdzone, wszystko ok, coś ponad 14 jest. Czytam właśnie faktury z ostatniego serwisu i jest napisane: Ladedruckschlauch unten bruchtig, ladedruckschlauch oben undicht, stabilisator hinten und starter batterie sollten ersetzt werden. Drugą połowę zdania rozumiem, pierwszej nie bardzo. Aku do wymiany. Z pierwszej chyba wynika, że wąż od doładowania na dole załamany (złamany), na górze nieszczelny :/
Muskel1 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Waz doladowania cisnienia dolny jest lamliwy (kruszacy sie), waz doladowania cisnienia gorny jest nieszczelny. Tylny stabilizator i akumulator powinny do wymiany.
majkel20 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 Dzięki wielkie Muskel1, kurcze już problemy na starcie...:/[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 18:39_________________________________________________Ale czy stabilizator mógł ulec zużyciu? Czy raczej chodzi tu o łączniki stabilizatora?
Muskel1 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Eee tam takie problemy to nie problemy. Czy bledy dalej wyskakuja po skasowaniu? Stabililizatory sie zuzywaja, gumki sie naciagaja, wybijaja, twardnieja, wylamuja. niech ktos na nie rzuci okiem to bedziesz wiedzial co jest do wymiany.
majkel20 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 1330 Sterownik centralny funkcji komfort uszkodzenie ten cały czas
Muskel1 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Troche to dziwne, skoro wszystko dziala jak nalezy a wywala taki blad
majkel20 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 Muskel1, tu mam skany z ostatniego przeglądu. Martwią mnie te zaznaczenia gdzie jest Bohoben. Co tam jest nie tak?
Muskel1 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Behoben= usunieto/poprawiono Wiec w pierwszym scanie: Silnik, skrzynia, naped, ukl. kierowniczy, gumki na przegubach-> przeprowadzono ogledziny (wzrokowo) na zniszczenia lub wycieki i usunieto usterki. Niestety nie pisze co bylo Ukl. hamulcowy to samo, ogledziny i poprawienie. Tez nie pisze co bylo. Sprawdzanie akumulatora-> poprawienie usuniecie, pewnie dolali wody. Plyn chlodniczy-> dolali lub zalali na nowo do -50°C Cisnienie w oponach przod i tyl na 2,2 napompowali Ustawili swiatla (Xenony) W drugim spryskiwacze sprawdzili i pewnie ustawili zeby na szybe pryskalo Jednym slowem nic nie wynika z tego co tam robili. Jezeli cos wymieniali lub naprawiali powinno byc na rachunku wyszczegolnione wraz z nr. czesci ktora wymienili.
Muskel1 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Poza filtrem paliwa, powietrza zostal jeszcze wymieniony silownik zentralnego zamka w klapie tylnej. Moze tam cos zbabrali i stad te bledy.
majkel20 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 Dzięki Ci wielkie Muskel1 za pomoc, bardzo mi pomogłeś. Powoli będzie trzeba się zabrać za doprowadzenie a-czwórki do stanu "niebłędnego" ;-) Jeszcze raz dzięki wielkie za pomoc!
Dikson Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 jezeli chodzi o błedy : 7 Faults Found: 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 37-00 - Faulty 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 37-10 - Faulty - Intermittent 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01333 - Door Control Module: Rear Left (J388) 49-10 - No Communications - Intermittent 01334 - Door Control Module: Rear Right (J398) 49-10 - No Communications - Intermittent Zostały po wymianie pompki centralnego zamka! Miałem tak kiedyś w A3 padła pompka i te same błedy Poprostu system zgłosił brak komunikacji.
Muskel1 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Czyli nalezy szukac w tym silowniku od klapy co ci wymieniali.
majkel20 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2010 Żeby być 100% pewnym, który to czujnik temperatury płynu chłodzącego? Z pewnego tematu z forum myślę że to ten pierwszy na zdjęciu, ale lepiej być pewnym. I jak to się wyciąga? Zatrzask jakiś, przekręcić, czy coś innego?
Muskel1 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Kolego tutaj masz umiejscowienie czujnika G62 Czjnik jest po prostu wsadzony na scisk i zabezpieczony zawleczka z uwagi na niskie cisnienie panujace w ukladzie chlodzenia. Musisz odpiac wtyczke, wyciagnac zawleczke i wyciagasz czujnik. Dobrze by bylo zebys sobie kupil plyn chlodzacy, ktory masz zalany bo przy wymianie troche wycieknie. Zabezpiecz sobie umieszczone ponizej czujnika elementy elektroniczne (wtyczki i kable zeby nie zalalo). Pamietaj, ze plyn chlodniczy niezle parzy :gwizdanie: dlatego radze dokonywanie wymiany na nie rozgrzynym silniku. Jezeli kupisz nowy czjnik to odrazu nowy O-ring i zawleczke (groszowe sprawy), bedziesz mial 100 procentowa pewnosc, ze nie przysporzy ci ten element w przyszlosci niespodzianek. tu jeszcze kilka linkow do tematu co gdzie i jak. http://www.tyresmoke.net/forum/audi-technical/80003-guide-how-replace-g62-coolant-temp-sender.html http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/sensoren/059919501A-1.jpg http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/sensoren/032121142.jpg http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/sensoren/N90316802.jpg http://www.t4-wiki.de/wiki/images/Elektrik_Schalter_Geber_Kuehlsystem_Ausbau.jpg http://www.t4-wiki.de/wiki/images/Elektrik_Schalter_Geber_Kuehlsystem_20mm_mit_Dichtung_und_Haltefeder.jpg Powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się