Dawid P. Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Jak potrzebujecie zostalo mi troche silniczkow sprawnych bo sam przerabialem temat naszczescie okazalo sie ze moje sa dobre tylko klimatron chwycil jakies glupie bledy.
lukaszooo Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Silniczkow jest z tego co pamiętam 8 wiec zależy z którym masz problem. Zacznij od adaptacji a dopiero jak nie pomoże to trzeba kombinować.
turzol Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Silniczkow jest z tego co pamiętam 8 wiec zależy z którym masz problem. Zacznij od adaptacji a dopiero jak nie pomoże to trzeba kombinować. Silniczków jest 6 szt. Ja od czasu założenia kompletu z B7 3lata temu nie mam już żadnych problemów z cykaniem czy nieprawidłowa regulacja klap. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Chudy112 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Turzol trzeba sciagac tunel środkowy ? Aby wymienić ten z lewej strony ?? Czy tylko osłonę z pod kierownicy starczy ściągnąć ?? Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
lukaszooo Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Ściągasz półkę kierowcy i jak położysz sie głową w nogach kierowcy to w odchłani znajdziesz czerwony silniczek. Dostęp do jednej śrubki jest mocno przejebany.
turzol Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 5 minut temu, Chudy112 napisał: Turzol trzeba sciagac tunel środkowy ? Aby wymienić ten z lewej strony ?? Czy tylko osłonę z pod kierownicy starczy ściągnąć ?? Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka Wystarczy schowek po stronie kierowcy zrzucić, odsunać fotel na maxa do tyłu i położyć się w aucie (dosłownie), wtedy jako tako jest możliwość dojścia do silniczka regulacji temperatury o oznaczeniu V158. Wskazane dobre oświetlenie. Ja wymieniam ten silniczek przykręcając go jak w oryginale na 3 śrubach co nie jest takie proste
Chudy112 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Wystarczy schowek po stronie kierowcy zrzucić, odsunać fotel na maxa do tyłu i położyć się w aucie (dosłownie), wtedy jako tako jest możliwość dojścia do silniczka regulacji temperatury o oznaczeniu V158. Wskazane dobre oświetlenie. Ja wymieniam ten silniczek przykręcając go jak w oryginale na 3 śrubach co nie jest takie proste [emoji4] Ok dziś lub jutro biorę się za rozbieranie dziękuję za szybką pomoc. Te silniki się blokują zazwyczaj ? Czy lepiej zainwestować w nowy ? Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
lukaszooo Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 W silniczku zużywa sie potencjometr nic sie nie blokuje ani nie łamie.
Chudy112 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 W silniczku zużywa sie potencjometr nic sie nie blokuje ani nie łamie. Czyli wymiana na nowy ?? Szukam nr części i na ale drogo Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
lukaszooo Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 żadnej części ze srodka silniczka nie da sie dokupić nowej dlatego wymienia sie je w całości. Tak jak koledzy pisali wczesniej najprościej jest wsadzić używane z B7. Nie daj się naciągnąć na silniczki od forumowych naciągaczy po 70zł za sztukę, całą nagrzewnice od b7 kupisz za 100zł, mój rekord za kompletną nagrzewnice z angola b6 to 30zł
Chudy112 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 żadnej części ze srodka silniczka nie da sie dokupić nowej dlatego wymienia sie je w całości. Tak jak koledzy pisali wczesniej najprościej jest wsadzić używane z B7. Nie daj się naciągnąć na silniczki od forumowych naciągaczy po 70zł za sztukę, całą nagrzewnice od b7 kupisz za 100zł, mój rekord za kompletną nagrzewnice z angola b6 to 30zł [emoji4] Dziękuję za radę [emoji4]). Czyli najpierw trzeba poszukać części potem rozkręcenie Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
Chudy112 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Dziwne zrobiłem to że 2 razy :Uruchamiamy silnik, kllimatyzację ustawiamy w tryb AUTO:Wchodzimy w 08 klima ---> 04 - Basic Settings 001 Go I zaczęło działać hmmm ogólnie fajnie bo nie trzeba rozbierać hahha pozdrawiam Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
lukaszooo Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Nazywa sie to Nastawy podstawowe czyli adaptacja.
Wichur2 Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 Witam, mam problem z klapa gaszaca, powracajacym bledem v157 - no signal. Klapa dziala, dostalem sie do silniczka, choc wszystko plywalo w oleju silnik dziala, zebatki cale. Podczas testu vcds, nic sie nie rusza. Czy ktos ma schemat jak idzie kabel a takze opis wtyczki? Pozdrawiam
Fido Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 (edytowane) Nie wiem co tam wciągasz ale odstaw to natychmiast. Co ma klapa gasząca do klimatyzacji ??? Edytowane 5 Marca 2017 przez Fido
Wichur2 Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 18 godzin temu, Fido napisał: Nie wiem co tam wciągasz ale odstaw to natychmiast. Co ma klapa gasząca do klimatyzacji ??? Czy ja cos wspomnialem o klimatyzacji? Ktos przeniosl mi tutaj moj temat. btw. Silnik dziala, od wiazki idzie sygnal czyli cos z modulem wewnatrz
BEX4 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 koledzy te silniczki trzeba rozebrać i wowczas spryskac te potencjometry czy można to zrobić nie rozkręcając ich?? błedy mi pokazuje od V159 ORAZ V113
nitroo Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Jasne, że rozebrać, chociaż jak dla mnie, to możesz je osłonic folią i wtedy psikać na potencjometr...
BEX4 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 ha ha ha no to sie pośmialiśmy myślałem ze jest moze jakiś otwór rewizyjny czy coś podobnego teraz już wiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się