quidy Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Witam Dziś stałem się, szczęśliwym (i mam nadzieję, że tak pozostanie) posiadaczem Audi, jedynej słusznej s4 - b5 2.7 bi turbo rocznik 00:) Przejścia z poszukiwaniem miałem niesamowite, najpierw oglądałem 2 trupy potem naciąłem się na "bajeczny" opis handlarzyny który mnie kosztował tausena za transport i sprawdzenie po czym auta nie kupiłem bo właściciel mimo dowodów takiego a nie innego stanu ani myślał zejść z ceny. Później dwie ładne sztuki sprzątnięto mi dosłownie sprzed nosa aż w końcu całkiem przypadkiem trafiła mi się w rozsądnych pieniądzach i młodsza niż szukałem esa prawie pod moim domem Auto kupione z myślą o podróży poślubnej. Pomysł wziął się po obejrzeniu 1 odcinka 10 serii Top Gear Lecimy do tatralandii, potem Wiedeń, Wenecja i w końcu do Davos - Stelvio i na St. Bernardinio Pass Liczę, że eska pokaże pazur na tamtych drogach. Może to nie będą wrażenia jak z Lambo Clarksona ale zawsze Poza tym będzie to mój dupowóz na co dzień do pracy, czasem jakiś start spod świateł. Kolorek srebro z czarnym skórzanym środkiem, autko po drugim lifcie. Wyposażenie standard czyli: #skóra #Grzane tyłki #Szyber #Dodatkowo w kole zapasowym jest 800Watt wzmak i kondensator po poprzednim właścicielu plus dwu-głośnikowy sub #Radio VDO Dayton w zestawie z navi VDO M5000 - miły gratis Ogólnie gra to zacnie - trochę słaby bass z tuby ale nie wiem czemu właściciel poprowadził tylko jeden kabel do tuby mimo, że są w niej dwa głośniki. #Zmieniarka na 5 czy 6 płyt. #Silnik seria po chipie na 295KM/465NM przynajmniej wg. poprzedniego właściciela. #Opony Bridgestone Potenza 17" na ori felgach pomalowanych profesjonalnie na czarno - wygląda miodzio. Z mankamentów, autko nie jest bezwypadkowe, z tego co wiem miało jedna parkingową stłuczkę przez ostatnie dwa lata, wcześniejsze 8lat - nie wiem ale podłużnice są proste, kielichy nie malowane. Spasowanie wszystkiego w środku i na zewnątrz jak z fabryki. Z silnika do wymiany olej i poci się jedno turbo - mam nadzieję, że to tylko wyciek bo turbiny chodzą bezszelestnie - zobaczymy. Dodatkowo zbieżność do ustawienia- ściąga przy hamowaniu. Plany Na dniach LPG - wiem co myślicie ale od jutra tracę możliwość odpisania vatu od benzyny więc decyzja zapadła. Zderzak przedni jest porysowany i trochę źle osadzony - będzie wymiana na ten z RS4. Grill z RS4. ZIMÓWKI Czujniki parkowania z tyłu. Przyciemnienie szyb. Fotki Trochę to trwało ale znalezienie warsztatu robiącego LPG do S4 nie jest tak proste jak się wydaje Anyway po perypetiach z różnymi osobnikami jest instalacja Landi Rezo z reduktorami tam gdzie chciałem mimo, że mówiono mi, iż Landi nie wejdzie poza tym nie będzie się dało wyregulować bo chip jest, że tylko stag stag stag. Tak czy inaczej montowałem gaz w zakładzie Migaz-S w Warszawie na Modlińskiej i mogę szczerze polecić. Kultura pracy, obsługi i montażu bardzo zadowalająca. Co prawda na dzień dobry padł czujnik ciśnienia gazu ale wymieniony bez problemów. Fotki słabe ale zawsze. Do tego doszedł grill z RS4. Co prawda chińczyński ale jakość daje radę tylko znaczki trzeba będzie przełożyć ale to jak będzie cieplej.
