Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Analiza błędów mojego samochodu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podpiąłem dzisiaj kabel i wywaliło mi takie błędy:

1330 Sterownik centralny funkcji komfort

uszkodzenie

1330 Sterownik centralny funkcji komfort

nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY

17664 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa/przerwa

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Ten ostatni już kolejny raz wywaliło, tego pierwszego jak kasuję, od razu się pojawia. Mam się martwić? Co jest nie tak?[br]Dopisany: 22 Grudzień 2010, 17:17_________________________________________________Dodam że po krótkiej przejażdżce, gdy chcę odpalić auto na drugi dzień, męczy się, aku prawie puste :/ Gdy naładowane aku, nawet po kilku dniach da się odpalić bez problemu, więc aku trzymie dobrze.[br]Dopisany: 22 Grudzień 2010, 17:45_________________________________________________Jeśli ktoś byłby taki życzliwy, mógłby mi podać jaki jest odpowiedni czujnik do mojego samochodu, bo znalazłem kilka 2-pinowe, 4-pinowe, nie wiem jaki wybrać: http://www.czesci.4cars.pl/samochodowe/AUDI,A4,A4_Avant_8E5_B6,all,16736,Silnik,Czujniki,Czujnik_temperatury_plynu_chlodzacego,0.php[br]Dopisany: 22 Grudzień 2010, 19:00_________________________________________________Proszę bardzo o pomoc w miarę możliwości, może ktoś coś wie....

Opublikowano

A sprawdzales poziom plynu i w jakim stanie masz :cool1: czujnik do wymiany i modul komfortu :kwasny:

Opublikowano

Dodatkowo wystąpił błąd 00532 i błędy związane z centralką zamka, ale nie zapisałem tego sobie...[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 16:59_________________________________________________Moduł komfortu? Wszystko mi działa jak trzeba, więc czemu moduł do wymiany? Płyn chłodniczy jest zalany ponad max :/ Tydzień temu sprowadzony, dużo nie jeździłem bo czekam jeszcze na ubezpieczenie, więc nie wiem dokładnie jak z tym płynem. Auto serwisowane, wszystkie faktury mam na serwis w niemieckim aso, więc myślę że takie coś jak płyn to chyba wymieniali? :gwizdanie:[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 17:31_________________________________________________Zvagowałem jeszcze raz samochód, tutaj efekty tego. Zapraszam do dyskusji na temat tych błędów:

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 AT

Component: Komfortgerát T23 1210

Coding: 06976

Shop #: WSC 63351

7 Faults Found:

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

37-00 - Faulty

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

37-10 - Faulty - Intermittent

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

49-10 - No Communications - Intermittent

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)

49-10 - No Communications - Intermittent

01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)

49-10 - No Communications - Intermittent

01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)

49-10 - No Communications - Intermittent

1330 Sterownik centralny funkcji komfort

uszkodzenie

1330 Sterownik centralny funkcji komfort

nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY

532 Napięcie zasilania

uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY

1331 Moduł sterujący drzwi kierowcy-J386

magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY

1332 Moduł sterujący drzwi pasażera-J387

magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY

1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388

magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY

1334 Moduł sterujący drzwi prawy tył-J389

magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY

Opublikowano

Masz 4-ro pinowy czujnik temp.

[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 18:12_________________________________________________Bledy wskazuja na uszkodzenie modulu komfortu, za duze napiecie. Sprawdz czy alternator nie podaje za wysokiego napiecia.

Opublikowano

Napięcie sprawdzone, wszystko ok, coś ponad 14 jest. Czytam właśnie faktury z ostatniego serwisu i jest napisane:

Ladedruckschlauch unten bruchtig, ladedruckschlauch oben undicht, stabilisator hinten und starter batterie sollten ersetzt werden.

Drugą połowę zdania rozumiem, pierwszej nie bardzo. Aku do wymiany. Z pierwszej chyba wynika, że wąż od doładowania na dole załamany (złamany), na górze nieszczelny :/

Opublikowano

Waz doladowania cisnienia dolny jest lamliwy (kruszacy sie), waz doladowania cisnienia gorny jest nieszczelny. Tylny stabilizator i akumulator powinny do wymiany.

Opublikowano

Dzięki wielkie Muskel1, kurcze już problemy na starcie...:/[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 18:39_________________________________________________Ale czy stabilizator mógł ulec zużyciu? Czy raczej chodzi tu o łączniki stabilizatora?

Opublikowano

Eee tam takie problemy to nie problemy. Czy bledy dalej wyskakuja po skasowaniu?

Stabililizatory sie zuzywaja, gumki sie naciagaja, wybijaja, twardnieja, wylamuja. niech ktos na nie rzuci okiem to bedziesz wiedzial co jest do wymiany.

