Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dziwne objawy MOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

więc niech się wypowie ktoś kto ma pojęcie o tym! bo możemy gdybać

ktoś kto ma pojęcie nie wróży z fusów tylko czyta z logów :gwizdanie:
Opublikowano

hmmmm, z moich logów wynika, ze przeładowywuje turbo, zapieczone kierownice, ale turbo było czyszczone, i do tego sprawdzałem jak chodzi sztanga i jest ok. Nie wiem jakiej siły trzeba użyc żeby ją podnieśc, ale daje rade ją podnieść 2 palcami, a przy pomocy 2 kluczy użytych jako dźwignia chodzi na całym zakresie. Auto jednak nie ma mocy :mysli:[br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 17:13_________________________________________________to moje logi http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=177495.0

Opublikowano

ja jutro sprawdze bo jest trochę odwilż i wygarnę mu mi mechanik pow że mam kupić jakiś komp z wyjściem na podciśnienia i przelutujemy czujnik ciśnienia niby on może mieć wine

Opublikowano

dawałem mojemu dzisiaj, i to nic nie dało, a sztanga chodzi dobrze, tzn dam rade siłą ją unieść palcami, jak ona powinna chodzić?? bo paluszkiem jej nie podniose

Opublikowano

Moze byc jeszcze jedna przyczyna a mianowicie zapchany filtr paliwa lub woda w filtrze.Mozna to sprawdzic i ja robilem tak,ze ganialem auto ok. godziny,az filtr paliwa ogrzewal sie od silnika i objawy ustepowaly.Jezeli problemy zaczely sie od zimy to moze to byc przyczyna.Wtedy trzeba tylko wymienic filtr.

Jezeli jezdzi sie tylko kilka km dziennie to filtr nie ogrzeje sie.

Do tego moze wystepowac szarpanie badz drgania.

Filtr mozna zasyfic jednym tankowaniem o wodzie nie wspomne.

Opublikowano

Moze byc jeszcze jedna przyczyna a mianowicie zapchany filtr paliwa lub woda w filtrze.Mozna to sprawdzic i ja robilem tak,ze ganialem auto ok. godziny,az filtr paliwa ogrzewal sie od silnika i objawy ustepowaly.Jezeli problemy zaczely sie od zimy to moze to byc przyczyna.Wtedy trzeba tylko wymienic filtr.

Jezeli jezdzi sie tylko kilka km dziennie to filtr nie ogrzeje sie.

Do tego moze wystepowac szarpanie badz drgania.

Filtr mozna zasyfic jednym tankowaniem o wodzie nie wspomne.

filtr to nie jest, bo wpada w tryb awaryjny

Opublikowano

też dawałem mojej niuni dziś i nie pomogło a filtr wymieniałem miesiąc temu także nie wiem może znowu jakiś wężyk jest dziurawy

Opublikowano

ja już rozwiązałem swój problem. rozruszałem sztange, moja chyba zacinała sie na zewnątrz, polałem dobrym płynem penetrującym i sztanga chodzi jakies 2,5 cm przedtem chodziła 1 cm. wymieniłem też weżyki na nowe i auto jest nie do porównania

ps. weżyki macie jednakowej grubosci wszytskie? czy te przy zaworkach macie grubsze??

Opublikowano

sa 3,5 i 5mm

Opublikowano

to ja zrobie to samo poruszam sztangą i posprawdzam wężyki[br]Dopisany: 04 Styczeń 2011, 17:35_________________________________________________dzis rano jakby sie poprawiło nie zmulił po wygarnięciu po czym jak ruszyłem ostro spod świateł to na 3 biegu zmuliło go od 3,1do 3,4 tys obrotów i dalej była moc az do 4,1 i dalej nie chciał się wkręcić co może to być sztangę rozruszałem zostają mi tylko wężyki

Opublikowano

Zimową porą prawdopodobnie od wolnej jazdy zapiekają się kierownice w turbawce, która ma zmienną geometrią łopatek.

Co myślicie o tym środku?

EGR 3 Diesel Exhaust Gas Recirculation AEROSOL-Wynn?s

http://www.a6klub.pl/all-plyn-do-czyszczenia-turbo-vt22220.htm

Opublikowano

no to do mechaniora trza jechać żeby wyczyścił i posprawdzać wężyki ale jak sztanga chodzi dobrze to kierownice mogą być zapieczone?

Opublikowano

pojezdzi miesiac i to samo bedzie. Trzeba raz na tydzien rozgrzac dobrze autko i przegonic. Urok zimy i jazdy po miescie

Opublikowano

Jezeli sztanga chodzi to kierownice na pewno tez. Sztanga powinna miec skok ok. 2-2.5 cm. Jak zapieka sie kierownice to nie bedzie chodzila sztanga lub bedzie chodzila na krotszym odcinku a wtedy kierownice nie zamykaja sie.

P.S.

W jaki sposob preparat http://wynns.pl/top/do%20ropy/233%20ERG3%20DIESEL.php czysci turbine skoro mam to zaaplikowac do czesci zimnej skoro nie ma polaczenia z czescia goraca.Przeciez czesci zimnej nawet nie trzeba czyscic.Dzisiaj czyscilem turbine i wiem,ze nie ma mozliwosci zeby preparat przedostal sie do kierowniczek. Jedyna mozliwosc to zaaplikowac do kolektora wydechowego zeby nam wyczyscilo czesc goraca.

Opublikowano

mi się wydaję że mam lekko przycięte kierownice bo ciągnie a póżniej nie i znowu ciągnie ale jakby były lekko brudne to powinno puścić po przegonieniu parokrotnym już nie wiem sam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...