A-rek Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Dziś stałem się, szczęśliwym posiadaczem Audi, jedynej słusznej, s4 b5 2.7 bi turbo rocznik 00:) jedyna sluszna Audi to RS4 B5 gratulacje zakupu i czekamy na wiecej fot
lenywpr Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 ha Będe pierwszy no gratuluje z opisu wszystko fajnie, ale czekamy na wiecej zdjec
Rooney1990 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Zazdroszcze furki :gwizdanie: Powodzenia zycze i bezawaryjnosci
quidy Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 Ale ja mam jedyną słuszną S4 Jedyne słuszne Audi to dla mnie RS4 b7 A LPG - sytuacja jest jaka jest - 5zł+ za litr do jazdy po mieście to za dużo.
jozek726 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Ale ja mam jedyną słuszną S4 Jedyne słuszne Audi to dla mnie RS4 b7 A LPG - sytuacja jest jaka jest - 5zł+ za litr do jazdy po mieście to za dużo. trzeba było kupić tico 1,0 :gwizdanie:
Chuck Norris Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Dokładnie, można było sobie kupić jakiś mniejszy silnik .
Krycha Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Jak to Tico spali mu za tyle plnów co esa w gazie
Wandej Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 s4 i LPG :wallbash: No i kolega będzie miał 265KM i zalewał za tyle co ty przy swoim 110KM klekocie... Nie wolalbyś zwijać asfaltu w tej samej cenie?? Piękna maszyna Przód RS4
jozek726 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 s4 i LPG :wallbash: No i kolega będzie miał 265KM i zalewał za tyle co ty przy swoim 110KM klekocie... Nie wolalbyś zwijać asfaltu w tej samej cenie?? Piękna maszyna Przód RS4 nie. wole jeździć dieslem i nie czuc smrodu gazu za sobą...
quidy Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 Kiedyś też miałem takie zdanie, śmiałem się z gazu ale z czasem jak przyszła narzeczona, wydatki na ślub itp to zmieniłem zdanie bo to po prostu oszczędność za którą sobie pojadę np na moją wymarzoną wycieczkę z żoną - dla mnie bezcenne. Plus tak jak ktoś pisał - po odliczeniu vatu i dochodowego wyjdzie 25 zł za 100km normalnej jazdy na gazie - taniej niż 1.9 tdi. A smród gazu - wąchają Ci których wyprzedzę Anyway nie ma co dyskutować o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkiej Nocy - co komu pasuje tym będzie jeździł, starczy OT.
Kimi Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Ja tylko westchnę sobie cichutko, bo jak widzę/czytam o S4 B5, to mam kisiel w majtach, więc ograniczę się do standardowych życzeń bezawwaryjności :good:
Buba Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 gdzie i jakie LPG zakladasz? dawaj foty s4 i LPG :wallbash: dorosli rozmawiaja :gwizdanie:[br]Dopisany: 30 Grudzień 2010, 19:07_________________________________________________wpadaj na spoty warszawskie
quidy Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 Szwagier ma znajomych gazowników w Pruszkowie, robił u nich sporo aut między innymi D3 W12 więc myślę, że jak dali radę z tym to dadzą z innymi ale oni montują ogólnie katalogowe BRC tylko nie wiem, czy BRC ma dedykowaną instalację do S4. Jestem otwarty na wszelkie sugestie co do tej instalacji. A spoty chętnie jak ogarnę gaz.
Buba Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 a planujesz/masz soft? jak tak to nie ogarnie
quidy Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 Tak jak pisałem jest czip na 295km.
Buba Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 to nie ogarnie i będzie się przełączał przy wyższych obrotach sam od dłuższego czasu szukam co wsadzić i brc odpada niestety chociaż bardzo chcialem bo za***ista instalaka chyba ze na dwoch reduktorach ale to grubsza zabawa i koszta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się