Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] Moja esa esunia - dodane zdjęcia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dziś stałem się, szczęśliwym (i mam nadzieję, że tak pozostanie) posiadaczem Audi, jedynej słusznej s4 - b5 2.7 bi turbo rocznik 00:)

Przejścia z poszukiwaniem miałem niesamowite, najpierw oglądałem 2 trupy potem naciąłem się na "bajeczny" opis handlarzyny który mnie kosztował tausena za transport i sprawdzenie po czym auta nie kupiłem bo właściciel mimo dowodów takiego a nie innego stanu ani myślał zejść z ceny. Później dwie ładne sztuki sprzątnięto mi dosłownie sprzed nosa aż w końcu całkiem przypadkiem trafiła mi się w rozsądnych pieniądzach i młodsza niż szukałem esa prawie pod moim domem :)

Auto kupione z myślą o podróży poślubnej. Pomysł wziął się po obejrzeniu 1 odcinka 10 serii Top Gear :) Lecimy do tatralandii, potem Wiedeń, Wenecja i w końcu do Davos - Stelvio i na St. Bernardinio Pass :P Liczę, że eska pokaże pazur na tamtych drogach. Może to nie będą wrażenia jak z Lambo Clarksona ale zawsze :)

Poza tym będzie to mój dupowóz na co dzień do pracy, czasem jakiś start spod świateł.

Kolorek srebro z czarnym skórzanym środkiem, autko po drugim lifcie.

Wyposażenie standard czyli:

#skóra

#Grzane tyłki

#Szyber

#Dodatkowo w kole zapasowym jest 800Watt wzmak i kondensator po poprzednim właścicielu plus dwu-głośnikowy sub :D

#Radio VDO Dayton w zestawie z navi VDO M5000 - miły gratis :P Ogólnie gra to zacnie - trochę słaby bass z tuby ale nie wiem czemu właściciel poprowadził tylko jeden kabel do tuby mimo, że są w niej dwa głośniki.

#Zmieniarka na 5 czy 6 płyt.

#Silnik seria po chipie na 295KM/465NM przynajmniej wg. poprzedniego właściciela.

#Opony Bridgestone Potenza 17" na ori felgach pomalowanych profesjonalnie na czarno - wygląda miodzio.

Z mankamentów, autko nie jest bezwypadkowe, z tego co wiem miało jedna parkingową stłuczkę przez ostatnie dwa lata, wcześniejsze 8lat - nie wiem ale podłużnice są proste, kielichy nie malowane. Spasowanie wszystkiego w środku i na zewnątrz jak z fabryki. Z silnika do wymiany olej i poci się jedno turbo - mam nadzieję, że to tylko wyciek bo turbiny chodzą bezszelestnie - zobaczymy.

Dodatkowo zbieżność do ustawienia- ściąga przy hamowaniu.

Plany

Na dniach LPG - wiem co myślicie ale od jutra tracę możliwość odpisania vatu od benzyny więc decyzja zapadła.

Zderzak przedni jest porysowany i trochę źle osadzony - będzie wymiana na ten z RS4.

Grill z RS4.

ZIMÓWKI :P

Czujniki parkowania z tyłu.

Przyciemnienie szyb.

Fotki :P

zdjcie0019t.jpg

zdjcie0021n.jpg

zdjcie0017q.jpg

2010_12_30_12_44_43.jpg

Trochę to trwało ale znalezienie warsztatu robiącego LPG do S4 nie jest tak proste jak się wydaje :) Anyway po perypetiach z różnymi osobnikami jest instalacja Landi Rezo z reduktorami tam gdzie chciałem mimo, że mówiono mi, iż Landi nie wejdzie poza tym nie będzie się dało wyregulować bo chip jest, że tylko stag stag stag.

Tak czy inaczej montowałem gaz w zakładzie Migaz-S w Warszawie na Modlińskiej i mogę szczerze polecić. Kultura pracy, obsługi i montażu bardzo zadowalająca. Co prawda na dzień dobry padł czujnik ciśnienia gazu ale wymieniony bez problemów. Fotki słabe ale zawsze.

14022011025.jpg

14022011021.jpg

14022011022.jpg

14022011023.jpg

14022011024.jpg

20110226133215.jpg

20110226133226.jpg

Do tego doszedł grill z RS4. Co prawda chińczyński ale jakość daje radę tylko znaczki trzeba będzie przełożyć ale to jak będzie cieplej.

