Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Prośba o analizę logów. Błąd 00575, zawór N75. Bloki 003 i 011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Proszę o analizę logów.

Błąd jak w temacie 00575.

Moje pytanie: Czy na podstawie logów można stwierdzić czy N75 padł czy jest dobry?

Bo kupiłem nowy i nie wiem czy zaczynać zabawę z wymianą czy oddać... Prawie dwie stówki drogą nie chodzi ;P

003.jpg

011.jpg

Opublikowano

Jak juz kupiles nowy to zaloz.

Na nowym zaworku zrob - 011,010,008 i 003 dynamiczne

Opublikowano

N75 padł -zacięty w stałej pozycji. W dolnym zakresie zbyt małe doładowanie. Po wymianie wrzuć to o co prosił Przemik, tylko każda grupa logowana osobno.

Opublikowano

Tak tak tylko okazało się że zaworek jest do modelu 99-00. Więc do 96 nie podejdzie :sick3:

1-2dni przerwy....

Ale na 99% no N75. Rozebrałem stary, sprężynka była ułamana i blokowała silniczek. Niestety za mocno go potraktowałem i złożyć ponownie już się go raczej nie da :)

Trochę delikatności i prawie dwie stówki w kieszeni... by było :cool1:

Odezwę się jak będę miał drugi

Opublikowano

Nie wiem skąd kupujesz te częsci, ale ori zaworek w sklepie interCars z małym rabatem nie jest droższy niż 140zł w twoim przypadku.

Zawsze z nimi można ponegocjować...

Poniżej podaje ci jego numer.

Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania

PIERBURG

7.21895.55.0

Opublikowano

Mój błąd, bo ani nie zorientowałem się jaki to dokładnie zaworek ani jakie są ceny. Pierwszy lepszy kupiłem :P

Za ten prawidłowy dałem właśnie 140 zł, jutro go montuje.

Pozdro[br]Dopisany: 05 Styczeń 2011, 19:58_________________________________________________Zmieniłem, jest ok. Nie wywala błędu i jak na razie 130 bez problemu pojechał (pogoda :( ), co przedtem było niemożliwe.

Poniżej logi, proszę zerknąć

Oczywiście logowane osobno ;)

logi.jpg

Opublikowano

Jest bardzo dobrze.

Opublikowano

Witam witam, powtórka z rozrywki ale chyba inna przyczyna.

Proszę o analizę:

screenSHU - The fastest screen capture ever.

Jedyne co sprawdziłem do tej pory to N75 - podpiąłem z innej A4 i takie same objawy.

Czasami wywala błąd 575 ale nie zawsze - no i nie zawsze trzeba go kasować wystarczy "restart" silnika.

Turbo died?

Opublikowano

sprawdz czy zawór upustowy zamyka się do konca....

Opublikowano

Tylko ze mną trzeba trochę jaśniej (laik) gdzie ten zawór jest i jak to sprawdzić?

Mile widziane foto lub schemat ;P

Opublikowano

najpierw szukaj dziury w dolocie

---------- Post dopisany at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ----------

sprawdz czy zawór upustowy zamyka się do konca....

może być i tak ;)

Opublikowano

Pany dajcie szanse... gdzie jest ten zawór :P

Opublikowano

zrob dodatkowo 003 dyn i bedzie wiadomo.

Opublikowano

Zrobiłem logi jeszcze raz na 011dyn i 003dyn

Błąd:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Idę pobawić się tym zaworkiem co podesłał mi przemik - dzięki, a w między czasie może ktoś wpadnie na pomysł - bo zanik mocy pojawił się mniej więcej po wymianie skrzyni... czy to może mieć jakiś związek? Skrzynia chyba jest ok, z resztą ciśnienie i tak jest za małe więc tak czy siak skrzyni nie powinno to dotyczyć.

Najbardziej martwi mnie to że przy każdych logach ciśnienie maleje... w poniedziałek miałem Actual 1450 a dzisiaj już 1360...

celf.jpg

Opublikowano

Nie baw się juz zaworkiem.... masz dziure w dolocie... jak stodołe... powieksza się wiec masz coraz niższe cisnienie....

Tak bywa z diagnozą jak się nie wykonuje kompletu logów dynamicznych.

Opublikowano

Rozumiem, że wszystkie możliwe węże pod machą zdjąć i posprawdzać? Czy nie ma sensu wszystkich?

Opublikowano
Rozumiem, że wszystkie możliwe węże pod machą zdjąć i posprawdzać? Czy nie ma sensu wszystkich?

sprawdz tą , która idzie od kolektora ssącego do intercoolera

Opublikowano

... i krótki łacznik gumowy miedzy rurą ssącą a kolektorem.....

Opublikowano

na ktorym biegu robisz logi bo napewno nie 3 chyba ze zjezdzales z mount everest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...