PAW99 0 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witam gdzie znajde 12v po odpaleniu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 chyba chodzi ci po zapłonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihad 0 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Niekoniecznie, może chce jednak po odpaleniu silnika. Zapewne nie ma czegoś takiego. Ja "zrobiłem" układ z przekaźników, który daje mi +12V po odpaleniu silnika. Jeszcze jednak go nie zamontowałem, a chcę wykorzystac do zapalenia świateł po odpaleniu silnika. Narazie jednak za zimno na rezanie. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAW99 0 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 gdzie znajde 12v po zapłonie pod maska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuroń 0 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Robiłem coś podobnego koledze , ale po właczonym zapłonie i to było kupne że po przekreńceniu zapłonu mijało 10 sekund i światła się zapalały i czy odpalał czy nie to się świeciły światła i żeby zgasły wystarczyło wyłączyć zapłon. A po zapłonie praktycznie wszędzie jest prąd.przy aku ,czyjniku wstecznego,i czujnikach,ITP Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 W starszych konstrukcjach + po odpaleniu pojawiał się na styku alternatora, idącym do kontrolki ładowania, w nowszych nie jestem pewien czy jest wyprowadzony z altka Trzeba posprawdzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluesmen 0 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 W starszych konstrukcjach + po odpaleniu pojawiał się na styku alternatora, idącym do kontrolki ładowania, I można tam podłączyć światła jazdy dziennej od razu czy trzeba zastosować jakiś przekaźnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Nigdy nie sprawdzałem jaką obiążalność ma sygnał podawany na kontrolkę ale najlepiej będzie jak zrobisz to przez przekaźnik, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluesmen 0 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 bin ale jaki przekaźnik zastosować aby wszystko było oki wiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 najzwyklejszy samochodowy przekaźnik, jeden zacisk cewki podłanczas do masy drugi do alternatora i powinien "złapać" po odpaleniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihad 0 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 jeden zacisk cewki podłanczas do masy drugi do alternatora i powinien "złapać" po odpaleniu ... trzeci do "+" akumulatora, a czwarty to masz "plus" pod maską po zapłonie. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluesmen 0 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 jihad możesz jakieś fotki, schematy przedstawić? Nie chcę czegoś sknocić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihad 0 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Cewka to styki 85 i 86, czyli "+" z alternatora i masa, a 30 i 87 to styki robocze i tam do jednego podłaczysz "+" akumulatora, a drugi będzie do tych świateł czy czego tam potrzebujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluesmen 0 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 jihad Dzięki Men. Patrzyłem, próbowałem i doszedłem do wniosku że dla mnie najlepszym rozwiązaniem (w B5) na "+" po stacyjce jest podpięcie się pod przewód alternatora. Prąd którego potrzebuje to ok 2W tj 0,16A. Myślę że nie potrzebny jest w tym wypadku przekaźnik który sam zabiera ok 1W, a jedynie bezpiecznik na tym obwodzie. A jak ktoś potrzebuje prądu większego to może także to wykorzystać z użyciem przekaźnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blockout 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 a jest gdzieś pod maską "+" po stacyjce gdzie nie trzeba przekażnika? przypadkiem we wtyczce od wycieraczek niema "+" po stacyjce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się