silnik 3 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Witam posiadam podobny problem, poniewaz jak wlaczam climatronic i ustawiam na LO to leci tylko cieple powietrze i zmienic sposobu ustawienia nawiewu tez nie moge. Ma ktos rozwiazanie na taki problem lub mial podobnie??Pozdrawiam i gory dzieki:) Podlacz VCDSa i sprawdź błędy. Zrób nastawy podstawowe. Jak nie pomoże to do wymiany lub czyszczenia silniczek z potencjometrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marson 2 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 moje pytanie do ludzi którzy to rozbierali ( w sęsie wykręcali te siłowniczki ) może nie trzeba wykręcać by popsikać odpowiednim preparatem? Może wystarczy gdzieś mały otworek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 moje pytanie do ludzi którzy to rozbierali ( w sęsie wykręcali te siłowniczki ) może nie trzeba wykręcać by popsikać odpowiednim preparatem? Może wystarczy gdzieś mały otworek? Nie ma szans, jak zobaczysz gdzie sa silniczki i jak to wszystko jest zbudowane to sam ocenisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateos 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Podeślijcie jak zrobic nastawy podstawowe vag-comem w ten sposób co kolega podał? http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/klima-jednej-strony-grzeje-drugiej-chlodzi-115305/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Podeślijcie jak zrobic nastawy podstawowe vag-comemw ten sposób co kolega podał? http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/klima-jednej-strony-grzeje-drugiej-chlodzi-115305/ Przeciez pisze jak byk w pierwszym poscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateos 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Chciałem się upewnić a czy nastawy podstawowe wystarczy zrobić czy adaptacje też trzeba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz00 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 (edytowane) czy opis z pierwszego postu dotyczy b5 czy b6? już widzę, to do b6. czy w b5 silniczek v71 jest w tym samym miejscu co w b6? Edytowane 6 Sierpnia 2014 przez Mateusz00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) u mnie wywaliło dwa błędy na silniczku V71 jeden poniżej a drugiego nie zapisałem, na pozostałych silniczkach brak błędów 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent chcę dopytać czy ten silniczek V71 jest odpowiedzialny za temperaturę jaka leci z kratek(doczytałem, że jest on od obiegu zamkniętego ale czy może mieć coś wspólnego z temperaturą) bo jak daję na HI to leci takie letnie powietrze, czasem leci ciepłe ale nigdy nie grzeje jak powinno, innych błędów na silniczkach nie ma. W zeszłym roku odpowietrzałem cały układ. w niedzielę robiliśmy adaptację i na parę godzin to pomogło bo leciało gorące ale znów wszystko wróciło do stanu sprzed Edytowane 30 Października 2014 przez Miszka82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi6491 0 Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) Może komuś się przyda:-) Silniczki sterowania klapami klimatronic przeznaczone do: Audi A4 B6 (2001-2004r.) Audi A4 B7 (2004-2008r.) Seat Exeo 8E1820511 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury LEWY - czerwony (V158) 8E1820511A - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury PRAWY - fioletowy (V159) 8E1820511B - silnik nastawczy klapy rozmrażania - zielony (V107) 8E1820511C - silnik nastawczy klapy w przestrzeń na nogi - biały (V70) 8E1820511D - silnik nastawczy obiegu zamkniętego powietrza - niebieski (V113) 8E1820511F - silnik nastawczy klapy dławienia powietrza - jasnoniebieski (V71) Też mam problem z nawiewem od strony kierowcy. Leci cały czas zimne niezależnie od nastawy na panelu ( LO / HI ) ale muszę jechać na kompa, bo jeszcze przed awarią któryś silniczek sobie gadał jeszcze po wyjęciu kluczyka. Mam nadzieję, że na kompie wyjdzie, co i jak. Pozdrawiam wszystkich, forumowiczów nie chce mi wstawić zdjęcia :-( http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/47/14/11/66/4714116602 i jeszcze zapożyczone ale może byc przydatne : http://docs4.chomikuj.pl/2331806091,PL,0,0,Klimatronik-silniczki.docx Edytowane 1 Listopada 2014 przez