Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy silników klap nagrzewnicy, Rozmieszczenie, Opis, Nastawy Podstawowe


olo-sline28

Rekomendowane odpowiedzi

dzisiaj uporałem się z silnikem V158. masakra dostęp. trzeba się wygiąć w chińskie szesnaście :kox: ale dałem rade :banan:

1zejsb4.jpg

aby dostać się do śróby 1 której normalnie nie widać odpinamy wtyczkę 3 odkręcamy śróby 2 i 4 przechylamy silniczek i mamy dostęp do 1.

może komuś sie przyda

kolego, czeka mnie zabawa z tym silownikiem. Koledzy zamiescili instrukcje jak dostac sie do silownikow po stronie prawej (schowek), a jak wyglada sprawa silownika po lewej, czy dostepu do v158? czy wystarczy sie dobrze "wygiac" czy trzeba cos wczesniej zdejmowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zdemontować półkę pod kierownicą, czyli cos takiego http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-polka-pod-kierownice-schowek-soul-i4897166928.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj uporałem się z silnikem V158. masakra dostęp. trzeba się wygiąć w chińskie szesnaście :kox: ale dałem rade :banan:

1zejsb4.jpg

aby dostać się do śróby 1 której normalnie nie widać odpinamy wtyczkę 3 odkręcamy śróby 2 i 4 przechylamy silniczek i mamy dostęp do 1.

może komuś sie przyda

kolego, czeka mnie zabawa z tym silownikiem. Koledzy zamiescili instrukcje jak dostac sie do silownikow po stronie prawej (schowek), a jak wyglada sprawa silownika po lewej, czy dostepu do v158? czy wystarczy sie dobrze "wygiac" czy trzeba cos wczesniej zdejmowac?

kolego trzeba zdjąć półkę i naprawdę dobrze się wyciąć.

Głowa przy pedałach gazu i hamulca i rączki niemowlaka

no prawie. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy , siliczek G220 i G113 gdzie sie znajduja ten 220 to chyba z lewej strony a ten 113 z prawej dobre kojarze ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja ma u siebie nastepoujacy problem.... od jakiegos czasu nawiew bardzo słabo wieje, obojetnie w jakim trybie oprócz obiegu zamkniętego na którym wieje super. Sprawdzałem filtr kabinowy i jest spoko, nawet go wyjąłem i bez zmian, ukazały mi sie dwie klapy ktore sa cały czas zamknięte mimo ze ustawialem klimatronik w rozne tryby. Zrobiłem nastawy podstawowe i nic lepiej tylko litania błędów...a o to i one:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 820 043 L
Component and/or Version: A4 Klimaautomat 1016
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 37516
3 Faults Found:
01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Left (G220)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
30-00 - Open or Short to B+

Prosze o pomoc bo nie wiem za co sie zabrac....Dodam że mam wrażenie że klima jednej strony grzeje MAX....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja ma u siebie nastepoujacy problem.... od jakiegos czasu nawiew bardzo słabo wieje, obojetnie w jakim trybie oprócz obiegu zamkniętego na którym wieje super. Sprawdzałem filtr kabinowy i jest spoko, nawet go wyjąłem i bez zmian, ukazały mi sie dwie klapy ktore sa cały czas zamknięte mimo ze ustawialem klimatronik w rozne tryby. Zrobiłem nastawy podstawowe i nic lepiej tylko litania błędów...a o to i one:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 820 043 L

Component and/or Version: A4 Klimaautomat 1016

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 37516

3 Faults Found:

01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Left (G220)

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)

30-00 - Open or Short to B+

Prosze o pomoc bo nie wiem za co sie zabrac....Dodam że mam wrażenie że klima jednej strony grzeje MAX....

01841 - odnosi się do silniczka z czerwonym ramieniem V158 (po stronie kierowcy)

01842 - odnosi się do silniczka z fioletowym ramieniem V159 (za schowkiem pasażera)

00604 - odnosi się do silniczka od klapy rozmrażania V71 (za schowkiem pasażera)

Jakby co to posiadam ww silniczki w ofercie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a jaka cena jak by co ? Silniczki u mnie pracuja, wiec obstawiam potencjometry.. no ale aż 3 odrazu? No i czemu klapy pod filtrem powietrza nie otwieraja się ? Co zanczy Open or Short to B+ ? - zwarcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej obwód otwarty, czyli brak napięcia 12v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczyścić trzeba, po wyciągnięciu silniczka zobacz czy sama klapa lekko chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki błąd

00601 - potencjometr na silniku pozycjonowania dla centralnego klapy
09-00 - Adaptacja przekroczyła granicę
powietrze niedmucha srodkiem jest tak jakby caly czas przykmniete....
Jak dojsc do tego silniczka ?? Słychac ze cos tam pracuje ten silniczek.... moze cos trzymie ta klape...
Moje pytanie brzmi... Jak najlepiej tam dojsc ??
Edytowane przez dzimny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj ten temat to sie dowiesz.

No własnie nigdzie nie ma który to G112

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt w pierwszym poscie są opisane nazwy silniczków a nie ma odpowiedników z błędów. Z tego co pamiętam silniczek G112 jest to silnik Biały v70 czyli od centralnej klapy. Jak bede miał troszkę chęci skocze do garażu i zobaczę w laptopie pełny opis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt w pierwszym poscie są opisane nazwy silniczków a nie ma odpowiedników z błędów. Z tego co pamiętam silniczek G112 jest to silnik Biały v70 czyli od centralnej klapy. Jak bede miał troszkę chęci skocze do garażu i zobaczę w laptopie pełny opis.

Aha czyli bede musial wyciagnac konsole srodkowa(radio etc.) zeby do niego sie jakos dostac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli dalej twoje lenistwo bierze górę........ silniczki są za schowkiem + pod kierownicą. Przeczytaj pierwszy post.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę do Was z problemem. Czasami pojawiał mi się błąd w klimatyzacji:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
Oprócz tego po wyłączeniu zapłonu słychać było dziwne odgłosy. Zdemontowałem schowek, zlokalizowałem silniczek V71 i wymieniłem (u mnie był 8E1820511E, ale kupiłem z B7 8E1820511F - jasnoniebieski, więc chyba ok?). Kłopot polega na tym, że w/w błąd teraz mam cały czas, a nowy silniczek pracuje, po wyłączeniu zapłonu, jak stara szafa - skrzypi itp... Mam jakieś nastawy/adaptacje przeprowadzić, czy on jest uszkodzony i szukać inny?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszym poscie masz procedure nastawow. Usun blad i zrob je.

Wysłane z G2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem - błąd rzeczywiście chyba zniknął (jutro potwierdzę), ale nadal skrzypi - da się coś z tym zrobić? Czy samo ustanie?

Edytowane przez nitroo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno powiedziec. Ale pewnie to skrzypienie wychodzi nie z silniczka tylko klapki ktora silnicek steruje.

Wysłane z G2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na starym silniczku tego nie było, dlatego pytam :) Będę obserwował, dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...