Izu Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 Mam takie pytanie przy ilu obrotach ma włączyć sie turbina ?? bo u mnie przy 3500 odcinany jest dopływ paliwa , czy to wina turbiny??
Iverson Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 To nie może być miejsca ,że masz odcięcie paliwa przy 3,5k, ja śmiało swoją kręcę do 4,2k obr. ale wtedy już nie przyśpiesza. musisz podpiąć auto pod VAG-com , najlepiej podjedź do specjalisty. zresztą koledzy we Wrocku znają się na dieslach ,to ich poproś a napewno pomogą.
luby1979 Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 witam!!! nie ma takiej opcji z odcinaniem bprzy 3.5 k obr.U mnie w 2.5 tdi afb pompuje juz od okolo 1700-1800 obr,a odcina dopiero kole 4400 i gna jak szalony:)Popieram analize vag bo szkoda mocy
spanky Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Mam takie pytanie przy ilu obrotach ma włączyć sie turbina ?? bo u mnie przy 3500 odcinany jest dopływ paliwa , czy to wina turbiny?? zrob porzadna diagnoze Vag'iem bo piszesz "smieszne rzeczy" ... p.s turbulum włączona jest od momentu uruchomienia silnika ...
lexpar Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Spanky ma święta rację. Turbina pracuje cały czas (od chwili odpalenia silnika). Też wcześnie myślałem, że włącza się przy 3000 obrotów, ale to niestety nie jest prawdą. Uświadomił mnie nasz klubowy fachowiec Rogalotti i ja jemu wierzę
slaweq Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Panowie wiadomo, że turbina chodzi cały czas ale koledze chodziło chyba o moment kiedy auto dostaje "kopa", a wyraznie czuć to na "obrotach", i tu było pytanie, przy jakich obrotach?
kalina Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Przypuszczam że kolega ma notlauf, tylko nie wie jak o to zapytać.
Izu Opublikowano 9 Listopada 2007 Autor Opublikowano 9 Listopada 2007 Widzę ze ciężko tu być początkującym forowiczem, zadąłem trochę nie fortunnie pytanie nie znam sie za bardzo na TDi bo jeździłem całe życie benzynami bez turbiny, chodzi mi o to ze nie czuć w ogóle momentu kiedy auto dostaje kopa. Auto aktualnie jest u mechanika zobaczymy co zrobi ma narzazie przeczyścić turbinę (bo auto stało 3 miesiące) a na kompie ponoć jest ustawiany ciągle na bieżąco, jeśli sie nie uda to jaki polecacie warsztat we wrocku gdzie będę pewny ze będzie ok i żeby mnie nie skroili strasznie bo ja biedny student a auto kupiłem bo była okazja w szwajcarji.
michal.z Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 AFB porządnego kopa dostaje od około 1800-2000rpm. A tak poza tematem, to AFB jest dosyć drogim w utrzymaniu silnikiem, wiem coś o tym Kupowanie takiego auta bez jakiegoś zapasu w portfelu nie jest najlepszym pomysłem, ale mam nadzieje że to nic poważnego, bo odcinka przy 3500rpm nie jest czymś normalnym, u mnie kręci sie do ponad 4000.
luby1979 Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 witaj Michal!! mam pytanko bo tez mam ten silnik co Ty a mianowicie: jak tam ze spalaniem?jaki masz olej? uważaj na OT, co ma do tematu Twoje pytanie ? Poszukaj sam na forum [pre_pl]
michal.z Opublikowano 10 Listopada 2007 Opublikowano 10 Listopada 2007 Spalanie bardzo różne, zależy jak sie jeździ Przez pierwsze 100km po mieście wyszło mi 13l ale jeździłem raczej mało oszczędnie Później miałem około 10l, a teraz jak już sie uspokoiłem pali mi 9l, a w trasie 7l. Mam skrzynie tiptronic, w manualu wyjdzie troche mniej. Co do oleju to tylko syntetyk do tego silnika. Ja mam jakiegoś Mobila, nie pamiętam już dokładnie jakiego.
Izu Opublikowano 10 Listopada 2007 Autor Opublikowano 10 Listopada 2007 AFB porządnego kopa dostaje od około 1800-2000rpm. A tak poza tematem, to AFB jest dosyć drogim w utrzymaniu silnikiem, wiem coś o tym Kupowanie takiego auta bez jakiegoś zapasu w portfelu nie jest najlepszym pomysłem, ale mam nadzieje że to nic poważnego, bo odcinka przy 3500rpm nie jest czymś normalnym, u mnie kręci sie do ponad 4000. Czyli mając tą a4 mam się liczyć z ciągłymi wydatkami, naprawami, grzebaniem, inwestowaniem, to co to za fura zero radości tylko problemy? Poprzedni miałem mitsubishi i raz zmieniłem olej i klocki za 50.000. Koszt 400zł.
michal.z Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 Nie o to mi chodziło. Kupe kasy trzeba wydać dopiero jak coś sie popsuje, albo jak trzeba wymienić np. rozrząd, bo części do tego silnika są dosyć drogie, a tak na codzieć to jak z każdym innym autem, jak dbasz to sobie bezproblemowo jeździsz przez wiele km, a rodości z 2,5 V6 pod maską jest co nie miara
Izu Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Opublikowano 17 Listopada 2007 Puki co rozrząd mam zmieniony, te wałki,pompa paliwowa, przepłukane wtryski, pompa nowa (znaczy regeneracja w boschu), i póki co mam nadzieje ze gdy chłopaki w warsztacie uporają sie z tym chronicznym brakiem mocy będzie wszytko ok, spodziewam sie naprawy turbiny ale to się jeszcze okaże bo mechanik twierdzi ze jak samochód stał 3 miechy to turbina mogła sie zablokować od syfu. [br]Dopisany: 11 Listopad 2007, 16:55 _________________________________________________Sprawa dalej ma sie tak na stole turbina wyczyszczona działa poprawnie gdy założona do auta nie włącza się, w poniedziałek jedzie na vag`a mam nadzieje ze to da pozytywne rezultaty.
kalina Opublikowano 17 Listopada 2007 Opublikowano 17 Listopada 2007 Mechanik wróżbita, oczywiście wyczyścił turbinę na własny koszt?
Izu Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Opublikowano 17 Listopada 2007 Umowa była taka ze on mi naprawiał silnik wymieniał pompę paliwową i rozrząd oddał mi auto ale mówił ze jak coś to mam z powrotem zostawić,pojeździłem tydzień ale turbina nie działała wiec oddałem obiecał "ze jak zaczął to nie odda póki nie zrobi do końca" więc to jego problem, na kompie nie pamiętam teraz jak on sie nazywa teki serwisowy przenośny boscha wyszło ze turbina dlatego ja czyścił. Teraz już na tym nie pokazuje błędu ale nie działa dlatego jedzie na vag`a. Kolina : znasz jakiegoś dobrego mechanika do tdi we wrocku?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się