Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Zwiększenie mocy w silniku typu V6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jasne że daje to +20km od serii aah czyli w grę wchodzi zmiana kolektora ssącego itp. i innych elementów którymi różni się od abc

sama wymiana głowicy-na pewno nie da przyrostów 20 koni,bo są identyczne :cool1:

żeby zwiększyć moc o 20 koni w wolnossącej V-ce-trzeba przerabiać pół silnika,zaczynając od dostarczenia większej ilości powietrza-a samą wymianą kolektorów ssących tego się nie osiągnie,bo cykl ssania i sprężania,oraz pojemność skokowa silnika dalej pozostaną takie same

nie ma to jak dobra teoria :hi: nie mówimy o seryjnej głowicy tylko o przerobionej przez ABT( jeśli o tym nie wiesz spieszę poinformować że robili silnik aah w wersji 193km właśnie przez modyfikacje głowicy oraz zmienione mapy w ECU silnika) a co niby chcesz zmieniać w dole silnika? podnoszenia mocy tylko przez zwiększanie pojemności skokowej zaniechano już dawno temu.

Opublikowano

a co niby chcesz zmieniać w dole silnika? podnoszenia mocy tylko przez zwiększanie pojemności skokowej zaniechano już dawno temu.

nie w dole silnika-tylko zmianę głowicy z większą ilością zaworów-takie,jakie występowały w ACK

nie mówimy o seryjnej głowicy tylko o przerobionej przez ABT( jeśli o tym nie wiesz spieszę poinformować że robili silnik aah w wersji 193km właśnie przez modyfikacje głowicy oraz zmienione mapy w ECU silnika)

właśnie taką mocą z 5-oma zaworami na cylinder cec**je silnik ACK, ALG, AMX, APR, AQD,więc jaki sens pakować się w koszty i tuning firmy ABT,skoro jest to samo? i co oni tam przerobili,czego nie ma w głowicy ACK?
nie ma to jak dobra teoria :hi:
rozumiem,że miałeś osobistą styczność z takim zestawieniem :cool1:
Opublikowano

abc i ack to silniki pod wieloma względami różniące się od siebie w porównaniu z aah przekładka osprzętu i sterowania byłaby znacznie bardziej praco i czasochłonna. A co do ABT to modyfikacja głowic polegała na powiększeniu i wypolerowaniu kanałów ssących i wydechowych, zwiększeniu stopnia sprężania oraz zastosowaniu ostrzejszych wałków tym np. różnią się od seryjnych głowic ack.

Opublikowano

abc i ack to silniki pod wieloma względami różniące się od siebie w porównaniu z aah przekładka osprzętu i sterowania byłaby znacznie bardziej praco i czasochłonna. A co do ABT to modyfikacja głowic polegała na powiększeniu i wypolerowaniu kanałów ssących i wydechowych, zwiększeniu stopnia sprężania oraz zastosowaniu ostrzejszych wałków tym np. różnią się od seryjnych głowic ack.

to ciekawe czy można ta głowicę z powodzeniem założyć do 2.6 czy też 2.4 :mysli:
Opublikowano

abc i ack to silniki pod wieloma względami różniące się od siebie w porównaniu z aah przekładka osprzętu i sterowania byłaby znacznie bardziej praco i czasochłonna.

same silniki się różnią ,ale głowice są takie same,no z ACK ma 5 zaworów na cylinder :wink4: i na pewno to zwiększy ilość zasysanego powietrza i stopień sprężenia,niż spolerowane kanały w kolektorach i ostrzejsze wałki rozrządu-jak masz coś,co uwiarygodni Twoją tezę-to poszukaj proszę,bo nie chce mi się wierzyć,że samym powiększeniem kanałów w kolektorach i wałkami uzyskasz zwiększenie mocy rzędu 20 koni w wolnossaku :wink4: [br]Dopisany: 07 Sierpień 2011, 22:42_________________________________________________dobra zwracam Honor :wink4:

znalazłem cos na temat wałków na tym forum-

http://www.audi80.pl/b4-28-aah-ciekawostka-przeprogramowanie-ecu-a-moc-vt56679,15.htm

i samą firmę,która robi wałki na zamówienie

http://www.swiatek.sklepna5.pl/

Opublikowano

czyli co ostre walki, 2,5" wydech, obrobiona glowica, wieksze wtryskiwacze wirus i z 2.8 wyciskamy 215 KM :shocked::mysli:

Opublikowano

tak czy tak to gra nie warta świeczki, porównując koszty do przyrostu mocy

Opublikowano

czyli co ostre walki, 2,5" wydech, obrobiona glowica, wieksze wtryskiwacze wirus i z 2.8 wyciskamy 215 KM :shocked::mysli:

jeśli jesteś pasjonatem i lubisz swoje auto,nie zależy Ci na tym,ile w nie włożysz,nawet,jeśli koszta tuningu,przekroczą wartość innego modelu z większą,niż zamierzasz mocą-to chętnie poobserwuję :wink4:
Opublikowano

nic nie bedzie :polew: :polew: :polew: paput tylko pyta :wink4:

Opublikowano

nic nie bedzie :polew: :polew: :polew: paput tylko pyta :wink4:

:good: woalłbym za tą kasę V8
Opublikowano

abc i ack to silniki pod wieloma względami różniące się od siebie w porównaniu z aah przekładka osprzętu i sterowania byłaby znacznie bardziej praco i czasochłonna.

same silniki się różnią ,ale głowice są takie same,no z ACK ma 5 zaworów na cylinder :wink4: i na pewno to zwiększy ilość zasysanego powietrza i stopień sprężenia,niż spolerowane kanały w kolektorach i ostrzejsze wałki rozrządu-jak masz coś,co uwiarygodni Twoją tezę-to poszukaj proszę,bo nie chce mi się wierzyć,że samym powiększeniem kanałów w kolektorach i wałkami uzyskasz zwiększenie mocy rzędu 20 koni w wolnossaku :wink4: [br]Dopisany: 07 Sierpień 2011, 22:42_________________________________________________dobra zwracam Honor :wink4:

znalazłem cos na temat wałków na tym forum-

http://www.audi80.pl/b4-28-aah-ciekawostka-przeprogramowanie-ecu-a-moc-vt56679,15.htm

i samą firmę,która robi wałki na zamówienie

http://www.swiatek.sklepna5.pl/

czyli jednak się dogadaliśmy... :good::wink4:

Opublikowano

czyli jednak się dogadaliśmy... :good::wink4:

jasne :wink4: rozmowa była pouczająca,a przecież o to chodzi :decayed::wink4: ale wciąz uważam,że osprzęt z ACK-byłby tańszą alternatywą :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...