andi6491 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 i jeszcze zapożyczone ale może byc przydatne : Klimatronik silniczki.docx - Audi A4 B6 - edekxp - http://chomikuj.pl To z mojego chomika, ale można by wstawić tutaj na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Pany pacjent to moje A6 C5 polift. W nastawach podstawowych ostatni blok nie schodzi mi do zera. Błędów brak więc nie wiem za który silnik odpowiada ten ostatni blok pomiarowy.... Podpowie ktoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiMn 0 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Witam serdecznie, posiadam Audi A4 B6 1.9 tdi i od dłuższego czasu mam problem z nawiewem, tzn. dmucha tylko ciepłym powietrzem na Econ nawet jak ustawie na LO i praktycznie na wyłączonym Econ również, komputer wskazał takie oto błędy które nic mi nie mówią: 01842 - Potencjometr silnika wykonawczego klapy regulacji temperatury 00735 - Potencjometr w silniku nastawczym klapy zamkniętego obiegu powietrza Czy ktoś z szanownych kolegów mógłby mi przetłumaczyć co trzeba byłoby wymienić, naprawić, jak się do tego zabrać, czy dużo elementów trzeba zdemontować żeby naprawić te usterki? Będę bardzo wdzięczny za podpowiedź... Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Pod deska rozdzielcza masz klapki rozdzielajace powietrze sterowane silniczkami. Prawdopodobnie któryś się zacina lub padł w nim potencjometr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiMn 0 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Dzięki POWER-KRIS,mam jeszcze jedno pytanie...(nie chcę tworzyć nowego postu), pokazują mi się jeszcze dwa błędy : 01317 - sterownik w zestawie wskażników00466 - sterownik elektroniki kolumny kierownicy Miał ktoś takie błędy i rozwikłał je? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam Marcin Edytowane 13 Listopada 2014 przez SiMn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz72 0 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Witam! Mnie też dopadł problem ogrzewania, leci cały czas chlodne powietrze, a z środkowych kratek wcale , po przekręceniu kluczyka słychać pod kokpitem chrupanie, pewnie któryś z śilniczków ma problem.Na pierwszej stronie jest napisane że silniczki są takie same i różnią się ramionami, pytanie- czy da się ramię przeszczepić do innego silniczka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Witam! Mnie też dopadł problem ogrzewania, leci cały czas chlodne powietrze, a z środkowych kratek wcale , po przekręceniu kluczyka słychać pod kokpitem chrupanie, pewnie któryś z śilniczków ma problem.Na pierwszej stronie jest napisane że silniczki są takie same i różnią się ramionami, pytanie- czy da się ramię przeszczepić do innego silniczka ?Da się. Najpierw podłącz po Vaga z czytaj błędy, zrób nastawy podstawowe i będziesz wiedział co jest grane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz72 0 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Tak właśnie jutro zrobię, tylko po przejechaniu 50km tak zmarzłem że nie ma sznas żeby ktoś mnie wygnał dzisiaj .Silnik dzięki za odpowiedz! Właśnie porobiłem adaptacje, i za chwilke jadę zobaczyć czy coś się zmieniło. W skanie nie było żadnych błędów związanych z ogrzewaniem , jedynie z nadzorem wnętrza-01616, zabardzo nie wiem co to może być! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggman 22 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Po co zmieniać ramiona, nie łatwiej wymienić potencjometr który właśnie się zużywa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Podepne temat tu jest fajny opis ===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/202222-naprawa-oraz-czyszczenie-silniczkow-silownikow-klap-klimatronika/#entry2811482 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz72 0 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Już po jeździe testowe, i tak nieznaczna poprawa jest, chrupanie pod kokpitem ustało, ale nadal leci niezbyt ciepłe powietrze, a z srodkowych kratek wcale , chyba muszę dostać się do silniczków i zaobserwować jak poruszają się dzwigienki klapek, może że ktoś ma już jakieś doświadczenia z tym i podpowie co można by zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się