lelum Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 jasne że daje to +20km od serii aah czyli w grę wchodzi zmiana kolektora ssącego itp. i innych elementów którymi różni się od abc sama wymiana głowicy-na pewno nie da przyrostów 20 koni,bo są identyczne żeby zwiększyć moc o 20 koni w wolnossącej V-ce-trzeba przerabiać pół silnika,zaczynając od dostarczenia większej ilości powietrza-a samą wymianą kolektorów ssących tego się nie osiągnie,bo cykl ssania i sprężania,oraz pojemność skokowa silnika dalej pozostaną takie same nie ma to jak dobra teoria nie mówimy o seryjnej głowicy tylko o przerobionej przez ABT( jeśli o tym nie wiesz spieszę poinformować że robili silnik aah w wersji 193km właśnie przez modyfikacje głowicy oraz zmienione mapy w ECU silnika) a co niby chcesz zmieniać w dole silnika? podnoszenia mocy tylko przez zwiększanie pojemności skokowej zaniechano już dawno temu.
domjenick Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 a co niby chcesz zmieniać w dole silnika? podnoszenia mocy tylko przez zwiększanie pojemności skokowej zaniechano już dawno temu. nie w dole silnika-tylko zmianę głowicy z większą ilością zaworów-takie,jakie występowały w ACK nie mówimy o seryjnej głowicy tylko o przerobionej przez ABT( jeśli o tym nie wiesz spieszę poinformować że robili silnik aah w wersji 193km właśnie przez modyfikacje głowicy oraz zmienione mapy w ECU silnika) właśnie taką mocą z 5-oma zaworami na cylinder cec**je silnik ACK, ALG, AMX, APR, AQD,więc jaki sens pakować się w koszty i tuning firmy ABT,skoro jest to samo? i co oni tam przerobili,czego nie ma w głowicy ACK?nie ma to jak dobra teoria rozumiem,że miałeś osobistą styczność z takim zestawieniem
lelum Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 abc i ack to silniki pod wieloma względami różniące się od siebie w porównaniu z aah przekładka osprzętu i sterowania byłaby znacznie bardziej praco i czasochłonna. A co do ABT to modyfikacja głowic polegała na powiększeniu i wypolerowaniu kanałów ssących i wydechowych, zwiększeniu stopnia sprężania oraz zastosowaniu ostrzejszych wałków tym np. różnią się od seryjnych głowic ack.
paput Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 abc i ack to silniki pod wieloma względami różniące się od siebie w porównaniu z aah przekładka osprzętu i sterowania byłaby znacznie bardziej praco i czasochłonna. A co do ABT to modyfikacja głowic polegała na powiększeniu i wypolerowaniu kanałów ssących i wydechowych, zwiększeniu stopnia sprężania oraz zastosowaniu ostrzejszych wałków tym np. różnią się od seryjnych głowic ack. to ciekawe czy można ta głowicę z powodzeniem założyć do 2.6 czy też 2.4
domjenick Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 abc i ack to silniki pod wieloma względami różniące się od siebie w porównaniu z aah przekładka osprzętu i sterowania byłaby znacznie bardziej praco i czasochłonna. same silniki się różnią ,ale głowice są takie same,no z ACK ma 5 zaworów na cylinder i na pewno to zwiększy ilość zasysanego powietrza i stopień sprężenia,niż spolerowane kanały w kolektorach i ostrzejsze wałki rozrządu-jak masz coś,co uwiarygodni Twoją tezę-to poszukaj proszę,bo nie chce mi się wierzyć,że samym powiększeniem kanałów w kolektorach i wałkami uzyskasz zwiększenie mocy rzędu 20 koni w wolnossaku [br]Dopisany: 07 Sierpień 2011, 22:42_________________________________________________dobra zwracam Honor znalazłem cos na temat wałków na tym forum- http://www.audi80.pl/b4-28-aah-ciekawostka-przeprogramowanie-ecu-a-moc-vt56679,15.htm i samą firmę,która robi wałki na zamówienie http://www.swiatek.sklepna5.pl/
paput Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 czyli co ostre walki, 2,5" wydech, obrobiona glowica, wieksze wtryskiwacze wirus i z 2.8 wyciskamy 215 KM
Kowi87 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 tak czy tak to gra nie warta świeczki, porównując koszty do przyrostu mocy
domjenick Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 czyli co ostre walki, 2,5" wydech, obrobiona glowica, wieksze wtryskiwacze wirus i z 2.8 wyciskamy 215 KM jeśli jesteś pasjonatem i lubisz swoje auto,nie zależy Ci na tym,ile w nie włożysz,nawet,jeśli koszta tuningu,przekroczą wartość innego modelu z większą,niż zamierzasz mocą-to chętnie poobserwuję
Kowi87 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 nic nie bedzie :polew: paput tylko pyta
paput Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 nic nie bedzie :polew: paput tylko pyta woalłbym za tą kasę V8
lelum Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 abc i ack to silniki pod wieloma względami różniące się od siebie w porównaniu z aah przekładka osprzętu i sterowania byłaby znacznie bardziej praco i czasochłonna. same silniki się różnią ,ale głowice są takie same,no z ACK ma 5 zaworów na cylinder i na pewno to zwiększy ilość zasysanego powietrza i stopień sprężenia,niż spolerowane kanały w kolektorach i ostrzejsze wałki rozrządu-jak masz coś,co uwiarygodni Twoją tezę-to poszukaj proszę,bo nie chce mi się wierzyć,że samym powiększeniem kanałów w kolektorach i wałkami uzyskasz zwiększenie mocy rzędu 20 koni w wolnossaku [br]Dopisany: 07 Sierpień 2011, 22:42_________________________________________________dobra zwracam Honor znalazłem cos na temat wałków na tym forum- http://www.audi80.pl/b4-28-aah-ciekawostka-przeprogramowanie-ecu-a-moc-vt56679,15.htm i samą firmę,która robi wałki na zamówienie http://www.swiatek.sklepna5.pl/ czyli jednak się dogadaliśmy...
domjenick Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 czyli jednak się dogadaliśmy... jasne rozmowa była pouczająca,a przecież o to chodzi ale wciąz uważam,że osprzęt z ACK-byłby tańszą alternatywą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się