20110226134103.jpg

Opublikowano
Dziś stałem się, szczęśliwym posiadaczem Audi, jedynej słusznej, s4 b5 2.7 bi turbo rocznik 00:)

jedyna sluszna Audi to RS4 B5 :decayed:

gratulacje zakupu i czekamy na wiecej fot

Opublikowano

Zazdroszcze furki :gwizdanie:

Powodzenia zycze i bezawaryjnosci :cool1:

Opublikowano

Ale ja mam jedyną słuszną S4 :P Jedyne słuszne Audi to dla mnie RS4 b7 :P

A LPG - sytuacja jest jaka jest - 5zł+ za litr do jazdy po mieście to za dużo.

Opublikowano

Ale ja mam jedyną słuszną S4 :P Jedyne słuszne Audi to dla mnie RS4 b7 :P

A LPG - sytuacja jest jaka jest - 5zł+ za litr do jazdy po mieście to za dużo.

trzeba było kupić tico 1,0 :gwizdanie:

Opublikowano

Dokładnie, można było sobie kupić jakiś mniejszy silnik :).

Opublikowano

Jak to Tico spali mu za tyle plnów co esa w gazie :decayed:

Opublikowano

albo diezla s4 :polew: :polew:

Opublikowano

s4 i LPG :wallbash: :wallbash: :wallbash:

No i kolega będzie miał 265KM i zalewał za tyle co ty przy swoim 110KM klekocie... Nie wolalbyś zwijać asfaltu w tej samej cenie?? :cool1:

Piękna maszyna :good: Przód RS4 :good:

Opublikowano

s4 i LPG :wallbash: :wallbash: :wallbash:

No i kolega będzie miał 265KM i zalewał za tyle co ty przy swoim 110KM klekocie... Nie wolalbyś zwijać asfaltu w tej samej cenie?? :cool1:

Piękna maszyna :good: Przód RS4 :good:

nie.

wole jeździć dieslem i nie czuc smrodu gazu za sobą...

Opublikowano

Kiedyś też miałem takie zdanie, śmiałem się z gazu ale z czasem jak przyszła narzeczona, wydatki na ślub itp to zmieniłem zdanie bo to po prostu oszczędność za którą sobie pojadę np na moją wymarzoną wycieczkę z żoną - dla mnie bezcenne. Plus tak jak ktoś pisał - po odliczeniu vatu i dochodowego wyjdzie 25 zł za 100km normalnej jazdy na gazie - taniej niż 1.9 tdi. A smród gazu - wąchają Ci których wyprzedzę :)

Anyway nie ma co dyskutować o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkiej Nocy - co komu pasuje tym będzie jeździł, starczy OT.

Opublikowano

Ja tylko westchnę sobie cichutko, bo jak widzę/czytam o S4 B5, to mam kisiel w majtach, więc ograniczę się do standardowych życzeń bezawwaryjności :good: :good: :good:

Opublikowano

gdzie i jakie LPG zakladasz?

dawaj foty :decayed:

s4 i LPG :wallbash: :wallbash: :wallbash:

dorosli rozmawiaja :gwizdanie:[br]Dopisany: 30 Grudzień 2010, 19:07_________________________________________________wpadaj na spoty warszawskie :good:

Opublikowano

Szwagier ma znajomych gazowników w Pruszkowie, robił u nich sporo aut między innymi D3 W12 więc myślę, że jak dali radę z tym to dadzą z innymi ale oni montują ogólnie katalogowe BRC tylko nie wiem, czy BRC ma dedykowaną instalację do S4.

Jestem otwarty na wszelkie sugestie co do tej instalacji.

A spoty chętnie jak ogarnę gaz.

Opublikowano

a planujesz/masz soft?

jak tak to nie ogarnie :no:

Opublikowano

Jaki soft masz na myśli ?

Opublikowano

soft czyli chip (podniesienie mocy)

Opublikowano

Tak jak pisałem jest czip na 295km.

Opublikowano

to nie ogarnie i będzie się przełączał przy wyższych obrotach

sam od dłuższego czasu szukam co wsadzić i brc odpada niestety chociaż bardzo chcialem bo za***ista instalaka

chyba ze na dwoch reduktorach ale to grubsza zabawa i koszta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...