mobopx Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Witam. Proszę o analizę logów. Błąd jak w temacie 00575. Moje pytanie: Czy na podstawie logów można stwierdzić czy N75 padł czy jest dobry? Bo kupiłem nowy i nie wiem czy zaczynać zabawę z wymianą czy oddać... Prawie dwie stówki drogą nie chodzi ;P
przemik Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Jak juz kupiles nowy to zaloz. Na nowym zaworku zrob - 011,010,008 i 003 dynamiczne
banshee Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 N75 padł -zacięty w stałej pozycji. W dolnym zakresie zbyt małe doładowanie. Po wymianie wrzuć to o co prosił Przemik, tylko każda grupa logowana osobno.
mobopx Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2011 Tak tak tylko okazało się że zaworek jest do modelu 99-00. Więc do 96 nie podejdzie 1-2dni przerwy.... Ale na 99% no N75. Rozebrałem stary, sprężynka była ułamana i blokowała silniczek. Niestety za mocno go potraktowałem i złożyć ponownie już się go raczej nie da Trochę delikatności i prawie dwie stówki w kieszeni... by było Odezwę się jak będę miał drugi
banshee Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Nie wiem skąd kupujesz te częsci, ale ori zaworek w sklepie interCars z małym rabatem nie jest droższy niż 140zł w twoim przypadku. Zawsze z nimi można ponegocjować... Poniżej podaje ci jego numer. Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania PIERBURG 7.21895.55.0
mobopx Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 Mój błąd, bo ani nie zorientowałem się jaki to dokładnie zaworek ani jakie są ceny. Pierwszy lepszy kupiłem Za ten prawidłowy dałem właśnie 140 zł, jutro go montuje. Pozdro[br]Dopisany: 05 Styczeń 2011, 19:58_________________________________________________Zmieniłem, jest ok. Nie wywala błędu i jak na razie 130 bez problemu pojechał (pogoda ), co przedtem było niemożliwe. Poniżej logi, proszę zerknąć Oczywiście logowane osobno
mobopx Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Opublikowano 18 Lipca 2012 Witam witam, powtórka z rozrywki ale chyba inna przyczyna. Proszę o analizę: screenSHU - The fastest screen capture ever. Jedyne co sprawdziłem do tej pory to N75 - podpiąłem z innej A4 i takie same objawy. Czasami wywala błąd 575 ale nie zawsze - no i nie zawsze trzeba go kasować wystarczy "restart" silnika. Turbo died?
przemik Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 sprawdz czy zawór upustowy zamyka się do konca....
mobopx Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Opublikowano 18 Lipca 2012 Tylko ze mną trzeba trochę jaśniej (laik) gdzie ten zawór jest i jak to sprawdzić? Mile widziane foto lub schemat ;P
VeilSide Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 najpierw szukaj dziury w dolocie ---------- Post dopisany at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ---------- sprawdz czy zawór upustowy zamyka się do konca.... może być i tak
mobopx Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Opublikowano 18 Lipca 2012 Pany dajcie szanse... gdzie jest ten zawór
przemik Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Mowisz masz http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-1z-doprowadzenia-cisnienia-doladowania-normy-20170/
vauxhall95 Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 zrob dodatkowo 003 dyn i bedzie wiadomo.
mobopx Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Opublikowano 20 Lipca 2012 Zrobiłem logi jeszcze raz na 011dyn i 003dyn Błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Idę pobawić się tym zaworkiem co podesłał mi przemik - dzięki, a w między czasie może ktoś wpadnie na pomysł - bo zanik mocy pojawił się mniej więcej po wymianie skrzyni... czy to może mieć jakiś związek? Skrzynia chyba jest ok, z resztą ciśnienie i tak jest za małe więc tak czy siak skrzyni nie powinno to dotyczyć. Najbardziej martwi mnie to że przy każdych logach ciśnienie maleje... w poniedziałek miałem Actual 1450 a dzisiaj już 1360...
przemik Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 Nie baw się juz zaworkiem.... masz dziure w dolocie... jak stodołe... powieksza się wiec masz coraz niższe cisnienie.... Tak bywa z diagnozą jak się nie wykonuje kompletu logów dynamicznych.
mobopx Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Opublikowano 20 Lipca 2012 Rozumiem, że wszystkie możliwe węże pod machą zdjąć i posprawdzać? Czy nie ma sensu wszystkich?
VeilSide Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 Rozumiem, że wszystkie możliwe węże pod machą zdjąć i posprawdzać? Czy nie ma sensu wszystkich? sprawdz tą , która idzie od kolektora ssącego do intercoolera
przemik Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 ... i krótki łacznik gumowy miedzy rurą ssącą a kolektorem.....
vauxhall95 Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 na ktorym biegu robisz logi bo napewno nie 3 chyba ze zjezdzales z mount everest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się