Opublikowano

1330 Sterownik centralny funkcji komfort

uszkodzenie

ten cały czas

Opublikowano

Troche to dziwne, skoro wszystko dziala jak nalezy a wywala taki blad :mysli:

Opublikowano

Muskel1, tu mam skany z ostatniego przeglądu. Martwią mnie te zaznaczenia gdzie jest Bohoben. Co tam jest nie tak?

f1b10dec1010c772m.jpg 52bbec3eb71f56f5m.jpg

Opublikowano

Behoben= usunieto/poprawiono

Wiec w pierwszym scanie:

Silnik, skrzynia, naped, ukl. kierowniczy, gumki na przegubach-> przeprowadzono ogledziny (wzrokowo) na zniszczenia lub wycieki i usunieto usterki. Niestety nie pisze co bylo

Ukl. hamulcowy to samo, ogledziny i poprawienie. Tez nie pisze co bylo.

Sprawdzanie akumulatora-> poprawienie usuniecie, pewnie dolali wody.

Plyn chlodniczy-> dolali lub zalali na nowo do -50°C

Cisnienie w oponach przod i tyl na 2,2 napompowali

Ustawili swiatla (Xenony)

W drugim

spryskiwacze sprawdzili i pewnie ustawili zeby na szybe pryskalo

Jednym slowem nic nie wynika z tego co tam robili.

Jezeli cos wymieniali lub naprawiali powinno byc na rachunku wyszczegolnione wraz z nr. czesci ktora wymienili.

Opublikowano

To co wymienione to tutaj: 0e6bb10d5949066cm.jpg

Opublikowano

Poza filtrem paliwa, powietrza zostal jeszcze wymieniony silownik zentralnego zamka w klapie tylnej. Moze tam cos zbabrali i stad te bledy.

Opublikowano

Dzięki Ci wielkie Muskel1 za pomoc, bardzo mi pomogłeś. Powoli będzie trzeba się zabrać za doprowadzenie a-czwórki do stanu "niebłędnego" ;-) Jeszcze raz dzięki wielkie za pomoc!

Opublikowano

jezeli chodzi o błedy :

7 Faults Found:

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

37-00 - Faulty

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

37-10 - Faulty - Intermittent

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

49-10 - No Communications - Intermittent

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)

49-10 - No Communications - Intermittent

01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)

49-10 - No Communications - Intermittent

01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)

49-10 - No Communications - Intermittent

Zostały po wymianie pompki centralnego zamka!

Miałem tak kiedyś w A3 padła pompka i te same błedy

Poprostu system zgłosił brak komunikacji.

Opublikowano

Czyli nalezy szukac w tym silowniku od klapy co ci wymieniali.

Opublikowano

Żeby być 100% pewnym, który to czujnik temperatury płynu chłodzącego? Z pewnego tematu z forum myślę że to ten pierwszy na zdjęciu, ale lepiej być pewnym.

d73b1cb375da2f8dm.jpg 6d6f4268486e2c53m.jpg

I jak to się wyciąga? Zatrzask jakiś, przekręcić, czy coś innego?

Opublikowano

Kolego tutaj masz umiejscowienie czujnika G62

Unbenannt_1.jpg

Czjnik jest po prostu wsadzony na scisk i zabezpieczony zawleczka z uwagi na niskie cisnienie panujace w ukladzie chlodzenia.

Musisz odpiac wtyczke, wyciagnac zawleczke i wyciagasz czujnik. Dobrze by bylo zebys sobie kupil plyn chlodzacy, ktory masz zalany bo przy wymianie troche wycieknie.

Zabezpiecz sobie umieszczone ponizej czujnika elementy elektroniczne (wtyczki i kable zeby nie zalalo). Pamietaj, ze plyn chlodniczy niezle parzy :gwizdanie: dlatego radze dokonywanie wymiany na nie rozgrzynym silniku.

Jezeli kupisz nowy czjnik to odrazu nowy O-ring i zawleczke (groszowe sprawy), bedziesz mial 100 procentowa pewnosc, ze nie przysporzy ci ten element w przyszlosci niespodzianek.

tu jeszcze kilka linkow do tematu co gdzie i jak.

http://www.tyresmoke.net/forum/audi-technical/80003-guide-how-replace-g62-coolant-temp-sender.html

http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/sensoren/059919501A-1.jpg

http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/sensoren/032121142.jpg

http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/sensoren/N90316802.jpg

http://www.t4-wiki.de/wiki/images/Elektrik_Schalter_Geber_Kuehlsystem_Ausbau.jpg

http://www.t4-wiki.de/wiki/images/Elektrik_Schalter_Geber_Kuehlsystem_20mm_mit_Dichtung_und_Haltefeder.jpg

Powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...